Oooa hele natten, Oooa hele daan

puppi

Andre møte med forumet
Dette var ikke så lett som jeg trodde. Skulle aldri tatt den dumme p-sprøyta iallefall den tar jo knekken på hele systemet mitt!! nå er det 7mnd siden jeg fikk siste sprøyte, og først nå tror jeg at ting begynner å bli seg selv igjen der nede. Har alltid vært veldig regelmessig jeg. Gikk på p-pillen da jeg ble gravid sist (det vil si jeg slurvet), trodde det skulle bli like lett denne gangen, da vi bestemte oss for å få en unge til! Jeg begynte å abonnere på svangerskapsblad i høst og har allerede motatt to blader men det er fortsatt like tomt i livmora[&o] så naiv var jeg! så hører jeg om fortvilte par som prøver i "åresvis" uten å få det til, blir litt skremt da.. trodde det bare var å putte den inn når egget lå på lur, men tydeligvis ikke!  skal iallefall ikke gå å teste meg i hyttogpine, ikke drikker jeg eller røyker så det er ingen ting jeg må passe meg for uansett! orker ikke å se bare den ENE streken hele tiden og samtidig vite med meg selv at det var penger i dass å kjøpe den siden det uansett bare ble et skuffende resultat. Vi får bare se, vet jeg ikke har noe å sutre for jeg da, det tar bare litt lengre tid enn jeg trodde. Tror det viktigste er å bare la det suse og heller tenke " så spennende tenk at vi skal prøve å lage en baby" så får det heller bare ta den tiden det tar.
 
Velkommen som prøver, og lykke til fremover. Vet at det ofte kan ta lenger å komme i gjenge med syklus og eggløsning etter en p-sprøyte for der er det mye mer hormoner som tilføres kroppen enn med p-piller. HÅper alliekvel det går fort og at du snart kan lese bladene dine og kose med en voksende mage!
 
Lykke til med prøvingen! Håper du får et kort opphold her inne
 
Back
Topp