Onsdagstråden

lenemor

Forumet er livet
Så får vi se om vi får noe napp.... ingen som lagde en tirsdagstråd her engang i går, og det sier vel sitt om aktiviteten for tiden.

Her er det sofasliting som vanlig. August er fremdeles i strålende form, så han er i barnehagen, og vi andre føler oss bedre i dag, så i morgen er det nok hverdag igjen. I dag blir det litt klesvask og sånt - sengetøy skal skiftes ut, håndklær likeså - sykdommen skal vaskes ut av huset

Hva gjør dere på denne strålende dagen da?

Her er det også onsdag [;)] og det betyr fridag for ungene og meg... Vi bare tar det med ro, koser oss med tv og har fyra på ovnen, det er fremdeles bikkjekaldt her, men heldigvis tror jeg varmepumpa begynner å våkne til liv igjen da . Vi skal på helsestasjonen på 4 årskontroll, blir spennende det ja. Raphael har bestemt at han skal fortelle de at han er flink å hoppe [:D] Regner med det går greit, han er jo så søt, flink og rar den gutten min[:)] Hadde omtrent nervøst sammenbrudd kvelden før de skulle ha brannøvelse i barnehagen, men hadde heldigvis gått bra i går[:)] Han sa at han ville ikke brenne opp [&:] Så han er desverre utstyrt med litt for god fantasi, det har han nok etter meg, husker jeg tenkte masse skumle ting da jeg var liten[&:][:)]

Ellers er det foreldresamtale for Alannah i ettermiddag, det blir spennende, hun er en helt annen type en Raphael, ordner ut og kler på seg selv osv... (og dasker til de andre ungene og spesielt storebror [:)])

Jaja, ha en fin dag alle [:D]

Her er det snø!!![:D] Ja, ikke så fryktelig mye da.. men deilig er det å se alt det hvite..

Vi skal snart gå til bhg, lillebror må bare få i seg frokosten først.. Jeg håper han kan sove litt rolig på dagen idag, så jeg får sovet også, for det var litt hyling seint igår kveld, og utolig i natt, tror ikke han tåler at jeg spiser kylling..[8|]

I ettermiddag skal vi nok på hallidrett, hvis ikke snuppa er altfor sliten etter å ha sovnet litt seint igår.. (se egen tråd......)[;)]

Ha en fin dag alle sammen![:)]

ORIGINAL: Monsoon

Her er det også onsdag [;)] og det betyr fridag for ungene og meg... Vi bare tar det med ro, koser oss med tv og har fyra på ovnen, det er fremdeles bikkjekaldt her, men heldigvis tror jeg varmepumpa begynner å våkne til liv igjen da . Vi skal på helsestasjonen på 4 årskontroll, blir spennende det ja. Raphael har bestemt at han skal fortelle de at han er flink å hoppe [:D] Regner med det går greit, han er jo så søt, flink og rar den gutten min[:)] Hadde omtrent nervøst sammenbrudd kvelden før de skulle ha brannøvelse i barnehagen, men hadde heldigvis gått bra i går[:)] Han sa at han ville ikke brenne opp [&:] Så han er desverre utstyrt med litt for god fantasi, det har han nok etter meg, husker jeg tenkte masse skumle ting da jeg var liten[&:][:)]

Ellers er det foreldresamtale for Alannah i ettermiddag, det blir spennende, hun er en helt annen type en Raphael, ordner ut og kler på seg selv osv... (og dasker til de andre ungene og spesielt storebror [:)])

Bertine er også veldig opptatt av brann, og synes det er både skummelt og spennende på en gang.. Og når hun blir stor skal hun bli "brannmannkonstabel"..[:D]

ORIGINAL: SuperBerta

ORIGINAL: Monsoon

Bertine er også veldig opptatt av brann, og synes det er både skummelt og spennende på en gang.. Og når hun blir stor skal hun bli "brannmannkonstabel"..[:D]

hihi, var brannmann som var tingen her og, men nå er det politi, for da kan han ha politimotorsykkel og ikke minst refleksvest [;)][:D] Men han hadde en lengre utgreining om at alle familier burde hatt sin egen brannmann, for da kunne det jo bare brenne ute at det var noe farlig[8D]

Jeg nyter sløve dager for tiden. Ungene er i bhg og mannen på jobb, jeg har to monsterbukser som må få ansikt så er to julegaver i boks ellers lite planer for dagen. Merker jeg blir litt sløv av å ikke ha så mye som MÅ gjøres, men samtidig er det veldig deilig!

hadde egentlig ikke så mye å skrive ser jeg[8D]
Ha en fin dag alle sammen!
Her blir det akebakken i ettermiddag, og ungene gledet seg allerede da de dro i bhg[:)]

Her er det kaldt, men strålende solskinn, så det er en nydelig høstdag her[:)].

LUkas har fått sin første tann i natt/dag!! Har kjent etter hver dag, men i dag skrapte det borti skjeen når han fikk grøt. Endelig! Dette har jeg ventet på i 4mnd[8D].

Onsdager går vi på babysvømming, så vi har vært å dukke litt i bassenget i formiddag. Etterpå Ble prinsen så trøtt, at jeg la han i vogna når jeg kom hjem og der sover han enda. Håper han sover en time til hvertfall[:)].

Back
Topp