Onsdagsskravlings :))

Ra2

Glad i forumet
Ny dag og en dag nærmere fødsel!!! ;)

Hva er dagens planer jenter?

Jeg har vært med poden i barnehagen. Om ett par timer skal jeg på kafe sammen med en venninne. Blir kos! Skal også handle sokker til lillebabyen. Har bare to par, og det er vel litt lite.... Skal også kjøpe knapper til et strikkesett jeg lager, så får jeg se om jeg får det ferdig før babyen kommer.

Ha en strålende dag!!!

Her blir det en ren sløvedag  Vurderer å ta en tur å besøke søsteren min, bare for å slå av noen timer, skal på Europris å handle plastkasser m/ lokk og kubbelys ( salg ) og ellers gjøre ingenting.

Er skikkelig trøtt i dag, fikk ikke sove før kjempeseint i går kveld.  Hadde sykt mye kynnere, var nesten sånn jeg begynte å lure på om jeg måtte ta tiden, raste på med kynnere, stikninger og nedpress i 2 -3 timer på kvelden  Jeg bare håper de har effekt

sninni skrev:
Her blir det en ren sløvedag  Vurderer å ta en tur å besøke søsteren min, bare for å slå av noen timer, skal på Europris å handle plastkasser m/ lokk og kubbelys ( salg ) og ellers gjøre ingenting.

Er skikkelig trøtt i dag, fikk ikke sove før kjempeseint i går kveld.  Hadde sykt mye kynnere, var nesten sånn jeg begynte å lure på om jeg måtte ta tiden, raste på med kynnere, stikninger og nedpress i 2 -3 timer på kvelden  Jeg bare håper de har effekt

Sånn hadde jeg det forrige natt! Kjentes ut som svake rier, men regner med fødselen starter med vannavgang som sist :)

Var ihvertfall ikke noen god natt, med smerter, svetting og ligge våken til 3!

Denne natten sov jeg heldigvis mye bedre, så det er nok ikke noe på gang heeeelt enda :)

Idag har Snuppa fri fra bhg og har hatt maleprosjekt her :)

Etterpå skal vi en tur til min mormor og spise lunsj, det blir koselig :)

Ikveld er det barnesang.....

*trinemor* skrev:

sninni skrev:

Sånn hadde jeg det forrige natt! Kjentes ut som svake rier, men regner med fødselen starter med vannavgang som sist :)

Denne natten sov jeg heldigvis mye bedre, så det er nok ikke noe på gang heeeelt enda :)

Nei, er nok ikke noe på gang ennå, men har et svakt håp om at det hjelper til å få litt fortgang i sakene, så jeg vertfall slipper å gå på overtid  Hadde en hard fødsel sist der jeg ble satt i gang, og dette hper jeg virkelig at jeg slipper denen gangen, så jeg tar gjerne i mot litt kynnere ;) Er uke 35 i morgen, ( ticker er feil ) og vurderer neste uke å ta kontakt med akupuntør for å få modningsakupunktur :)

Vert på kafe med ei veninne og handla gave til storesøster som ho skal få når vi kommer heim med litte brøster :) kjøpte ei babydukke som ho kan stelle med.
det var nok til at bekkenet mitt har streika heilt og eg ligger på sofaen resten av kvelden..

ka dokke skal i kveld da?

Her har også bekkenet fått dosen, så nu e d sløvings resten av kvelden :))

Og ein dag nærare permisjon! :) Er veldig klar for det no! Har så mykje eg vil ha gjort, men orkar ikkje etter ein heil dag på jobben... Blir lite som skjer på ettermiddag/kveld. Middag og middagskvil ;) fira dagar att, og så skal eg handla litt til mini, vaska og ordna til ho kjem :) Er fyrste gong, så reknar med at eg kjem til å gå på overtid. Sova... Det skal eg gjera masse av når eg kan!

sninni skrev:

*trinemor* skrev:

sninni skrev:

Nei, er nok ikke noe på gang ennå, men har et svakt håp om at det hjelper til å få litt fortgang i sakene, så jeg vertfall slipper å gå på overtid  Hadde en hard fødsel sist der jeg ble satt i gang, og dette hper jeg virkelig at jeg slipper denen gangen, så jeg tar gjerne i mot litt kynnere ;) Er uke 35 i morgen, ( ticker er feil ) og vurderer neste uke å ta kontakt med akupuntør for å få modningsakupunktur :)

Var visst noe på gang her idag, for vannet gikk halv to :)

Er ikke skikkelig igang med rier enda, men håper det tar seg opp snart :)

Back
Topp