Onyxia!!!

MittAndre <3

Elsker forumet
Lykke til på ul imorgen!!!

Lykke til ja :) Vil du vite skjønnet?

Masse lykke til :)

Tusen takk! :)

Ja vi vil vite kjønnet. Har sterk mistanke så blir spennende å se om det stemmer. Kommer med oppdatering etter UL :)

Onyxia skrev:

Ja vi vil vite kjønnet. Har sterk mistanke så blir spennende å se om det stemmer. Kommer med oppdatering etter UL :)

Gleder oss!

Onyxia skrev:

Gleder meg til oppdatering!!! :)

Alt vel med den lille, fikk mye forklart denne gangen. Terminen stemmer med den tidlige ul. Min mor var med i tillegg til min mann. Hun har aldri sett en UL før så det ble sterkt for henne og hun er så glad for å ha fått vært med.

Den lille lå og gjespa og sparket med beina, og magefølelsen vår var helt rett....det er ei lita tulle i magen <3

Gratulerer med ei lita tulle i magen :)

Så kjekt at mammaen din fikk være med på opplevelsen :)

Så kjekt! Gratulerer

Så gøy for både dere og moren din! Gratulere så mye med en liten tulle! 

Er det deres første? :)

Onyxia skrev:
Alt vel med den lille, fikk mye forklart denne gangen. Terminen stemmer med den tidlige ul. Min mor var med i tillegg til min mann. Hun har aldri sett en UL før så det ble sterkt for henne og hun er så glad for å ha fått vært med.

Den lille lå og gjespa og sparket med beina, og magefølelsen vår var helt rett....det er ei lita tulle i magen <3

Så stas!!! Gratulerer så mye med lille prinsessa!!!

Sandrine skrev:

Så gøy for både dere og moren din! Gratulere så mye med en liten tulle! 

Er det deres første? :)

Ja, dette er vår første (og veldig ettelengtet for min del).

For mamma blir dette barnebarn nr 5 og første hun er mormor til . Mine 2 brødre har 2 barn hver som alle nå er i tenårene. Yngste skal konfirmeres neste år. Den ene svigerinnen min gleder seg sånn til å bli tante igjen og er nesten mer ivrig enn min mor. Bare kjekt det :)

På min mann sin side så blir det barnebarn nr 2. De har en 4 åring jente fra før :)

Lille tulla er bare 18 + 3 men allerede høyt elsket av mange <3

Nommin, så koselig. Gratulerer så mye med lille jenta :)

Så koselig med ei lita tulle!! Gratulerer så mye! :)

Back
Topp