Ooooh, menssmerter!

Angelicka

Forumet er livet
Har noen av dere som har brukt primolut kjent menssmurringer etter å ha begynt på tablettene? Jeg har bare tatt en i dag da, i dag morges, men jeg kjenner det murrer skikkelig der nede nå[:-]

Synes nesten det er moro jeg. Er jo så sjelden jeg har de! Hahaha[:D] Med de sjeldne syklusene mine, så er det ikke ofte jeg ser den godeste tante Rød[8D] Men hadde vært greit å vite at andre har hatt samme bivirkninger, for jeg så ikke noe om det i pakningsvedlegget[:)]

Har heller ikke brukt primolut, så jeg kan ikke svare deg på det. Jeg går på progynova, og har ikke hatt noen særlige bivirkninger av den.

ORIGINAL: Ivara

Har aldri brukt priomlut jeg da så kan ikke svare deg på den gitt.

Men sender sympati i bøtter og lass, menssmerter er [:'(]

Signerer Ivara her.

ORIGINAL: Angelicka24

Synes nesten det er moro jeg. Er jo så sjelden jeg har de! Hahaha[:D] Med de sjeldne syklusene mine, så er det ikke ofte jeg ser den godeste tante Rød[8D] Men hadde vært greit å vite at andre har hatt samme bivirkninger, for jeg så ikke noe om det i pakningsvedlegget[:)]

Eh.....nå fikk jeg nesten fnatt her altså...men jeg skjønner jo hva du mener ut fra ditt ståsted da. Jeg kan nok ikke hjelpe deg har aldri tat slike tabletter for å få besøk av Tante Rød.
Håper at du ikke for alt for voldsomme magekramper da snuppa, greit du skal få lov til å kose deg med tanterød men du trenger jo ikke å ha det alt for ille heller da[8D] 

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: Angelicka24

Eh.....nå fikk jeg nesten fnatt her altså...men jeg skjønner jo hva du mener ut fra ditt ståsted da. Jeg kan nok ikke hjelpe deg har aldri tat slike tabletter for å få besøk av Tante Rød.
Håper at du ikke for alt for voldsomme magekramper da snuppa, greit du skal få lov til å kose deg med tanterød men du trenger jo ikke å ha det alt for ille heller da[8D] 

Det virker som om de har dempet seg litt nå[8D] Tenk at jeg snart skal få TR!! Hurrahurra[:D] *Knis*

ORIGINAL: Nesing

Beklager, men jeg må bare le litt..... Du kunne gjerne fått min mensen altså, for jeg har den på besøk omtrent hver 14. dag [&:]. Håper mensen snart dukker opp så du får igang systemet igjen, snuppa! Ikke moro med mye smerter, så vi satser på at du har gjort unna dem allerede før TR dukker opp. [:)][;)]

Ja, takk! Send henne gjerne nå, men etter det så vil jeg ikke se henne på 9 måneder!!! [:D]

Back
Topp