Ooooi.....

9-2

9-2
*Aprilbaby 2018*
Da er fødebyen pakket og alt virker plutselig så.....nært!
2 uker til termin og jeg kjenner spenningen stiger!!!! Prøver å forberede meg og tenke på at jeg sikkert går på overtid...men hjelp, det KAN skje når som helst!!

For en spennende og nervepirrende tid ;)

Ja det nærmer seg nå. Baggen er ferdigpakket her også :)
Til og med flyttet i nytt hus denne helgen og vi har kommet godt i hus med STOOOOOOR hjelp fra familie...
Bare små ting igjen å gjøre, men må ta det rolig, fødselen kan jo begynne når som helst :)

• Liker
Reactions: 9-2
Ja, det nærmer seg med stormskritt nå. Bagen står liksom bare der og venter, også er det litt uvirkelig at den faktisk skal i bruk snart også.

Krysser fingrene for at vi slipper overtid damer. Hvertfall ikke så mye.

• Liker
Reactions: 9-2
Ja det er temmelig uvirkelig dette her! Selv om vi innen få uker har fått de små så føles det allikevel så fjernt!
Jeg tenker også at jeg er en av de som kommer til å gå på overtid, har vært så utrolig heldig i svangerskapet så langt, så jeg ser for meg at jeg må bli satt igang på overtid (jeg er evig pessimist!) Haha ;) Tar alltid sorgene på forskudd :/ kjempe dumt!
Men men, om noen uker jenter så er overtid og alle andre plager (forhåpentligvis) glemt <3

Gratulerer med nytt hus! :)

Baggen ligger i bilen, klærne hans ligger i kommoden, stellebordet står på badet og senga er klar til å ha på sengeklær :) neste mandag skal det skje, det er helt uvirkelig :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Back
Topp