Oooooh....UL i morgen

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Hehehe...Gleder meg...Er veldig spent...Og nervøs...

Skal ha UL pga forliggende morkake...Håper den har flyttet seg...Men åååå så "lenge" til[:-]...Skal dit kl 13...[8D]

Ja er litt skravlesyk i dag...[:-][8D]

NEi, får legge meg litt nedpå og så får jeg hive meg over den derre hylla etterpå...

[:D]

ÅÅ lykke til !!! Så heldig du er som får sett babytv litt ekstra da[:D] Men om den ike har flyttet seg enda så kan den enda gjøre d ikke sant?? Når jeg var på ul i uke 10 spurte jeg hvor morkaka var, men det var vanskelig å si sa hun [8|][8D]

Rydding kan alltid utsettes for å slappe av litt[8D] Her skal jeg og snuppa bare slappe av i hele dag - og jeg skal forsøke å rydde vekk litt scrappesaker selv.. Må pakke de heeelt vekk for har ikke noe sted å ha de, men prøver å komme på noen lure løsninger som gjør det mulig å scrappe om jeg får abstinenser[8D]

Lykke til [:D] Nyt synet, kanskje de klarer å se hvilket kjønn det er også? [:D]

ORIGINAL: therese*

ÅÅ lykke til !!! Så heldig du er som får sett babytv litt ekstra da[:D] Men om den ike har flyttet seg enda så kan den enda gjøre d ikke sant?? Når jeg var på ul i uke 10 spurte jeg hvor morkaka var, men det var vanskelig å si sa hun [8|][8D]

Rydding kan alltid utsettes for å slappe av litt[8D] Her skal jeg og snuppa bare slappe av i hele dag - og jeg skal forsøke å rydde vekk litt scrappesaker selv.. Må pakke de heeelt vekk for har ikke noe sted å ha de, men prøver å komme på noen lure løsninger som gjør det mulig å scrappe om jeg får abstinenser[8D]

Så rart...Var jo i uke 10 jeg fikk vite dette...Lå til og med godt "planta" nedi exiten...[8|] Jo er goood tid ennå...Bare håper den har flyttet seg litt i allefall, og så får jeg vel vite på den ordinære UL også om den har flyttet seg mer, så får jeg sikkert en ekstra en i uke 32 deromkring (var det samme med Casper når jeg tenker etter...Fra uke 18 altså)

Ååå...Var planen å rydde helt vekk for jeg hadde ikke noen ideer, men etter at jeg har kommet hjem har det begynt å klø i fingra[8D] Tenkte å kjøpe noen tomme glass på ikea og pynte de og gi bort i julegave, pluss med noe oppi da...[8D] Tenkte også litt på hvor jeg skulle ha det...Kom på at det var ei på hobby som hadde en sånnn gjennomsiktig plast sak (hylle) med hjul og skuffer som passet akkuret til ark og stæsj, som hun da kunne flytte rundt på...Var en sånn jeg tenkte på (siden sambo må ta over pulten hvis unga skal ha hvert sitt soverom), men så kom jeg på den hylla unga har på rommet kunne passe perfekt til dette og det gjorde det...Så nå skal den brukes...[:D]

ORIGINAL: *Sperminator*

Lykke til [:D] Nyt synet, kanskje de klarer å se hvilket kjønn det er også? [:D]

Takk, snuppa... Gleder meg, siden legen min ikke gadd å måle magen eller hørte etter hjertelyden på fredag[>:] Så nå gleder jeg veldig...KOmmer til å bli rastløs i morgen...

Er det virkelig mulig å se kjønnet alt da altså?? Vel, kommer til å ta det med en klype salt (som jeg gjorde med Mathilda, var ganske sikker på at hun var en gutt...Selv om to UL sa jente[:-]) Men hadde jo vært artig om man kunne se noe nå da...[:D]

Masse lykke til! [:D] Håper morkaka har flyttet på seg [:)]
Gleder meg til oppdatering [:D]

ORIGINAL: SunShin

Masse lykke til! [:D] Håper morkaka har flyttet på seg [:)]
Gleder meg til oppdatering [:D]

Signere[:)]

ORIGINAL: *MaCa*

ORIGINAL: therese*

Så rart...Var jo i uke 10 jeg fikk vite dette...Lå til og med godt "planta" nedi exiten...[8|] Jo er goood tid ennå...Bare håper den har flyttet seg litt i allefall, og så får jeg vel vite på den ordinære UL også om den har flyttet seg mer, så får jeg sikkert en ekstra en i uke 32 deromkring (var det samme med Casper når jeg tenker etter...Fra uke 18 altså)

Ååå...Var planen å rydde helt vekk for jeg hadde ikke noen ideer, men etter at jeg har kommet hjem har det begynt å klø i fingra[8D] Tenkte å kjøpe noen tomme glass på ikea og pynte de og gi bort i julegave, pluss med noe oppi da...[8D] Tenkte også litt på hvor jeg skulle ha det...Kom på at det var ei på hobby som hadde en sånnn gjennomsiktig plast sak (hylle) med hjul og skuffer som passet akkuret til ark og stæsj, som hun da kunne flytte rundt på...Var en sånn jeg tenkte på (siden sambo må ta over pulten hvis unga skal ha hvert sitt soverom), men så kom jeg på den hylla unga har på rommet kunne passe perfekt til dette og det gjorde det...Så nå skal den brukes...[:D]

Ja men hun gadd ikke titte nøye akkurat heller så [8D] Virka litt lei jobben sin stakkar... " se der er en baby" Hjertet slår og du er 10n uker på vei ..... tadaaaaa......" hehe.

ÅÅ det var en lur ide!!! Jeg har kjøpt meg en sånn sorteringsboks ( til å ha skruer og sånn i) på biltema som jeg tenkte å ha alt små stæjet i... Har brukt en hel haug på kort og så jeg har kort for en stund og ikke så mye stæsj[8D] Og så tenkte jeg putte resten i noen esker som jeg kan oppbevare oppe på et skap eller noe[8D] Ikke den beste løsningen , men slipper hvertfall slutte helt [:D]

Back
Topp