Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ute og koser oss i hagen til bestemor og bestefar. Nå skal bestefar trille tur alene for første gang Jeg skal ut og spise på Aker Brygge med noen venninner ikveld. Det blir hyggelig. Skal bli godt med litt barnefri Da er det pappaen som skal passe på lillegutt. Tror han synes det er litt stas å være alene sammen med gutten sin Det blir jo ikke så ofte pga ammingen
Nei i dag skjer det ikke noe spennende hos oss gitt Blitt litt hissig på dissa som bor hos oss, men ellers er det det samme gamle Middagsplaner orker jeg ikke å tenke på enda Og jeg smiler av det jeg alltid smiler av, nemlig sønnen min♡
♡Lille prinsen 17.04.14♡
Uff da, håper du holder ut. Godt at sønnen din får deg til å smile og tenke på noe annet
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja prøver så godt jeg kan hvertfall Nå skal dem være borte fra fredag til onsdag, så skal bli VELDIG deilig med litt fri og alene tid
Ja han får meg alltid til å smile han, uansett hva ♡
♡Lille prinsen 17.04.14♡
Det høres deilig ut dere har ivertfall noen hjerter av gull, som åpner hjemmet deres på den måten!
Sent from my iPhone using BV Forum