*Onsdagssnakketråden*

Her er det en liten gutt som løper rundt på fluejakt. Vi har allerede fanga et stankelbein, men det var han så uheldig å skvise litt, så han plukka opp den og kasta den ut vinduet istedet. "Kast flua", sa han, hehe.
Jeg skal snart på trening, og i ettermiddag skal jeg jobbe. Ute skinner sola, så jeg håper å få nytt noen solstråler mellom trening og jobb. Sambo og ungene skal ut og sykle tur mens jeg trener.
Jeg må forresten fortelle hva Tobias sa da han så bindet mitt i går, hahahaha. "Syltetøy!" [8D][8D]

Ha en fin dag dere! [:)]

Hei sveis

Retning vestover straks. Foreløpig pent vær her i allefall.... Håper på en fin tur[:)]

god morgen[:)]

god tur til looney[:)]

og skrållan; haha, er det mulig!!?!?[:D]

i dag er vi endelig hjemme og har lite planer. mannen jobber på huset og vi skal vel ut å se på sola etterhvert. jeg må på postkontoret i dag, for nå har endelig rockering min kommet[:D][:D] bedre sent enn aldri, har ønsket meg sånn siden i vinter[;)]

God tur Looney[:)][:)]

Skrållan: hehehe gullfine

I dag har vi stått til greit vær. Ungene er i barnehagen og jeg har trent[:)] Skal bare rydde litt her hjemme før jeg hiver meg i dusjen. Skal til kiropraktoren i dag...Kjenner jeg er litt nervøs men skal være greit å få beskjed om hva det kan være

Nei snakkis senare heller[:)]

Ha en fortryllende dag snupper[:D]

Hehe, han sier mye rart for tiden han Tobiasen min nemlig! [:)]
God tur Looney! [:)]
God rockings MaRtE, forbered deg på mange herlige blåflekker i starten! [;)]
Lykke til hos kiropraktoren buffi! [:)]

Jeg er ferdigtrent, så nå skal jeg sette på en klesvask, og så skal jeg dra på meg bikinien og få et par timer med sol før jeg stikker på jobb!

Har vært ute og gått en liten tur jeg og lillemor, og så koste vi oss med en is. Nå leker hun, og jeg sitter her og ser på dr phil[:D] Nokså fint vær, så tenkte jeg skulle ut litt igjen etterpå. Lurte på en shoppingrunde og, men tror jeg utsetter det til etter jobb i morgen. Kan ikke bruke en så fin dag på det[:)]

Genial kommentar Skrållan, får bare håpe han ikke går rundt og forteller det til folk, hehe. Mamma har syltetøy i trusa[:D][:D][:D]

Hehehe, fikk jammen meg menskommentar i dag jeg og. Sagt av lillemor på do nettopp: Voksne damer tisser rosa, og jenter tisser gult. Ooops[:D][:D]

Er så kald vind, så vi ble ikke lenge ute, og vi stikker på shopping i ettermiddag. Har faktisk fått med meg mannen[:D][:D] Tror vi tar turen på ikea. Bare for å finne på noe egentlig.

Jeg har forresten shoppa på familiebutikken nå... kåpe til lillemor satt ned fra 649 til 199, denne: http://www.familiebutikken.no/jakke-girandola-1.html

Kjøpte regntøy med ullfor fra Troll og i den der outleten.

ORIGINAL: McMor

Hehehe, fikk jammen meg menskommentar i dag jeg og. Sagt av lillemor på do nettopp: Voksne damer tisser rosa, og jenter tisser gult. Ooops[:D][:D]

Er så kald vind, så vi ble ikke lenge ute, og vi stikker på shopping i ettermiddag. Har faktisk fått med meg mannen[:D][:D] Tror vi tar turen på ikea. Bare for å finne på noe egentlig.

Jeg har forresten shoppa på familiebutikken nå... kåpe til lillemor satt ned fra 649 til 199, denne: http://www.familiebutikken.no/jakke-girandola-1.html

kaldt[8|][8|] er jo 20 grader her hvor jeg bor

ORIGINAL: buffi

ORIGINAL: McMor

kaldt[8|][8|] er jo 20 grader her hvor jeg bor

Hehe, kald vind her, ingen vindfrie plasser å sette meg. Men ellers varmt ja[:D]

Her har glamaten begynnt i dag, meg og emil skulle gå men så voknet pia ikke i form hoster så fælt stakkrs så vil ikke gå fra henne når hun ikke er helt i form.

Så dagen er brukt på å slappe av helle dagen[:D]

vært på xxl og obs! vi. ble skolesekk, 6 par sko, parkdress, utebukse, fleeceklær + mye matvarer til den nette sum av ca 4000kr. veldig fornøyd nå ja[:)] thomas likte best den oppblåsbare krokodilla til 50kr[:D]

Da har jeg vært hos kiropraktoren[:)] Etter å ha fortalt hvordan ryggen føles ut så tok vi 2 røntgen bilder. Ikke alltid dem tar det da men jeg måtte det

Og resultet av det er at bekkenet på venstre side er skjeivt pluss ene tappen til ryggvirvelen på venstre side helt nede med bekkenet er litt vridd og ligger og irriterer isjasnerven

Så jeg må ta noen behandliger for å bli god igjen og allerede i dag kjenner jeg at det har hjulper litt...Men han sa at jeg kunne få gangsperr i morgen av resultatet av knekkingen hans...Så det kan bli morsomt å trene med gangsperr i ryggen...Fikk ikke treningsforbud[:D]

Hæhæhæhæ, mange artige kommentarer fra ungene her! [:D][:D]

Jeg har vært på jobb, og folk har gjort andre ting enn å shoppe i sola. Forstår dem godt jeg! Sambo tok med ungene til foreldrene mine imens, og der fikk de julegavene sine. Litt tidlig, men de passer jo så fint til været nå; nemlig sparkesykkel til Ida og John Deere-traktor til Tobben! [:D] De ELSKER gavene sine, var så vidt vi fikk lagt ungene i kveld. "Titte (sitte) takktor æ!" sa Tobias da jeg la han, så vi ble enige om at han skal få lov å gjøre det i morgen.

Back
Topp