Oooh, bare tre kvarter igjen

Angelicka

Forumet er livet
til UL i dag! Gleder meg masse til å kanskje få vite innsettsdato i dag[:)] Etterpå skal vi i banken og hente lånepapirene våres, så da er det bare til å finne hus! Var og så på ett i går som var veldig bra[;)]

Tusen takk jenter! Har ikke sovet særlig godt i natt[8D]

Ååå, så spennande[:D][:D][:D] gler meg til oppdatering seinare![;)]
Er jo masse aktivitet rundt deg no, ul, og time i banken til huslån, å var det eksamen denne veka òg, eller var det forrige veke? Om det var forrige veke, kordan gjekk det?[:)] Om det er no i veka, LYKKE TIL[:D]

Kanskje me møtes på torsdag!? Skal på Amanda og Living etter ul tenker eg[;)] Har time på sjukehuset kl.10, aner ikkje kor lang tid det vil ta, men tja, maks 1 t vil eg tru! Håper alt ser bra ut!

Tenk om me kanskje blir rugarar samtidig då, om du må vente til neste veke[:D] Det hadde vært koslig!

Masse lykke te[:)][:)][:)]

Masse spennande som skjer rundt deg no[:D]

Jeg skal ha innsett på fredag[:)] Så det er jo bra! Alt så veldig fint ut, og om alt går etter planen så blir det termin 23.august som er bursdagen min[;)]

Men banken gikk skikkelig dritt[:'(] Vi fikk jo restlån når vi solgte leiligheten her, så det må bort før vi får huslån[&o]

ORIGINAL: [miss]

Ååå, så spennande[:D][:D][:D] gler meg til oppdatering seinare![;)]
Er jo masse aktivitet rundt deg no, ul, og time i banken til huslån, å var det eksamen denne veka òg, eller var det forrige veke? Om det var forrige veke, kordan gjekk det?[:)] Om det er no i veka, LYKKE TIL[:D]

Kanskje me møtes på torsdag!? Skal på Amanda og Living etter ul tenker eg[;)] Har time på sjukehuset kl.10, aner ikkje kor lang tid det vil ta, men tja, maks 1 t vil eg tru! Håper alt ser bra ut!

Tenk om me kanskje blir rugarar samtidig då, om du må vente til neste veke[:D] Det hadde vært koslig!

Eksamen gikk for så vidt greit.. Får se når resultatene kommer rett og slett! Tør hverken håpe på det ene eller det andre. Hadde vært kjempekoselig å møtt deg på torsdag da! Nå blir jo innsett på fredag for meg[;)]

Så flott at alt gjekk bra på ul[:)][:)][:)] Hadde jo vore ein fantastisk bursdagspresang te neste år då[:D][;)]

Må sei at da var veldig synd med banken då[&o] Men dei må vel stramma inn i desse tider. Håpar det ordner seg med det og etterkvart.

ORIGINAL: vestlandsjento

Så flott at alt gjekk bra på ul[:)][:)][:)] Hadde jo vore ein fantastisk bursdagspresang te neste år då[:D][;)]

Må sei at da var veldig synd med banken då[&o] Men dei må vel stramma inn i desse tider. Håpar det ordner seg med det og etterkvart.

Ja, vi får nok betalt det ned på tre måneder, så innen den tid får vi bo hos mamma eller eventuelt leie litt. Om ikke banken kommer med en annen løsning da. Rådgiver skulle ha ett møte med en annen i banken på torsdag, så vi hører kanskje litt da! Ordner seg uansett. Men nå vil jeg ha en spire i 25-års dag presang jah[8D]

ORIGINAL: ElinR

grattis med innsetting om 3 dager[:D][:D][:D]

Taktakk!

ÅÅÅÅ, så morsomt å høre!!!

Gratulerer med innsetting på fredag!!!![:D][:D]

Masse lykke til!

denne gangen SKAL den sitte!!!

Sender med MASSE babystøv:

ORIGINAL: vestlandsjento

Masse lykke te[:)][:)][:)]

Masse spennande som skjer rundt deg no[:D]

Sign denne[:)][:)]

Åh, allerede på fredag[:D][:D] Så kjekt![;)] Når skal du testa då?[:D]
Kanskje me havne i samme terminforum i da minsta då[;)] hehe[:D]

ORIGINAL: Jolin

ÅÅÅÅ, så morsomt å høre!!!

Gratulerer med innsetting på fredag!!!![:D][:D]

Masse lykke til!

denne gangen SKAL den sitte!!!

Sender med MASSE babystøv:

Weee! *Rulle seg rundt i babystøv* [8D] Gleder meg masse til innsetting nå!

ORIGINAL: [miss]

Åh, allerede på fredag[:D][:D] Så kjekt![;)] Når skal du testa då?[:D]
Kanskje me havne i samme terminforum i da minsta då[;)] hehe[:D]

Ja! Jeg tester nok den 11.desember da tenker jeg meg, så da blir det i så fall august på meg[:)] Håper det blir full klaff for oss begge nå ja[;)]

lykke til på fredag da, da er du endelig ruger igjen.
krysser fingrene for at det blir full klaff denne gangen

Masse lykke til på fredag=)
Krysser fingrene for at det blir august baby på deg[:)]

Back
Topp