Onsdagstråden 4. april

Minerva

Forumet er livet
VIP
Sånn, da var besøket hos svigerfar vel overstått, vi fikk til og med rigget opp de stasjonære PCene våre når vi kom hjem i går kveld!
I dag får jeg besøk av mor og en tante fra Sverige, mens mannen må dra for å holde svigermor med selskap på sykehuset - hun mener hun har blitt verre de siste dagene (etter en operasjon i forrige uke). Blir litt tricky med påskehandling og slikt om han må sitte der halve dagen - meningen var han skulle handle mat for henne, nå må kanskje jeg gjøre det mens han sitter på sykehuset.
Ja, ja, får vel ta med meg mor og tante, de er jo så glade i spaserturer... [;)]
Men nå skal jeg slenge meg i dusjen før jeg shiner opp litt her i stua, sånn at det ikke ser så ille ut. Er faktisk ganske ok fremdeles, ryddet en del før middagsbesøk søndag, men litt småting kan nok fikses på - bordet tørkes av og slikt.
Måtte bare slenge i meg medisin og frokost før jeg ble hengende over doskåla - har liksom en viss tid på meg om morgenen før kvalmen setter inn for fullt, da er det om å gjøre å ha medisin og mat innabords, ja! Tror jeg rakk å avstyre bannskapet i dag. [:)]
Vi snikk-snakkes sikkert senere!

Back
Topp