Onsdagsskravling

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
God morgen:) hva skjer hos dere i dag da? Noe spennende? Hva skal dere ha til middag? Og hva får deg til å smile i dag? :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal til krsand med lillesnupp og bestemor for å shoppe til dåpen, men mest bare for å shoppe :p Regner med det blir McDonalds til middag siden vi er i byen :p
Smiler av det samme som hver dag: lillesnupp som smiler så fornøyd tilbake til meg når jeg smiler til henne <3

Kosedag hjemme i dag:) bare slappe av..ska bort en liten tur til noen venner i kveld bare...
Å middag er som vanli et mareritt, veit ikke hva...fiskepinner el gryterett muligens...

Har levert storesøster i ny bhg. 3 dag på tilvenning! Har hentet bleiekake til søsters babyshower, og nå spiser jeg lunsj hos mamma.

Er ute og koser oss i hagen til bestemor og bestefar. Nå skal bestefar trille tur alene for første gang :) Jeg skal ut og spise på Aker Brygge med noen venninner ikveld. Det blir hyggelig. Skal bli godt med litt barnefri ;) Da er det pappaen som skal passe på lillegutt. Tror han synes det er litt stas å være alene sammen med gutten sin ;) Det blir jo ikke så ofte pga ammingen

Nei i dag skjer det ikke noe spennende hos oss gitt :P Blitt litt hissig på dissa som bor hos oss, men ellers er det det samme gamle :P Middagsplaner orker jeg ikke å tenke på enda :P Og jeg smiler av det jeg alltid smiler av, nemlig sønnen min♡

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Er ute og koser oss i hagen til bestemor og bestefar. Nå skal bestefar trille tur alene for første gang :) Jeg skal ut og spise på Aker Brygge med noen venninner ikveld. Det blir hyggelig. Skal bli godt med litt barnefri ;) Da er det pappaen som skal passe på lillegutt. Tror han synes det er litt stas å være alene sammen med gutten sin ;) Det blir jo ikke så ofte pga ammingen

Det hørtes veldig hyggelig ut! Kos deg masse:)

I dag har jeg fått unnagjort en del husarbeid, for nå går jeg inn i eksamensmodus i en uke. Så da blir all min tid viet til PCen, baby og storesøster.

Middagen i dag slo virkelig an hos storesøster ivertfall:) oppkuttet ostesnitzler inni fullkornslefser sammen med blandet salat, rømme og salsa.

Og det som får meg til å smile i dag, Forutenom barna mine er at jeg endelig er i gang med min aller siste eksamen noensinne (forhåpentligvis) :D

Nei i dag skjer det ikke noe spennende hos oss gitt :P Blitt litt hissig på dissa som bor hos oss, men ellers er det det samme gamle :P Middagsplaner orker jeg ikke å tenke på enda :P Og jeg smiler av det jeg alltid smiler av, nemlig sønnen min♡

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Uff da, håper du holder ut. Godt at sønnen din får deg til å smile og tenke på noe annet:)

Uff da, håper du holder ut. Godt at sønnen din får deg til å smile og tenke på noe annet:)

Ja prøver så godt jeg kan hvertfall :) Nå skal dem være borte fra fredag til onsdag, så skal bli VELDIG deilig med litt fri og alene tid :D

Ja han får meg alltid til å smile han, uansett hva :)

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Ja prøver så godt jeg kan hvertfall :) Nå skal dem være borte fra fredag til onsdag, så skal bli VELDIG deilig med litt fri og alene tid :D

Ja han får meg alltid til å smile han, uansett hva :)

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Det høres deilig ut:) dere har ivertfall noen hjerter av gull, som åpner hjemmet deres på den måten!

Det høres deilig ut:) dere har ivertfall noen hjerter av gull, som åpner hjemmet deres på den måten!

Takk for det :D Føler jo at vi gjør dem en gedigen bjørnetjeneste hvertfall :)

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Back
Topp