Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Minismurf
ORIGINAL: mammabenti
ORIGINAL: **tvilling85**
Liker helst at det ikke kiler meg i armkroken når jeg ligger med ansiktet på brystet jeg altså hehe
Hahahahaha!! Åååå, er så digg å snuse der jo!!! [8D][8D]

ORIGINAL: AnikogEmis
æsssj nei...liker ikke...
Glad jeg er sammen med en som er naturlig hårløs[8D]
på brøstkassa da hehe
Liker helst at det ikke kiler meg i armkroken når jeg ligger med ansiktet på brystet jeg altså hehe

jajaja en liten skriveleif
Tenkte på å skrive når jeg ligger i armkroken hans, men tenkte det kunne høres litt feil ut, men så klarte jeg tydligvis å skrive det jeg tenkte uten å egentlig skulle skrive det...
jadaaaa..
ORIGINAL: Mitsukai
Jeg har en "mann" med hele 24 hår på brystkassa (ja jeg har telt), og trives med det :P
Apekatter er ikke noe for meg ^^

Jeg har en "mann" med hele 24 hår på brystkassa (ja jeg har telt), og trives med det :P
Du får sagt det du!!
Jeg har også telt [;)] Med 2 soverom [:)]
Også har jeg en MANN med så mange hår på brystkassa at du ikke klarer å telle så langt [8D]
Du får sagt det du!!
Også har jeg en MANN med så mange hår på brystkassa at du ikke klarer å telle så langt [8D]

ORIGINAL: #Åsen#
Du får sagt det du!!
ååja...prøver du å si at min mann ikke er mann nok fordi han ikke har nok hår???? ... [X(]
[;)]
hva er litt hår da?
Ikke no koselig å ligg på brystkassa å kjenne at hårballer kommer opp igjen etterpå [8D]
ORIGINAL: Juliel
Dere er bare så morsom jenter[:D]
Litt hår gjør ingenting[;)]
ORIGINAL: Fabrina
hva er litt hår da?
Ikke no koselig å ligg på brystkassa å kjenne at hårballer kommer opp igjen etterpå [8D]
ORIGINAL: Juliel
Dere er bare så morsom jenter[:D]
Litt hår gjør ingenting[;)]
Er ikke meningen at du skal slikke mannen som en pus da [8D] Myke gode hår på brystkassa er digg, varmer ekstra godt på vintern [;)]