Onsdagsskravlings :))

Ra2

Glad i forumet
Hva skal dere gjøre i dag da jenter ??

Jeg, jeg har veeeeldig lyst å føde i dag! Er superklar til å bli ferdig. Hadde termin på søndag, fikk tøyd livmorhalsen på mandag, og slimproppen gikk tirsdag. Da syns jeg godt det kan bli føding på onsdag :)) Hadde en del sterke kynnere / svake rier i natt. Var såpass at jeg våknet av det, og holdt meg våken i nesten to timer. Var ca 20 min mellom de og de varte i ca 1 min. Men så dabbet de av .. :(

Siden jeg er i et sånt modus har jeg ikke lagt noen planer for dagen. Nå skal jeg se om jeg får sove litt mer, og så håper jeg at jeg våkner av rier om en time eller to :)

Ha en superduper dag!!!

Jeg har sovet ekstra godt i natt.. men har hørt at man sover ekstra godt natten før fødsel, så her er det bare å lene seg tilbake og vente :) hehe. Jeg hadde en natt som deg natt til i går. var sikker på at fødselen startet, men så dappet det av. Søstra mi har veldig lyst til å være med på fødselen så da må jeg vente med å føde til fredag, så vi har blitt enige om å ta det da :)

OI:D Spennende frem over nå da:D Gjerne de tar seg mer opp i dag da :D

Her vekket hunden min meg i natt, og hun hadde vondt i magen så måtte ut med henne, halv 1 på natta :( Sovnet ganske fort igjen, og våknet igjen halv 10. Så nå står bolledeigen til heving, ellers må jeg vel nesten bare prøve å få slappet av litt. Så ikke mye spennende så skjer i disse trakter nei :)

filledokka : Det hørtes himmelsk ut med en slik natt :) Nå har jeg hatt meg en skikkelig god kvil, så nå er jeg klar til fødsel ;)))))

Anita89: Hjembakte ferske boller....hmmmmmm...fikk skikkelig lyst på:) Kos dere med det :)

Ellers virker det som vi er forholdsvis rolige alle sammen (som ikke har født enda), vi bare ruger og ruger nå:)

Hadde våkenatt i natt, så om det med god natts søvn stemmer kjem det til å veta roleg her i dag. Har akkurat stått opp og ete frukost - så har fått eit par timar no på formiddagen. No skal eg ut for å kjøpa inn det heilt, heilt siste! Så om eg har energi når eg kjem att skal eg stryka sengklær til mini :) Nybakte bollar høyres supert ut! Kanskje eg skal gjera det i kveld?

Her har jeg vasket klær samt støvsugd og vasket gulvene i 2.etasjen.. Den søte lille senga er trillet inn ved siden av senga mi, så jeg kan venne meg til å ha den der.. Jeg er 38+0 idag og kjenner jeg er misunnelig på alle som har født.. Er min første og gleder meg så sinnsykt til å treffe lille gullet vårt! =D Ønsker dere alle en fantastisk dag! Solhilsen fra Kristiansand =)

Back
Topp