*onsdagsskravling*

Ventejente

Glad i forumet
Da har jeg brukt heeeele dagen min på å sitte i sofaen! huff.... Har vært trøtt og sløv i hele dag... Burde vel komt meg opp herfra å gjort noe, men skal på jobb klokka 15 og vet at om jeg setter i gang med noe nå, så blir jeg sliten til jeg skal på jobb! Blir kjempe fort sliten for tida!! Håper jeg klarer meg fint på jobben hvertfall! Er første vakta mi siden jeg fant det ut  Gleder meg!

Hva gjør dere andre februarsnuppene på i dag da?

Jeg sitter på jobb og prøver å konsentrere meg om å få ferdig det jeg må bli ferdig med før jeg reiser til Barcelona i morgen. Skal være der helt til mandag. Skal bli så digg med sol, sommer og sangria (uten alkohol)
Solgte leiligheten min i januar og i dag kl 17 så tar han nye over. Skal bli deilig å bli kvitt den og bare tenke på alt det som må gjøres i den nye lielgheten. Det er bare morsomme ting da, som å handle inn gardiner, interiør osv.

Åååååååååååååå!!! BARCELOOOONA!!!! Var der i mars og hadde en helt fantastisk tur!! Det er jo sååå mye å se der!! Kjenner jeg ble litt misunnelig nå ja! Gooood tur  

Åh, god tur til Barcelona Anemor80.
Og ventejente85, jeg har også sittet i sofaen i hele dag.
Og fundert på hvordan jeg skal gjøre det fremover, dette var ikke planlagt, forholdet er så som  så om dagen, så noe må gjøres der, jeg har ikke fast jobb, bare vikar... uff dårlig timing.
Men har en fantastisk datter.Og ønsket meg et barn til, egentlig kjapt, men pga situasjonen ville vi vente. Og jeg bestod fagprøven for litt siden... Og magen har slått seg vrang idag :( Så ble ikke jobbing på meg idag. sitter nå og skal forutse om jeg er dårlig imorgen også... håpløst...
Og jeg ønsker meg fisk eller noe som jeg og vesla kan sitte å dulle med.

Barcelona... Noen som har det ja
Er som dere jeg også ventejente85 og Spent? Har sittet og ruget på egget i hele dag uten å orke å gjøre noe som helst. Har tatt to dager fri allerede og vurderer å ta fri i morgen også. Har jo ikke noe å gjøre på jobb når jeg har mer enn nok med å ruge hehe. Min kjære har bursdag i morra og da blir det overnattingsgjester hos oss... uææææ... og jeg som bare har nok med meg selv akkurat nå! Lille egget har slått meg ut...
Må ta meg sammen og slepe meg ut av sofa og "fikse" huset. Juhu... som jeg gleder megMen du spent? hva mener du med at du ønsker deg fisk eller noe.....?Akvarium?

Ja et akvarium hadde vært fint, har lyst på saltvannsfisker, men har ikke kunnskaper og penger til det, så kanskje jeg kunne hatt en gullfisk eller noe. trenger miljøforandring i huset...
Vil bare ruge litt til, så skal jeg ut å gå en tur....

Hehe...ruging er bra!
Har akvarium selv jeg er fornøyd med det. Har hund også og da blir det liv i huset ja.

Her har det vært travelt i dag. Har en liten gutt som plutselig ikke ville sove mer enn 1 time og sover normalt 2-3 timer. Så han er allerede supersutrete, men kan ikke legge seg nå. Så da går dagen på å underholde han.

I tillegg henger jeg opp litt bilder i leiligheten, begynner å bli litt hjemme-koselig her nå :D

Må forresten si at jeg laget kyllingfilet til lunsj, og det smakte helt for ille! Sånn var det sist svangerskap også, greide ikke kylling :/

Ringte jm i dag, skulle ringe henne igjen på mandag for å avtale nærmere.. Usikker på hvor langt jeg er på vei, skal jeg følge siste mens så er jeg 7+4 i dag, håper jeg får ul så jeg får fastsatt foreløpig termin :) Ellers har jeg hjulpet søsteren min med forberedelse til muntlig eksamen i dag.. Nå har jeg lagt lillesnuppisen og hun sover søtt.. Skal bare chille på sofaen i kveld, trøtt og sliten..

MiniBolle2012 skrev:
Jeg gleeeeeder meg til å føde igjen :D

Heldig du!! Har egentlig begynt å grue meg jeg, ALLEREDE!! Selv om jeg hadde en helt normal fødsel sist! Ser ikke frem til det, men det må jo gjøres!

Kjenner selv at jeg blir fort trett å sliten. Men i dag har jeg og ei venninne vært på Kvadrat og handlet og kost oss. Ellers så nå slapper jeg litt av og lader opp batteriet til jeg skal ut å være med 2 venninner til. Kjenner allerede nå at det skal bli godt å finne sengen, får så dårlig samvittighet overfor venninnene mine siden jeg ikke alltid orker like mye hver dag :(

Ventejente85 skrev:

MiniBolle2012 skrev:

Heldig du!! Har egentlig begynt å grue meg jeg, ALLEREDE!! Selv om jeg hadde en helt normal fødsel sist! Ser ikke frem til det, men det må jo gjøres!

Huff, så kjedelig da :/ Håper det bedrer seg snart :) Her kommer jeg sikkert til å få panikk når riene starter "SHIT, hvorfor ville jeg dette!???!" ;p

MiniBolle2012 skrev:

Jeg også:D:D:D Bare epeduralen står ved min side så skal dette gå (så godt som smertefritt) hehehe..
Gleder meg til babyen kommer opp å brystet og jordmoren sier: Gratulerer mamma DET gleder jeg meg til.. åååååh håper tiden går kjempe fort:D

gleder meg VEEEEEEEEEEEEEELDIG til babyen ligger oppå meg og alt er overstått, men alt det andre ser jeg ikke fram til nei... Men har maaaange mnd (uheldigvis) å forberede oss på!! Tror dette blir ett laaaangt svangerskap! Gleder meg såååå til det blir offisielt, til jeg kan gå med mamma klær og handle babyting igjen!!!! *elsk*

gleder meg VEEEEEEEEEEEEEELDIG til babyen ligger oppå meg og alt er overstått, men alt det andre ser jeg ikke fram til nei... Men har maaaange mnd (uheldigvis) å forberede oss på!! Tror dette blir ett laaaangt svangerskap! Gleder meg såååå til det blir offisielt, til jeg kan gå med mamma klær og handle babyting igjen!!!! *elsk*

Back
Topp