OOOO HJELPES!! Litt lang.

Otto

Elsker forumet
Nå har vi nettopp kommet inn etter full evakuering... Det brant i leiligheten til høyre over meg [&:] Uff var skikkelig skummelt! Bor ei litt eldre narkoman dame med mannen sin der, men mannen er nesten aldri hjemme da. Hun dama klarer vel egentlig ikke å ta vare på seg selv, og flere naboer har levert bekymringsmld om henne. Jeg vet ikke helt hva som har skjedd, men hørte ett smell og så kom masse røyk. Så  når hun lå på båren, at hun hadde fått svidd av seg nesten alt håret [&:][&:].

Ble litt lang, men måtte bare fortelle...

Uff, så ekkelt da.. Må være ubehagelig å bo i samme hus/blokk (?) som slike folk, om man må gå å bekymre seg for at slike ting kan skje! Håper hun får hjelp nå da..

Å nei, så ekkelt!!! Hvordan gikk det med snuppa da? Våknet hun?

Det hørtes skikkelig skummelt ut!

ORIGINAL: rostan

Å nei, så ekkelt!!! Hvordan gikk det med snuppa da? Våknet hun?

Det hørtes skikkelig skummelt ut!
[/quote

Hun våknet og hylte for det var kommet en del røyk inn på soverummet[:'(] lukter py.  Hun sovnet fort i vognen ute da.

Huff, så skumelt. Godt det har gått så bra som det har gjort. [:)]

Uff saa ekkelt!haaper hun faar hjelp t?l aa ta vare paa seg selv naa da, bekymr?ngsmld pluss dette maa jo hjelpe! Haaper alt er bra med deg og Ma?ken!

ORIGINAL: Otto

Nå har vi nettopp kommet inn etter full evakuering... Det brant i leiligheten til høyre over meg [&:] Uff var skikkelig skummelt! Bor ei litt eldre narkoman dame med mannen sin der, men mannen er nesten aldri hjemme da. Hun dama klarer vel egentlig ikke å ta vare på seg selv, og flere naboer har levert bekymringsmld om henne. Jeg vet ikke helt hva som har skjedd, men hørte ett smell og så kom masse røyk. Så  når hun lå på båren, at hun hadde fått svidd av seg nesten alt håret [&:][&:].

Ble litt lang, men måtte bare fortelle...

Huff så ekkelt, godt at alt er bra med dere og leil i hvertfall!!!.
Hvordan gikk natta, fikk du til å sove?.

ORIGINAL: My little love

Huff så ekkelt, godt at alt er bra med dere og leil i hvertfall!!!.
Hvordan gikk natta, fikk du til å sove?.

Vi har sovet i natt, men kjenner at jeg har ligget litt på anke.... ikke bra med masse fantasi[&:] 

ORIGINAL: MalinDalin

Uff saa ekkelt!haaper hun faar hjelp t?l aa ta vare paa seg selv naa da, bekymr?ngsmld pluss dette maa jo hjelpe! Haaper alt er bra med deg og Ma?ken!

Alt er bare bra med oss[:D] Håper også nå at hun damen kan få hjelp, hun blir nok i allefal borte en stund, for hun fikk en del brannskader i går[&:]

Huff, så skummelt...[:(]

Ikkeno koslig med sånne folk i nabolaget, ha hatt det selv[:'(]

Bra med dere, ingen røyk/vannskader?

Ja vi har det fint[:)] Brannvesenet var her iløpet av få minutter og fikk slukket fort.. jeg er heldig som bor nederst, for oppover har fått noe røykskader, her lukter det bare litt svidd.

Uff få fælt.. skummelt når sånn skjer..
Bra det gikk godt med dere da..

Back
Topp