Ooo du deilige "liberopakke"

ladtus

Flørter med forumet
God morgen damer :) nå må jeg bare få noen råd her..... Jr min har hatt skikkelig diare i over en uke og jeg skifter bleie sikkert 1 gang i timen og da snakker jeg skikkelig blæææææ oppetterryggen bleier [:'(],han er i fin form ellers men våkner kl halv 6 så å si hver morning.... har prøvd raspet eple men funker dårlig, andre gode råd?????

Eple, gulrot og blåbær inneholder stoffer som binder avføringen og reduserer diaré.

Du kan også koke opp litt havregryn, sile ut vannet, og gi dette vannet sammen med litt blåbær, skal funke som gull visstnok.

Lykke til [:)]

gir du da kokt gulrot elller rasper du den???? takkk for råd, er så sliten og lei av alt som heter bais.... og jr er konstant sår i rompa stakkar:(

Gulroten kan du koke, men ikke skrell den [:)]

Hvis du har noe han kan ligge på, så er lufttørking det beste for sår rumpe, selvom det kanskje ikke frister akkurat nå. hehe.

ok, takk for råd, men det å ligge rolig funker dårlig for en m mark i rompa :)

Ta han med ut å la han ligge ute på lufting, så gjør det ikke noe om det kommer litt ut. hehe. Må jo ikke ligge stille for å lufte [:)]

nei det er sant, får prøve å finne en lur luftemåte :)

ORIGINAL: ladtus

nei det er sant, får prøve å finne en lur luftemåte :)

Føner er kjekt [:)] går fort også[:)]

Blåbær er fint for magen:-) 

Banan kanskje? Det sies at det gjør at magen blir treig, så, det kan kanskje ha en effekt?

Har hatt en runde med jenta vår også, da var det skittbleier i vannform en hel uke, _mens_ vi var på feiretur/biltur... mye utelufting og føner funker som fjell ^^

Eller bare gå etter å tørke :p

Back
Topp