Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har laget panna cotta i dag til mor som skal ha forening. Håper den ble vellykket... Nå sitter jeg og lillemor og sløver foran pc/tv, men jeg må nok snart finne fram støvsugeren[>:]
Jeg og ungene har vært på trening, trente styrke for meg selv i dag. Etterpå møtte vi svigermor, som ble med hjem hit en tur.
Nå ligger Tobias og sover, og Ida går rundt her og klager på vondt i magen mens hun fiser. Vi snakker penicilinmage, og ei sta frøken som blånekter å gå på do og bæsje! [&:]
Resten av dagen skal vi bare være hjemme, skal vel klare å finne noe å holde på med!
Suki: Såååå herlig!!![:D][:D][:D][:D] Bare hoppet på eller????
MaRtE: Usj, ikke nevn trening engang... jeg har ikke tid til nooooe for tiden..[>:]
McMor: Flink du er da!!![:D][:D]
Skrållan: God bedring til Ida-magen!![:)]
Jada fått skrevet litt, men guuuu kor kjedelig!!![X(][8D] Mye annet som er gøyere gitt...[;)][:D] Jeje.. slappe av litt, skrive litt mer før jeg hopper i dusjen og henter mini senere[:)]
Idamagen er mye bedre, hjalp visst å få tømt tarmen, haha. Nå har hun spist en kongeporsjon middag, jeg fikk til og med skryt for at det var så god mat, enda det bare var kjøttdeig og ris. Jenta er virkelig i bedre form, hun dekte på bordet også! Jeg har ikke sett noe til verken matskryt eller hjelp på kjøkkenet på flere måneder [;)]
Endelig en pust i bakken. Litt sliten nå kjenner jeg.
Dagen startet tidlig med å få sendt N i bhg. Så måtte ei snuppe vekkes så vi rakk barseltreff på helsestasjon. Deretter rett på en visitt innom jobben hvor jeg fikk masse gaver fra kollegaene mine. Masse kult barnetøy. Så hjemover, hente N i bhg, lage middag og spise middag. SNuppa var supersulten og fikk testet stemmen sin fordi jeg bare måtte få lasagnen i ovnen[&:]
Gubben er sendt på jegerkurs og snart kommer min tante og min høygravide kusine på besøk, og det blir nok koselig[:)]
Litt sløvetid før besøket kommer, og det er deilig. Nicholas ser tv nede og skal snart spise kveldsmat, mens snuppa tar seg en liten blund. Mammaen kan kose seg med en kopp kaffe Mocca og pc tid.