OOOOOh:-)

siwro

Gift med forumet
Heia jenter.

tenk i morgen starter jeg på spray, er sååååå spendt på hele opplegget..
Jeg lurer på om dere kan fortelle meg litt om når på døgnet dere tok spray og hvordan dere tar den?? hører så mye forskjellig om å holde hode framoverbøyd og bakoverbøyd??vil gjøre alt rett!!
Når på døgnet?ska ta 3 gang daglig... er tidspunktet 9-15 og 21 fine tidspunkt??
jeg jobber jo i turnus så det passer seg ikke slikt at jeg tar bare når det klaffer med jobb, må vel gå med sprayen i lomma uansett, siden jeg jobber slik jeg gjør?
Og annen vært nesbor??

jeg tok 4 ganger. Kl 07, 12, 17, 22. Sto bare rett opp når jeg spayet. Det smaker ikke godt. Masse lykke til [:D]

ORIGINAL: fano

jeg tok 4 ganger. Kl 07, 12, 17, 22. Sto bare rett opp når jeg spayet. Det smaker ikke godt. Masse lykke til [:D]

Jeg sprayer 2 ganger om dagen i begge nesebor.
Bøyer hodet litt framover og litt bakover etterpå[;)]

Smaker ikke så godt, men synes ikke det er ille heller egentlig[:)]

Lykke til[:D]

ORIGINAL: fano

Eg spraya 3 ggr pr dag, kl.08, kl.15 og kl.21 eller kl.22 meiner eg det var!
Hadde alarm på tlf for å ikkje gløyme å spraye[;)]

Lykke til med oppstart siwro!![:D] eg pleide å ta annakvart nasebor trur eg!

ORIGINAL: siwro

Heia jenter.

tenk i morgen starter jeg på spray, er sååååå spendt på hele opplegget..
Jeg lurer på om dere kan fortelle meg litt om når på døgnet dere tok spray og hvordan dere tar den?? hører så mye forskjellig om å holde hode framoverbøyd og bakoverbøyd??vil gjøre alt rett!!
Når på døgnet?ska ta 3 gang daglig... er tidspunktet 9-15 og 21 fine tidspunkt??
jeg jobber jo i turnus så det passer seg ikke slikt at jeg tar bare når det klaffer med jobb, må vel gå med sprayen i lomma uansett, siden jeg jobber slik jeg gjør?
Og annen vært nesbor??

Gratulerer så mye! Nå blir du straks ett steg nærmere drømmen deres!![:D]

Jeg tok spray tre ganger daglig,kl.11,kl.17, og kl. 23,jeg holdt hodet litt framoverbøyd og deretter bakoverbøyd,innhalerte samtidig som jeg sprayet,tok i ett nesebor om ganger og rulerte på hvilket. Men når det renner ned i halsen på deg, så vet du at du har fått det inn[8D]
les nøye igjennom instruksjonen som følger med sprayen så blir det så bra![:D][;)]
Jeg tok disse tidspkt. for at det skulle passe best med jobb,trening og div. Dine tidspkt. ser flotte ut, og husk at sprayen ikke skal ligge hvis du skal ha den i lommen din og den tåler heller ikke kulde!

Jeg tok 4 ganger om dagen, holdt hode litt framoverbøyd å innhalerte. 08-01-18-23. Hadde på mobilalarm. Om man får noe i svelget gjorde visst ikke det noe. Jeg fikk det hele tiden i svelget å holdte på å sende mail til legemiddeselksapet at de egentlig kunne kommet med spray med tutti frutti smak. Masse lykke til. Tiden kommer til å gå fort, det gjorde den for meg

takk for svar jenter...
Tok første dose nå, kjente ingenting i svelget..må man kjenne noe? kjenner ikke smak eller noe.. svir litt i neseboret nå, pittelitt bare..
Redd for å gjøre feil nå, sprutet først i lufta som det sto jeg skulle til det kom skikkelig trykk, nå blir jeg bare redd jeg gjør feil uff[:D]

TAAAAAAKK[;)][:D][;)][:D]
kjempeglad for å være i gang, det mååå bare gå denne gang[:D]

ORIGINAL: siwro

TAAAAAAKK[;)][:D][;)][:D]
kjempeglad for å være i gang, det mååå bare gå denne gang[:D]

Ja, det måååååååå det. Krysser alt som krysses kan. [:)]

Back
Topp