onsdagssnakk 10.mars

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen!

i dag kommer jeg til å bli trøtt for her var det tidlig morgen i dag. men sovnet helldigvis litt før vi måtte opp. tror de våknet i 3-4-tiden begge 2[8|]

nå ser de barnetv og spiser frokost[:)]

i dag skal jeg gjøre husarbeid og mulig gå en tur, det trenger jeg!!!

MaRtE: kl 3-4?! [&o][&o][&o][&o]
Shoppis: Skjønner hjertesukket! Tror kvinner aldri blir helt vel med tanken på å aldri ha en liten baby igjen jeg..

Her sov vi til kl 8 i dag! [:D] Det er så deilig at begge ungene ENDELIG har lært seg å sette pris på å sove uttpå litt! [:D] Også våkner jo begge to opp og er GLADE barn, wow!!
Ida skulle jo egentlig i bhg i dag, men fikk tlfn i går om at det ikke fantes assistenter der i dag. Så da er hun hjemme! [:)] Tobias skal på 18-mndskontroll i dag, kl 13. Snakk om tåpelig tidspunkt, midt i sovetiden hans. Så får prøve å holde han våken til etter kontrollen da! [8|]
Mulig vi spiser lunsj ute i dag, før kontrollen. Har nemlig nesten ikke mat i hus, og gidder ikke gå på butikken nå, siden det er så utrivelig vær ute... drittglatt og regn! [:'(]

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

ja, bare tull i natt. meget glad jeg ikke skal på jobb i dag. men ungene var i storhumør så da er alt greit[:)]

jeg har blitt okt'06 mest usunne mamma, det kan jeg vedde på!!! nå er "frokosten" inntatt...jadda...is med sjokkissaus som stivner på toppen[8D] kan å kose meg når jeg er alene hjemme[8D]

ORIGINAL: MaRtE:)

ja, bare tull i natt. meget glad jeg ikke skal på jobb i dag. men ungene var i storhumør så da er alt greit[:)]

jeg har blitt okt'06 mest usunne mamma, det kan jeg vedde på!!! nå er "frokosten" inntatt...jadda...is med sjokkissaus som stivner på toppen[8D] kan å kose meg når jeg er alene hjemme[8D]

huff, litt vel tidlig kanskje! Bra ungene ikke er potte sure da!
Synes du fortjener den frokosten etter ei sånn natt jeg! [8D][:D]

Vi har kosa oss på cafe! [:)] Ungene gafla innpå som om de ikke hadde sett mat før, og etterpå tusla vi til hs. Lillebror er nå ca 11,2 kg og 83 cm. HS er meget fornøyd med gutten, både språklig, vektmessig (selv om han har gått ned pga omgangen) og ikke minst motorisk! [:)] godt å høre, jeg er nemlig også fornøyd med gutten min! [;)][:)]
Nå sover han forsinket dupp ute i vogna, og Ida ligger under pledd på sofaen og ser Svampebob. Han er visst poppis for tiden. Jeg bare slapper av, skal trene litt shred igjen når Tobias har våkna. Til middag i dag blir det fiskepinner, nam nam! [:)]

Vært på harryhandel med N, mamma og min bestemor jeg i dag. Handlet vin og mat, og spist god lunsj ute. Nå sløver jeg hjemme med N, før gubben kommer hjem fra jobb. Han skal plukke opp ei venninne av meg på veien hjem fra jobb for hun kommer hit på jentekveld. Vi skal spise noe middag først og drikke vin i kveld. Gubben sier han stikker til en kopis for han orker ikke være hjemme, ha ha ha. Det skjønner jeg godt[:D][:D]

I morgen er forhåpentligvis bilen ferdig på verksted så jeg kommer meg på trening igjen på dagtid snart. Lei av å ha kun en bil.

wow shoppis, sterilisere deg...!! det er et vanskelig valg!!

har har det vært en super dag, men snøen er farlig å gå på nå, bare synker igjennom og under der ligger det masse vann...
har trent, men irriterer meg over at ikke 30 day shred dvd'en har kommet enda i posten...
nå skla jeg stikke til nabovenninna og skravle litt!!

Har hatt besøk av venninner i dag jeg, koseli. Fikk skryt for maten og[:)] Etterpå lokket jeg far med meg for å hente noen stoler som jeg har kjøpt på Skeidar. Og poff så var dagen over[:D]

Lillemor hadde ikke lyst til å gå i barnehagen i morgen, hun ville heller være hos venninnen min, og etterpå hos mor. Men det har nok godt over, så nå tror jeg det er greit med barnehagen. Tror bare hun synes det var så kjekt å være hjemme og få besøk. Hvis hun ikke vil i morgen heller får hun være hos mor.

ORIGINAL: McMor

Har hatt besøk av venninner i dag jeg, koseli. Fikk skryt for maten og[:)] Etterpå lokket jeg far med meg for å hente noen stoler som jeg har kjøpt på Skeidar. Og poff så var dagen over[:D]

Lillemor hadde ikke lyst til å gå i barnehagen i morgen, hun ville heller være hos venninnen min, og etterpå hos mor. Men det har nok godt over, så nå tror jeg det er greit med barnehagen. Tror bare hun synes det var så kjekt å være hjemme og få besøk. Hvis hun ikke vil i morgen heller får hun være hos mor.

Lar du henne bestemme selv om hun skal i barnehagen eller ikke?

ORIGINAL: WZ

ORIGINAL: McMor

Lar du henne bestemme selv om hun skal i barnehagen eller ikke?

Jeg tror det er første gangen hun har sagt hun ikke vil i barnehagen, så ja[:)]Tror nok hun vil gå i morgen uansett... Hun pleier å si at vi ikke må hente henne så tidlig faktisk[:D][:D][:D] Og hun er i barnehagen enten 8 eller 9,5 timer hver gang alt etter hvilken vakt jeg har...

Dere er utrolig heldige som har et alternativ altså!
Jeg sa til Marcus i dag at farfar skal komme i morgen, men det ville han IKKe for farfar er slem og han liker ikke farfar..
Men da vi kom hjem så var farfar snill likevel.. hehe.

Jeg har begynt å pynte lit ttil påske jeg, siden vi skal bort i påska så får vi pynte litt nå.. :)

ORIGINAL: WZ

Dere er utrolig heldige som har et alternativ altså!
Jeg sa til Marcus i dag at farfar skal komme i morgen, men det ville han IKKe for farfar er slem og han liker ikke farfar..
Men da vi kom hjem så var farfar snill likevel.. hehe.

Jeg har begynt å pynte lit ttil påske jeg, siden vi skal bort i påska så får vi pynte litt nå.. :)

Jeg vet, og jeg beundrer alle de som bor langt vekke fra familien sin når de har barn!

Back
Topp