onsdagssnakk13.januar:)

MaRtE:)

Gift med forumet
mårnings![8D]

jadda, her våkner hele familien før vekkerklokka ringer, dvs 06.13[8|] jeg syns det er litt unødvendig når jeg har fri i dag og vi kan ta det med ro, men sånn er det nå!

ungene skal snart i bhg, er maxidag i dag. dvs eget opplegg for de som begynner på skolen til høsten, det er stas[:)]

jeg skal vaksineres i dag, ungene har gjort det og jeg skal på tur om 2 uker så hvorfor ikke?!

er bedt bort til hun jeg skal dra på tur med kl 10, men det tror jeg jeg dropper. tar over 30 min en vei og jeg må hjem igjen til kl 12 så da orker jeg ikke, bare dumt å bruke så mye av fridagen til kjøring syns jeg.

ellers er det kaldt igjen. ikke like kaldt, men under -10.

ha en fin-fin dag[:)]

Her har lillemor fri fra barnehagen i dag, men hun skal være hos mormor og morfaren mens jeg er hos frisøren. Vet ikke hva jeg skal gjøre ennå, har litt lyst til å ta i striper og så er jeg usikker om jeg skal beholde luggen... får høre om hun har noen spreke forslag[:D]

Ellers har jeg jobbet litt på morgenkvisten, men hjemme fra godstolen heldigvis[:D] Resten av dagen skal nytes[:)]

Ha en strålende dag!

ER SÅÅÅÅÅÅ LEI AV Å VÅKNE 0500!!!!!!!!!!!!!!!!!![:'(][:'(][:'(][&o][&o][&o]

Kanontrøtt... må jo sitte litt om kvelden med skolearbeidet for det gjør jo ikke seg selv, og når man da blir vekket hver morgen av en gutt om skal se tv, leke, er sulten.. hva som helst.. ja da kjenner jeg at tålmodigheten begynner å bli tynnslitt. Også sover han jo bra hos alle andre.. det er det som irriterer mest!!!![:@] Godt han skal til faren i helgen egentlig... jeg trenger søvn...[&o]

hjemme fra bhg og spiser frokost nr2 (snøstenger[8D])

blir bare hjemme i dag jeg, ååå så deilig det er[:)] skal dusje snart og så litt småtterier av husarbeid her.

Hei sveis! [:)]

Her måtte jeg vekke ungene da klokka ringte 7.17, og Ida ville sove mer fordi hun hadde ikke sovet hele dagen, som hun sa. Men opp måtte hun, hun skulle jo i bhg! Hun fikk sitte på akebrettet bortover i dag, stoooor stas for jenta og fin trening for a mor som puffa vogna foran seg, og dro akebrett bak seg! [:)] Etterpå dro jeg og lillebror på butikken, og nå skal vi legge sammen litt klær før vi hopper i dusjen. Skal på kaffeslabberas til hun oppe etterhvert her, før det blir henting i bhg igjen. Må være hjemme til kl 16 i dag jeg, for jeg må jo se Home and away! Det var jo dødsspennende i går!

Ellers er det kaldt her i dag, gradestokken sier -10, men kjennes litt kaldere ut. Også har jeg gått ned 0,5 kg på en uke, uten å gjøre noe for det annet enn å drite i hva jeg spiser! Fiffig! Måtte det vare!

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Ja, husker Johnny fra da Heartbreak high gikk! Han het Drazic i den serien, husker jeg! [:)] Var jo like før han ikke kunne være skuespiller lengre, han var med i en meget alvorlig bilulykke for noen år siden. Du ser han har et arr i ansiktet, nede ved kjeven. Det er etter ulykken.
Leah var jo også med i Heartbreak High! [:)]

Ja, nå er han tilbake gitt. Skal ikke røpe for mye, men han har jo planer om å drepe Sally siden Rocco ikke klarte det.

Haha dere tv-slaver[:D] (jeg skal ikke si noe som må laste ned: one tree hill, desperate housewifes, big bang theori, greys, private praccis, 90210 og melroce place) Da er uken min komplett!

I dag har vi BARNEFRI!!!![:D] Og skal kose oss etter jeg er ferdig på skolen - [:D] 19.30, så tror jeg den nye forlovelsesringen min ankommer butikken i dag![:D][:D]

Syk i dag, hjemme fra jobb.
Vil helst bare dø litt.
Måtte levere kidsa i barnehagen også, for Tomas begynte på jobb kl seks.
Jenny brølte hele veien fordi hun måtte ha votter på.
Så da tok jeg de av
Da brølte hun fordi hun var kald
Jeg holdt på å svime av og hadde mest lyst å bare sette henne på tbana og løpe hjem. Hun er jo 1,5 år nå, må vel finne veien til barnehagen selv da vel?

Men så kom det en due, og hun ropte voff voff voff etter den.
Da lo jeg meg nesten ihjel og glemte helt at hun hadde vottehyla i en halvtime.

