Ooo, lykke!!!

Majka

Betatt av forumet
Var hos legen i dag siden blødningene ikke har stoppet og sykemeldingen min går ut.
Hun kunne ikke se eller kjenne noe spesielt da hun undersøkte meg og på gyn.pol. ville de ikke ha meg inn akutt, så hun måtte sende vanlig henvisning. Hvilket betyr at jeg kommer inn om et par uker eller noe sånt.
Hun ville at gynekologen skulle vurdere om man skulle ta hcg-blodprøve, men nevnte at jeg kunne ta en ny graviditetstest om noen dager hvis jeg følte behov for det.

Jeg klarte jo ikke å vente, så jeg tok en test når jeg kom hjem (etter kjapp konferering med mannen). De tre testene jeg har tatt tidligere hjemme har alle vært veldig svak, men idag....

TO FANTASTISK STERKE STREKER!!!

Jeg driter i blødninger og gleder meg enda en dag!! [:D]

Ronja

Så fint! Ja, vær positiv[:)]
Alt går nok bra skal du se...

Klem

GRATULERER MASSE.

Gratulerer!! Med den innstillinga det jo gå bra [:D]

Gratulerer så mye!!!

GRATULERER SÅ MYE....

Så moro gratulerer [:D] Lykke til videre, du har en herlig tid i vente [:D]

det var bra og gratulerer 1 masse[;)] håper blødningen stopper snart[;)]

Gratulerer så masse! Du har så mye hærlig å flott å se fram til![:)]
Lykke til videre!!![;)]

Klem fra lisemor84[:D]

har du hatt blødninger lenge??
Fant du ut i dag at du var gravid??Etter hvor lang tid?

Åh, unnskyld!!! Glemte å skrive; GRATULERER OG LYKKE TIL!!!!

så flott! GRATULERER!

Tusen takk alle sammen!!

JAS: Jeg tok første test på tirsdag 6. sept. Den og den jeg tok onsdag morgen var veldig svake. Tok en til på lørdag som var bittelitt sterkere og blødningene begynte på søndag.

Krysser fingre og tær og alt for at alt går bra! Er iallefall et godt tegn at hcg-nivået stiger!!
Er sykemeldt og må holde meg i ro, så jeg får hoppe av lykke på denne måten i stedet

Back
Topp