OOOO HJELPES!! Litt lang.

Otto

Elsker forumet
Nå har vi nettopp kommet inn etter full evakuering... Det brant i leiligheten til høyre over meg [&:] Uff var skikkelig skummelt! Bor ei litt eldre narkoman dame med mannen sin der, men mannen er nesten aldri hjemme da. Hun dama klarer vel egentlig ikke å ta vare på seg selv, og flere naboer har levert bekymringsmld om henne. Jeg vet ikke helt hva som har skjedd, men hørte ett smell og så kom masse røyk. Så  når hun lå på båren, at hun hadde fått svidd av seg nesten alt håret [&:][&:].

Ble litt lang, men måtte bare fortelle...

Uff så ekkelt!! Håper det går bra med dere!!
Når jeg leser slike ting blir jeg glad for at vi bor i enebolig uten naboer!!

å så ekkelt. har blitt så mye mer redd for sånne ting etter at vesla kom til [&:] har heldigvis ingen naboer men det stopper ikke fantasien min...

Huff så ekkelt! Godt at det endte bra da[:)]

Æsj så ekkelt [:)] godt det gikk så bra som det gikk med deres leilighet da [:)][8|]

skumle greier..
kanskje de bekymringsmeldingene endelig får en funksjon nå da.. når noe sånt har skjedd og det er sendt bekymringer må jo noen begynne å sjekke ting snart kanskje...?

Håper hun får litt mere hjelp nå ja, også kommer hun nok ikke hjem på en stund for hun fikk ganske store brannskader i går [&:]

uff kor ekkelt da [&o] godt d gikk bra med dokker og leiligheta....

ORIGINAL: cicci81

Uff så ekkelt!! Håper det går bra med dere!!
Når jeg leser slike ting blir jeg glad for at vi bor i enebolig uten naboer!!

samme her

Back
Topp