onyxia: fødselshistorie:)

LadyOnHeels

Elsker forumet
det hørtes ut som en ganske fin fødsel igrunn! tenk å gå fra 3cm til 8cm på 1-2-3!! 

gratulerer så mye igjen    håper vi andre får like fine fødsler! 

Hørtes ut som en utrolig fin fødsel, ikke minst med tanke på at hun også var stjernekikker, de er litt værre å få ut.
Jeg synes heller ikke barsel har vært noe særlig, førstemann fødte jeg kl 01:59 på natten og neste dag ble derfor regnet som dag 0, lå der den natten + neste, så fikk jeg grått meg til å komme på hotellet fullstendig utslitt, fikk ikke sove, fikk ikke hjelp av noen og ingen veiledning med mindre jeg spurte om det selv. Var en lettelse å komme på hotellet hvor også mannen min kunne være og hvor vi da var 2 om vårt nye familiemedlem. 
Andremann fødte jeg på dagen og bestemte meg for å bli på sykehuset 1 natt for å hvile meg litt før vi skulle hjem. Kom på 2 mannsrom, fikk igjen ikke sove + at brannalarmen gikk på sykehuset om natten!!! Da dro jeg hjem neste dag og det var faktisk utrolig deilig.
Håper du får slappet bedre av nå og at ammingen kommer seg.

Tusen takk jenter :)

Deilig å være hjemme og få slappe av nå. Har ikke fått til amming ennå , men nå er det iallefall begynt å komme litt melk, må pumpe for å få igang for Lilly vegrer seg ennå litt for pupp. Får tillegg også for å få nok næring. Håper på å få melken skikkelig i gang og ammingen til så vi slipper lage mme å gi.

håper ammingen kommer seg da :) man slapper jo bedre av hjemme så kanskej det hjelper litt på! 

Back
Topp