Onsdagsskravletråd!

Destiny85

Forumet er livet
Yes da, her er vi tidlig opp i dag.. Amalie våkna med ei hyl 05.30 i dag og har hyla siden[&:] Fikk henne vel til å roe seg for 10 min siden..
Merker at det var enklere før "i tiden" da det bare var å gi henne ei flaske melk å sove igjen ja[8D]

Frokosten er spist, jeg skal ta morgenstellet på henne og pynte henne litt, i dag er det nemlig fotografering i barnehagen[:)] Vi får håpe hu velger å trekke på smilebåndet da[;)]

Ellers skal jeg strikke ferdig labben jeg holder på med, har nemlig "Sy og tove"-dag sammen med mormor. Drar opp til henne i 10 tida og lærer meg å sy sammen saken også tover vi det mens vi spiser en lunsj tenker jeg[:D]

Hva skal dere i dag da jenter? Noe spennende som skjer?

Kom gjerne med middagstips også for jeg er skikkelig matlei for tida..[8|]

God morgen!
Her stod Maiken og jeg opp 6.45. Deilig [:)]
Dvs - grunnen til at jeg stod opp såpass sent er at jeg skal være hjemme med henne idag også. Mandag var det feber om kvelden merket vi, målte og den var 39,3. I går var jeg hjemme med henne, da hadde hun også over 39. I går kveld var tempen 39,9. I natt har hun svetta som en foss (ga henne en pille igår kveld), så hadde håpet tempen skulle være litt lavere idag. 38,7 da hun stod opp... Jaja, vi får se hva dagen bringer. Hun er i relativt god form likevel da.... Aner ikke hva dene feberen kommer av jeg, håper den gir seg snart. Jeg har hverken tid eller lyst til å være hjemme resten av uka [:@]

Dagen byr vel ikke på de store utskeielsene når vi er hjemme. Enten må jeg ordne litt jobbgreier når snuppemor sover, eller så skal jeg ta en rydde og støvsugesjau på loftet. Har ikke gjort noe der siden vi skiftet tak utvendig, og det har falt ned masse bøss og drit fra taket. Det ser ikke ut!!

I ettermiddag må jeg ha litt "fri" fra huset og MAiken. