Ooh happy :D

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Ja detta har jo ingenting med barna å gjøre da :P Men jeg skrev jo en tråd for en liten stund tebake om at sambo absolutt ikke ville forlove seg, og at det gjorde meg frustrert :P Men jaggu så har han plutselig snudd på flisa gitt, for ikveld så ble det te å bestille ringer :D Så føler meg ganske så happy nå, siden vi endelig fikk tatt det neste skrittet :D Hihii ^^

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Hurraa, blir glad på dine vegne :D ! Gratulerer <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk :D♡ Er utrolig happy nå, samtidig som det føles helt uvirkelig, hahah :P Men da ble jo hvertfall Sebastian bare 7 uker før det skjedde, så fornøyd med det :D Hvertfall siden baby nr 2 kanskje har skjedd alt :O :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Gratulerer så mye:) det er litt spesielt å føle en tilhørighet bare til mannen sin. Ja, dere vil alltid ha gutten sammen, og kanskje senere flere barn, men det å føle at man hører til hverandre er også viktig. :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gratulerer Mina !!

Både med forlovelsen og kanskje enda et mirakel på vei:)

Gratulerer så masse:D

Tusen takk :D♡ Er utrolig happy nå, samtidig som det føles helt uvirkelig, hahah :P Men da ble jo hvertfall Sebastian bare 7 uker før det skjedde, så fornøyd med det :D Hvertfall siden baby nr 2 kanskje har skjedd alt :O :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥
Er du gravid igjen!? Oijameg! Gratulerer så mye både med det ene og det andre. Jeg "venter" også.. På 10ende året.. Hihi ..

Gratulerer så mye:) det er litt spesielt å føle en tilhørighet bare til mannen sin. Ja, dere vil alltid ha gutten sammen, og kanskje senere flere barn, men det å føle at man hører til hverandre er også viktig. :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja det er akkurat det :) Er som jeg sa te han, at forlovelse for meg er et symbol på kjærligheten vår :) Ikke at jeg krever giftemål :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Er du gravid igjen!? Oijameg! Gratulerer så mye både med det ene og det andre. Jeg "venter" også.. På 10ende året.. Hihi ..

Hahah, ja uff mulighet for det :P For glemte oss bort både på torsdag og igår, og i følge den bv appen på prøver å bli gravid (måtte jo inn der å sjekke :p ) så starta min fruktbare periode og el skal visstnok være idag :P Så blir spennende og se om tr kommer eller ikke :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Tusen takk jenter :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Hahah, ja uff mulighet for det :P For glemte oss bort både på torsdag og igår, og i følge den bv appen på prøver å bli gravid (måtte jo inn der å sjekke :p ) så starta min fruktbare periode og el skal visstnok være idag :P Så blir spennende og se om tr kommer eller ikke :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Gikk litt fort i svingen her ser jeg :p
Min fruktbare periode starta på torsdag :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Back
Topp