Oo herlege mandag! :)

Trudee

Glad i forumet
Dette må vel være den beste mandagen på leeeeeeenge! Mannen skal ha lesedag og lillegutt sov til 08.45, så vi fikk ligge å slappe av lenge :)) ingenting som er bedre enn en rolig start på uka! Pluss at han jeg er dagmamma for var ikke helt i form så da fikk jammen meg jeg fri idag også :) Men dagen må vel brukes til en forsinka helgavask ;) Hvordan ser din mandag ut? :) Ha ei toppers uke alle sammen! :))

Høres jo ut som en flott ukestart det :)

Her går mandagen med på å prøve å få tak i div saksbehandlere på div kontor... Men det er jo lettere sagt enn gjort..

Må nok prøve på å få rydda litt her og :P

Det hørtes herlig ut:)Her går mandagen  til å glede seg til 29 ukers kontroll og UL om noen timer. 

Mannen kom hjem fra helgevakt på brannstasjonen, og sønnen vår sov til nærmere 8. Så da fikk jeg også slappet av litt lenge. Stod opp og leverte han i barnehagen, og gikk og la meg igjen:p var ikke spesielt trøtt, men var så deilig å legge seg nedpå igjen. Sovna igjen..så da ble halve dagen spist opp. Eller i dag så jobber vi med å få vaskerommet ferdig og montere noen nye skap til hallen vår. Ingen store importen plans.

Mandagen her har gått med t jobb å masse kos me ongan i ettermiddag/kveill

Her har dagen gått med til jobb og ungene nå i ettermiddag. Dvs minstemann for eldstemann har vi ikke sett noe til etter at moddag/lekser var unnagjort.

Her har dagen gått med til jobb og ungene nå i ettermiddag. Dvs minstemann for eldstemann har vi ikke sett noe til etter at moddag/lekser var unnagjort.

Her har jeg hatt en liten "drittmandag" :P
Dagen startet med at jentungen knuste hello kitty brillene sine (som koster flesk),
Og briller må jentungen ha, så hun har vært grinete i hele ettermiddag pga hodepine.
Ellers så har jeg vært på kontor runder, pratet litt med venner på kafeen og vært på konferansetime til jenta :)
Men formen har langtfra vært bra idag, vært litt plaget med ryggsmerter og første skikkelige tegnet på vanvittige humørsvigninger :P
Så nå har både barna og gubben forduftet, for å gi meg litt ro til å være sur alene :P

Dagen idag har vært super! Tulla har vært på overnattingsbesøk hos Mor (mormor) så jeg fikk sovet lenge og slappet skikkelig av på morgenkvisten! :)
Så har vi laget oss god middag og kost oss hjemme resten av dagen. Nå ligger hun å sover og jeg er planta ned i sofaen for en skikkelig tv kveld! 

Eg har ein skikkelig blåmandag. Våkna kl 5, fekk ikkje sova igjen.
Er vanvittig hormonell, og syns det meste er tungt og trist for tiden desverre. Er usikker på om eg er blitt deprimert eller om det er "berre" hormonar som plagar vettet av meg (bokstavelig talt).

dagen her har vært fryktelig lang. Ungene våknet kl 6, en time etter at 5 åringen vekket meg, fordi hun skulle på do. hun er ikke i form, og sovnet kl 18 i går, så hun var nok uthvilt. 8.30 kommer snekkere og fjerner alle vinduene i stua, de skulle skiftes altså, men ble da så himla kaldt i huset. 
kl 10 var vi på ultralyd for å sjekke at livmora hadde kommet lenger opp, og det hadde den, og lillegutt stortrives i hulen sin. vekstkontroll viste +3%, så det er bra. 
Jeg fikk endelig tid til å dra på NAV, noe som ikke er så enkelt i full jobb, men de jeg skulle snakke med var på kurs, selvsagt! 
Så bar det på senvakt, og det ble en laaaang kveld. Etter at jeg begynte å vurdere å trappe ned litt, har jeg blitt sååå demotivert :/ Men ikke lenge igjen nå. :)

Back
Topp