Ooohhoooohhh

Ugla

Gift med forumet
Holdt på å glemme dagens tråd... :)

Så hvordan står det til med innkjøp til magetrollene da jenter??
Hva har du, og hva mangler du?

har ikke kjøpt noe mer siden forrige tråd, så mangler fortsatt babycall, madrass og stelleunderlag. :p
Jo, og så er fortsatt ikke hentesettet ferdig.. Det er en så kjedeliiiiig oppskrift å strikke...

jeg har absolutt alt - eneste jeg må kjøpe er en sengekant, siden storesøster fremdeles bruker sengekant i juniorseng for å gjøre litt koseligere der.

Ellers har vi absolutt alt. Satt og sorterte babyklær i str. 56 i går og guud bedre hvor mye det er bare i den størrelsen! hihih.... ååååhh gleder meg sånn <3

Jeg har det meste, siden sønnen min bare er 2,5 år og vi igjen får en sønn :) Tok vare på alt just in case :)

Holdt på å glemme dagens tråd... :)

Så hvordan står det til med innkjøp til magetrollene da jenter??
Hva har du, og hva mangler du?
Å, nei:O kan jo ikke glemme dagens tråd;)

Fikk innkalling til UL 10.12, så det blir spennende å se hvor stor hun er, gjetter på mellom 20 og 25 % over snittet, og da er det i hvertfall ingen vits i å ha særlig med klær i str 50.. Storesøster som lå omtrent på snittet brukte str 50 i 2 uker bare, så om mistanken min stemmer kan vi nok gå rett på 56, og da må jeg sjekke at vi har vintertøy i 62 og 68 også.. Vet vi har en del i 62, men 68 har liksom virket for langt frem i tid til at jeg har orket å se over hva vi har;) Har det meste etter storesøster, men hun var sommerbarn, så vi trenger nok mer varme klær i de minste størrelsene.. Men det skal jeg ønske meg til jul og fødsel, for nå er det minus på konto:(

Back
Topp