OOoooh, kvinner vil ha hårete menn...

Minismurf

Gift med forumet
http://minmote.no/index.php/2010/08/vil-ha-harete-menn/

Jegviljegvil.. Synes det er sååå sexy med hår på "brøstkassa" [8D][8D] hehe...

Du da?

Liker helst at det ikke kiler meg i nesa når jeg ligger med ansiktet på brystet jeg altså hehe

ORIGINAL: **tvilling85**

Liker helst at det ikke kiler meg i armkroken når jeg ligger med ansiktet på brystet jeg altså hehe

Åh jo, vil ikke ha en liten guttebass, men ett ekte MANNFOLK!
Men man må ikke være like hårete som en bjørn da, og hår på ryggen er ikke for meg! [;)]
Heldigvis er sambo akkurat som jeg vil ha han [8D]

ORIGINAL: mammabenti

Liker helst at det ikke kiler meg i armkroken når jeg ligger med ansiktet på brystet jeg altså hehe

Hahahahaha!! Åååå, er så digg å snuse der jo!!! [8D][8D]

ORIGINAL: Minismurf

Hahahahaha!! Åååå, er så digg å snuse der jo!!! [8D][8D]

TUSEN takk for en god latter ... nå begynner nov forumet og ligne seg selv igjen ... *HAHAHHAHA *

personlig er jeg ikke kjempe fan ... min hR LITT lyst dun ... hehe.. passer meg perfekt ;)

ORIGINAL: AnikogEmis

æsssj nei...liker ikke...
Glad jeg er sammen med en som er naturlig hårløs[8D]

på brøstkassa da hehe

Heilt enig[;)] Æ haaaaaate hår på mannfolk[8D]

ORIGINAL: AnikogEmis

æsssj nei...liker ikke...
Glad jeg er sammen med en som er naturlig hårløs[8D]

på brøstkassa da hehe

samme her. Syntes hår er ekkelt!

jajaja en liten skriveleif
Tenkte på å skrive når jeg ligger i armkroken hans, men tenkte det kunne høres litt feil ut, men så klarte jeg tydligvis å skrive det jeg tenkte uten å egentlig skulle skrive det...
jadaaaa..

En god latter forlenger livet :) Så takk for det!

jajaja en liten skriveleif
Tenkte på å skrive når jeg ligger i armkroken hans, men tenkte det kunne høres litt feil ut, men så klarte jeg tydligvis å skrive det jeg tenkte uten å egentlig skulle skrive det...
jadaaaa..

ORIGINAL: Mitsukai

Jeg har en "mann" med hele 24 hår på brystkassa (ja jeg har telt), og trives med det :P
Apekatter er ikke noe for meg ^^

Du får sagt det du!!
Jeg har også telt [;)] Med 2 soverom [:)]

Også har jeg en MANN med så mange hår på brystkassa at du ikke klarer å telle så langt [8D]

Dere er bare så morsom jenter[:D]
Litt hår gjør ingenting[;)]

Jeg har jo villa i forhold til dere da, jeg har nemlig 3 rom i mitt telt [:D] Dere får godt være med på tur! :p

Jeg har en "mann" med hele 24 hår på brystkassa (ja jeg har telt), og trives med det :P

Du får sagt det du!!

Også har jeg en MANN med så mange hår på brystkassa at du ikke klarer å telle så langt [8D]

hva er litt hår da?

Ikke no koselig å ligg på brystkassa å kjenne at hårballer kommer opp igjen etterpå [8D]
ORIGINAL: Juliel

Du får sagt det du!!

ååja...prøver du å si at min mann ikke er mann nok fordi han ikke har nok hår???? ... [X(]

[;)]

haha vet ikke hvor mye mann man blir med hår på brystet:P Jeg har en MANN, men ikke pga av hårene på bryste :P Men no enda bedre
ORIGINAL: #Åsen#

Du får sagt det du!!

ååja...prøver du å si at min mann ikke er mann nok fordi han ikke har nok hår???? ... [X(]

[;)]

hva er litt hår da?

Ikke no koselig å ligg på brystkassa å kjenne at hårballer kommer opp igjen etterpå [8D]

Er ikke meningen at du skal slikke mannen som en pus da [8D] Myke gode hår på brystkassa er digg, varmer ekstra godt på vintern [;)]

Faen det har jeg trodd hele tiden jeg da! sm=eek2.gif], Og angret hver gang en hårball har kommet opp jeg! fack!
ORIGINAL: Fabrina

hva er litt hår da?

Er ikke meningen at du skal slikke mannen som en pus da [8D] Myke gode hår på brystkassa er digg, varmer ekstra godt på vintern [;)]

*jegdæveravlatter*

Back
Topp