ONSDAGSSNAKK:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen[:)]

i dag har jeg friiiiiii[:D][:D][:D]

vi har endelig god tid en morgen, må på skolen til halv 9. thomas skal ta bhg-bilder og jeg skal til ei venninne/kollega som er i permisjon, gleder meg[:)]

ha en fin onsdag[:)]

Kos deg med fridagen MaRtE! [:)]

God morgen! [:)]

Ida har ligget hos mormora i natt, vi skal på sykehuset med Tobias kl 9. Jeg er spent, gruer meg litt og er glad vi endelig får svar. Blir nok på sykehuset en stund, da helse-Norge ikke akkurat er det kjappeste som finnes...
Håper jeg får trent litt senere i dag, styrke for meg selv må jeg da få tid til å skvise inn i en travel hverdag. Sambo vil også sykle en tur, må vel få  det da.
I kveld skal sambo på foreldremøte i bhg, mens jeg slapper av hjemme med sovende barn.

Ha en fin dag dere! [:)]

lykke til i dag, tobben[:)] helsenorge er sakte, men sikkert[;)]

Jeg og mini er hjemme da han hadde litt feber i går, og jeg er helt utslått i dag... har vært dårlig i halvannen uke nå[:'(][:'(][:'(] heldigvis fikk vi legetime i dag.. Jeg har ikke tid til dette, da jeg holder på med to forprøver på skolen!!![&o] Ikke bare å få sykemelding når man er student!!![X(]

Dagens syt fra meg...[8D]

Lykke til Tobias[:)]

her starta dagen som vanlig. Ungene er i barnehagen og jeg har hatt hardtrening. Eneste som hjelper på humøret mitt.

Ikke stort å fortelle utennom at jeg fikk tak i cherrox til Heidi og et par strømpebukser til Vilde

På fredag skal jeg og sambisen på kino, vi skal se Nokas....Gleder meg maks[:D]

Helvetes faens gallefaen!

Sånn, der fikk jeg sagt det!

Hjemme fra jobb i dag, nettopp pga overnevnte gallefaen.
Må prøve å få meg litt søvn nå.
Kjenner at drugsa begynner å virke litt nå.

Ellers så skal jeg prøve meg en tur på Europris etterpå, tenkte å strikke lue til Marcus.

God bedring Delia og WZ! [:)]

Da er vi hjemme etter ca 3,5 timer på sykehuset. Tapre Tobias har vært så flink!! [:D][:D] Vi begynte med ultralyd av magen, og den biten ville han ikke være med på! Godtok det under tvil om han fikk ligge i fanget mitt, med beina i fanget på faren sin. Magen hans ser fint ut, men tarmen er full, fikk vi beskjed om. Det visste vi jo fra før, hehe. Så var det over til barnepoliklinikken. Der fikk vi hilse på Elin, den hyggelige urologisykepleieren som skal følge oss videre på veien. Samtale med hun, før vi gikk over til allergilaben. Nå kom Tobias sin favorittdel [8D] Først prikketest, hyla og bar seg, men det måtte jo til. Svettetest, den delen var grei, for han fikk jo ha på seg ei "klokke"!
Testene hadde ingen utslag, så ingen matallergier eller tørre tarmer. Så legeundersøkelse, og hun klemte på magen og nedover mot tissen. Eneste hun fant er hovne lymfeknuter i lysken, samt den under ene øret jeg allerede vet han har. Frisk og fin gutt så langt, så til blodlaben for blodprøver. Heldigvis hadde han fått embla av Snille Elin, men han ble skremt og trodde damene ville han ille siden han allerede hadde vært igjennom så mye stikking, så han hyla litt igjen. Men han roa seg litt da han merka at det ikke var vondt. Fikk til og med 2 premier i dag! [:)]

Vi skal vente på blodprøvene nå. De KAN vise cøliaki eller lavt stoffskifte, men mest sannsynligvis er det bare helt normal forstoppelse. Vi har fått resept på Movicol, og i verste fall skal han gå på det i 1,5 år. Vi skal tømme tarmen hans med det nå den neste uka, for så å begynne med vedlikeholdsdose, og det må vi holde på med i minst 3-6 mnd. Så kan vi begynne å tenke på å trappe ned, så får vi bare ta det derifra.

Det viktigste er at lillemann mest sannsynligvis er en frisk krabat, og nå ligger han i vogna med plaster her og der, og er verdens beste lillebror! [:)]

Så godt å høre Skrållan!!![:)][:)][:)] Krysser virkelig fingrene for at prøvene er fine og at det "bare" er forstoppelse!!! Håper det går over av seg selv etter kuren!![:)][:)][:)]

krysser fingrene for forstoppelse[;)][:D]

hjemme fra turn, og jeg tror det var en hit! flere fra klassen til maria som går der så da blir det vel moro uansett.

thomas sovna i stolen da han så barnetv, godt når ungene er trøtte til kvelden[:)]

Jobbet 10 timer i dag og var sliten da jeg kom hjem.N var sur og blelagt og nå er jeg sur. Trivelig for samboeren å bo med en slik heks som irriterer seg over alt både han og andre gjør - og ikke gjør[:'(][:'(] Bør vel snart leggemeg før jeg lager en unødvendig krangel her i huset[:D]

Ja, det er godt å vite at det ikke er noe alvorlig, i det minste [:)] Nå ser vi jo enden på det hele, selv om det kanskje ligger litt frem i tid.
Men han var på do allerede i går, etter å ha drukket opp nesten all medisinen sin. Så det er jo lovende da! [:)]

Back
Topp