OOOIII!! (første sprøyte)

TiraV

Gift med forumet
Eg tørte ikkje stikke jo   [8|]  Stivna heilt  [&:]

Eg har heile tida tenkt at det er vel ikkje noko problem, det skal eg fikse lett. (Sånn er det vel når ein vert overmodig  [>:])

Mannen min måtte stikke, eg turte ikkje sjå på ein gong.  Heilt overraska av meg sjølv, blodgiver å alt ting. (ser ikkje på når de stikker da heller, men har ikkje problem med å sjå på når blodet renner og fyller posen). ALDRI vært redd for sprøyter, åsså sku eg pyse ut no... 

Rare Tira!!

Hehe, Tira-mannen hadde ikkje lyst, men eg satt der jo stiv som ein pinne, så då måtte han trø til!! Min Helt!! [:D]

Eg får prøve igjen i morgon, sjå om det går då [&:]

Flink mann du har[:)] Jeg har jo diabetes så er vant til å ta sprøyte på meg selv. Men jeg er motsatt av deg, jeg hater å se blod[:'(]

Flink mann du har..Maa si er ikke redd for smerten, for det gjoer jo ikke vondt med sproyter,  men kan besvime naar jeg ser blod, saa er redd for at det skal skje..Har fortalt gubben at han kanskje maa traa til de foerste gangene hvertfall..hehe Faar se om han er en helt [8|]

jeg og tror ikke jeg klarer det, så har fortalt mannen at man må gjøre det, helt greit sier han så.
men etter noen dager kan det hende jeg tør, vi får se, kan hende det er like greit at han gjør det hver gang :)

Her var det mannen som gjorde det...Han var veldig skeptisk første dagen men etter noen dager ble han ekspert[:D] Tror han syns det var gøy å leke doktor[:D][:D]

Stivna helt jeg og! Men fikk kvinnet meg opp til å sette sprøyta, og kjente ingen verdens ting. Etter noen dagers setting er det overhodet ikke noe problem:)

hehe kjente meg veldig godt igjen, så jeg måtte smile litt av innlegget.. husker første gang jeg skulle sette sprøyta, stod lenge å sa Hjelp dette tør jeg ikke, men jeg måtte bare gjøre det sjøl tenkte jeg og så plutselig satt den der og til min store "overraskelse" gjorde det ikke vondt i hele tatt :O) syns eggløsning sprøyta var eklere ( ikke for å skremme deg altså :O)  ) men den er jo en sprøyte og de andre er bare en tynn liten spiss, hvis vi brukte det samme da ;O) Lykke til videre , jeg hadde 4 førsøk og ble en ganske "Dreven" sprøytebruker etterhvert :O)

Eg er begynt å sette dei sjølv no ja...som du sa, plutselig satt den berre der [:D] Eg liker det ikkje, men det går greit [:)]

Minker fort på dagene til ultralyd no...det er skummelt og spennende på samme tid[8D]

Tusen takk Nesing! Den trengte eg i dag [:)]

Sååååå flink du er, er det ikke deilig å ha klart det "helt selv" , du er tøff[;)]

Kjempespennende det her!!!

Lykke til!!!

Back
Topp