Ooonsdag, det er onsdag, onsdag er en fin fin dag

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Nesten ikke sovet i natt, har ligget i senga sammen med Marcus, han våknet av et eller annet. Opp igjen kl 7.30.

I dag har jeg mye på planen, blir ikke mye pc tid på meg i dag. Levering i bhg, innom VW og bestille en del te mamma, busse bort te mamma, skrive ut noen papirer, handle resten i Sverige, besøke pappa, hjem å rydde og støvsuge rommet te Marcus.

Blir en lang dag i dag.

Marcus skal på avlastninga te fredag, sånn at jeg får gjort siste rest her hjemme føre selskapet.

Ha en fin dag i dag.

Rakk ikke alt nei, fikk handlet og besøkt pappa hvertfall. Er mye som må gjøres i morgen, får litt hjelp av ei nabo så skal nok klare å få gjort det jeg ikke fikk gjort i dag.

Hørtes ut som om et stramt program ja. Får satse på at du rekker alt i morgen!

Jeg har hatt en rolig og fin dag i dag. Kost meg med kaffebesøk av en nabo, og ellers hatt en rolig ettermiddag med ungene og M. Maja har malt masse i dag, og har skrevet litt også. Hun har blitt så interessert i å skrive ord for hånd nå, så det er morsomt. Og hun klarer ofte å skille ut rekkefølgen på bokstavene i ord dersom de ikke er for vanskelige. Artig. I dag skrev hun både Emilie, Oda og Maja på et kort, og det uten at vi sa hvilke bokstaver hun skulle skrive. Litt imponert jeg altså

Back
Topp