Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Angelicka24
Synes nesten det er moro jeg. Er jo så sjelden jeg har de! Hahaha[:D] Med de sjeldne syklusene mine, så er det ikke ofte jeg ser den godeste tante Rød[8D] Men hadde vært greit å vite at andre har hatt samme bivirkninger, for jeg så ikke noe om det i pakningsvedlegget[:)]
men jeg skjønner jo hva du mener ut fra ditt ståsted da. Jeg kan nok ikke hjelpe deg har aldri tat slike tabletter for å få besøk av Tante Rød.ORIGINAL: twinanne
ORIGINAL: Angelicka24
Synes nesten det er moro jeg. Er jo så sjelden jeg har de! Hahaha[:D] Med de sjeldne syklusene mine, så er det ikke ofte jeg ser den godeste tante Rød[8D] Men hadde vært greit å vite at andre har hatt samme bivirkninger, for jeg så ikke noe om det i pakningsvedlegget[:)]
Eh.....nå fikk jeg nesten fnatt her altså...men jeg skjønner jo hva du mener ut fra ditt ståsted da. Jeg kan nok ikke hjelpe deg har aldri tat slike tabletter for å få besøk av Tante Rød.
Håper at du ikke for alt for voldsomme magekramper da snuppa, greit du skal få lov til å kose deg med tanterød men du trenger jo ikke å ha det alt for ille heller da[8D]
ORIGINAL: Nesing
Beklager, men jeg må bare le litt..... Du kunne gjerne fått min mensen altså, for jeg har den på besøk omtrent hver 14. dag [&:]. Håper mensen snart dukker opp så du får igang systemet igjen, snuppa! Ikke moro med mye smerter, så vi satser på at du har gjort unna dem allerede før TR dukker opp. [:)][;)]