Oo hellige kvalme

Sane

Glad i forumet
Jeg skulle jammen ikke etterspurt denne forbanna kvalmen. På dagen ved 7 fulle uker slo den til for å si det sånn. Er i morgen i uke 8, for en glede:) Har 'bank i bordet' ikke kastet opp ennå men er uggen 24/7 og matlysten har blitt totalt forandret. Jeg er glad i mat og er heller ikke kresen men nå tar det virkelig kaka. Har aldri spist så tregt som nå. Måtte be samboeren pent om å rydde kjøleskapet for det luktet rart (han merket det ikke), brakk meg når jeg lukket opp døra. Yoghurt og ost som jeg vanligvis er kjempe glad i må jeg bare droppe hehe:p kan også gå hele dagen å lyste på noe, som feks Kinamat som jeg gjorde i dag, men når maten var på bordet frista det ikke i hele tatt. Saft og vann er heller ikke spesielt fristende. Sterke parfymer er helt krise. Nå jobber jeg i en jobb ned relativt mye lukter(er sykepleier) og det er virkelig blitt en utfordring. Jaja, er vel noen fordeler ved disse symptomene også:) Måtte bare syte litt:p

har d likt her bare eg har isje lyst på någe men prøve å tvinge i mg... idag spydde eg itte 1 veke md konstant kvalme :( de seie jo d ska var en bra ting men e kje kjekt å isje få i seg mat... eg seie bare lykke t :) har egentli lite råd, men mange skryte av sånn sea band :) eg ska få d av ei venninna imårå så e spent å håpe d funke :)

Her kom den da jeg var 6+1 og har vært her siden.
Heldigvis er den ikke hemmende for meg, og de morningene jeg kaster opp gjør at det føles litt bedre etterpå. Før hadde jeg lyst på alt, nå er det ting jeg heller ikke orker tanken på/har lyst på lenger. MEN jeg er sulten hele tiden allikevel, og det er nesten litt slitsomt. Hehe... Og jeg blir mer kvalm hvis jeg ikke spiser noe.
Kjøpte sea band her om dagen, og syns ikke jeg merka noe forskjell. Men skal gi det et forsøk til.
Men jeg jubler for symptomer! Og selv om kvalmen er her stort sett konstant, så fungerer jeg helt fint i det daglige. Men den trenger ikke bli her i hele evigheten for det emoticon

Håper kvalmen etterhvert avtar litt hos deg 

michelle85 skrev:
har d likt her bare eg har isje lyst på någe men prøve å tvinge i mg... idag spydde eg itte 1 veke md konstant kvalme :( de seie jo d ska var en bra ting men e kje kjekt å isje få i seg mat... eg seie bare lykke t :) har egentli lite råd, men mange skryte av sånn sea band :) eg ska få d av ei venninna imårå så e spent å håpe d funke :)

Jeg kjøpte sea band på mandag. De kosta typ 150kr eller noe og så var det 30% rabatt på det der jeg var

Jeg fikk samboer til å stikke innom å kjøpe sånn reisesyke-bånd til meg i stad på et enklere liv. Kostet 79,- for 4 stk. Har det på meg nå og syns kanskje det foreløpig har tatt den værste toppen, mulig det bare er tilfeldig også. Blir litt utfordrende for kan jo ikke bruke den på jobb uten å få mistanker. "ille" nok at det ligger to ruller med lovehearts i veska hehe:)

Back
Topp