Ont i rompen...

x1xKrista

Glad i forumet
Har vondt i rumpen, baksiden av lårene og på sidene av ryggen og nederst i korsryggen. Sliter med å sove fordi jeg må snu meg hele tiden. Noen som har/hadde det slik når de var gravid?

Kanskje det er begynnende bekkenløsning.

ORIGINAL: Teddy81

Kjenner det også i korsryggen og på høyre side av rompa og nedover baksida av høyre lår... tror nok det er starten på litt bekkenløsning ja... [:'(]

Når er neste jordmor/lege timen din?  Jeg vet ikke om jeg tørr å si det til legen. Er jo 100%sykemeldt, men vil ikke at hun skal tro at jeg bare sier det for å si det liksom. (syte og lyge slik at hun skal utsette sykemeldingen, for det gjør hun uansett. Hennes forslag.)

blås i hva legen din måtte tro om deg, du har lov til å syte hvis du har bekkenløsning. det er VONDT!  håper du slipper og at det bare er noen bekkenplager som går over:)

ORIGINAL: Krista

Kjenner det også i korsryggen og på høyre side av rompa og nedover baksida av høyre lår... tror nok det er starten på litt bekkenløsning ja... [:'(]

Når er neste jordmor/lege timen din?  Jeg vet ikke om jeg tørr å si det til legen. Er jo 100%sykemeldt, men vil ikke at hun skal tro at jeg bare sier det for å si det liksom. (syte og lyge slik at hun skal utsette sykemeldingen, for det gjør hun uansett. Hennes forslag.)

neste time hos jordmor 02.05... om jeg blir verre bestiller jeg meg bare en legetime! [:)] Si det som det er du Krista!

Ja får vel det.. Har legetime 12april.. Får spytte ut da.. Noe jeg kan gjøre for å få det bedre?

ORIGINAL: lykkeligemeg

blås i hva legen din måtte tro om deg, du har lov til å syte hvis du har bekkenløsning. det er VONDT!  håper du slipper og at det bare er noen bekkenplager som går over:)

signerer

ORIGINAL: ~Fiorellina~

ORIGINAL: lykkeligemeg

signerer

Takk.. må bare ta meg sammen, blir nervøs jeg når jeg skal til legen.

Back
Topp