Det der, WZ, beskriver mammalivet veldig godt! God bedring, vennen!! [:)][:)][:D]

Og så koselig med ringen, silly!! Når er det dere skal gifte dere? Huskervet ikke det jeg [:)]

Her var jeg våken fra 5 til 7, men så fikk jeg sove til 9.30 (snille mannen min som har så fleksibel jobb!), så i dag føler jeg meg nyfødt igjen! Ellers var dagen så nydelig i sted, solskinn og klarvær, men nå kommer tåka! Lillemor sover, men jeg tror vi må ut og trille litt senere, en liten omvei til barnehagen og innom en butikk ihvertfall. Brukte opp nesten all melka og alt smøret i går da vi måtte bake boller for å få en laaaang innedag med to småjenter og ei trøtt mamma til å gå [;)][:D]

Ha en fin dag, jenter! [:D]

Kjip natt igjen, masse halsbrann.....[&o] Også trodde Hannah det var morgen kl. 02.30! Det fikk hun godt forklart at det ikke var tilfelle, så da la hun seg igjen. [:)] Hun er ganske grei sånn sett, legger seg med en gang hvis vi sier at det er natt enda. Men det funker bare før kl. 06.00. Ikke at det er noe problem for tiden siden vi så vidt rekker å komme oss i bhg, de som jobber der tror jo det er fødsel på gang hver dag når klokka bikker over 09.30. [:D] Jeg må jo tvinge jenta på badet 08.30.....

Nå har jeg vært på akupunktur og spist lunsj så da blir det en cowboy strekk på sofan her for å hente inn litt av det tapte fra i natt. [:)]

nå er det reprise!!!

Oooo, det ble bob og striper, og luggen beholdt jeg. God forandring det[:D] 

Nå står lasagnen i ovnen, og jeg er sur for de ringte fra jobb igjen med noe som veeeeldig godt kunne vente til i morgen. Sa det rett og slett og. Jeg sitter ikke med dette en ettermiddag på fridagen min, fikser det i morgen. Litt surt, men sånn var det.

Kjøpte forresten de der tibudsbleiene på Kiwi. 93,70 for en kartong med 4 pakker bleier. Det er halv pris av vanlig. Hannah bruker jo ikke bleier annet enn på natta lengre så jeg kjøpte to kartonger med 5-8 kg. Mener å huske at det er den størrrelsen det går mest av. [:)]

ORIGINAL: suki

ORIGINAL: Skrållan

Ja, husker Johnny fra da Heartbreak high gikk! Han het Drazic i den serien, husker jeg! [:)] Var jo like før han ikke kunne være skuespiller lengre, han var med i en meget alvorlig bilulykke for noen år siden. Du ser han har et arr i ansiktet, nede ved kjeven. Det er etter ulykken.
Leah var jo også med i Heartbreak High! [:)]

Ja, nå er han tilbake gitt. Skal ikke røpe for mye, men han har jo planer om å drepe Sally siden Rocco ikke klarte det.

Han mistet foresten også synet på venstreøyet i den ulykken!

Hva vi vet asså!!! [8D]

Ja, stemmer det. Det hadde jeg glemt.

Vi er utrolig kunnskapsrike altså! [8D] vi vet alt det viktige det er å vite her i verden! [8D][:D]

Og Silly; hahahaha, du er ikke akkurat så mye bedre sjøl søta! [;)][:D]

Har vært på koselig kaffetur til bestevenninna mi, spiste deeeeeilig Budapestrull!  så måtte jeg hente i bhg igjen, i kulden... tok sin tid, for ungen ville jo ikke kle på seg eller samarbeide nevneverdig. Nå har jeg pc-tid mens ungene leker. Det nyeste er at de skal ha på seg uteskoene til Ida inne, jeg blir SPRØ!! Litt vondt i ryggen etter å ha dratt Ida på akebrett til og fra bhg kjenner jeg...
Etter middag skal vi på senteret en tur, må kjøpe litt ark og pynt til et kort jeg har fått bestilling på. I kveld skal vi vel sette opp skjenken som kom i hus i dag, men kjenner jeg sambo rett så gidder han ikke... men men, jeg er da dugelig kvinnfolk, skal søren meg klare det selv jeg!

Budapestrull: http://www.detsoteliv.no/searchresults_other1gruppe.php?id=6
Hadde aldri smakt det før, men var veldig godt! [:)]

Kjøpte 2 kartonger vi og, en i 5 og en i 6. Han bruker 5'ere på dagen enda, så kjekt å ha noen av dem og. Aner ikke hva som er på tv, jeg burde egentlig lage et bestilt bryllupskort, men jeg sitter jeg.. skjenken burde monteres også. Boka mi hyler etter meg i tillegg. What to do...

ORIGINAL: Skrållan

Budapestrull: http://www.detsoteliv.no/searchresults_other1gruppe.php?id=6
Hadde aldri smakt det før, men var veldig godt! [:)]

Kjøpte 2 kartonger vi og, en i 5 og en i 6. Han bruker 5'ere på dagen enda, så kjekt å ha noen av dem og. Aner ikke hva som er på tv, jeg burde egentlig lage et bestilt bryllupskort, men jeg sitter jeg.. skjenken burde monteres også. Boka mi hyler etter meg i tillegg. What to do...

Hvilken sjenk?
Vi skal kjøpe Liatorp nå til uka, det blir naaais!
Må bare få noen til å kjøre den hjem til oss..

Og så må jeg ta bilder av kjøkkenet vårt.. Blæææ!
Gidder ikke, jeg er jo syk!

Nå kom jeg på at jeg ikke har spist annet enn et rundstykke i dag..

Back
Topp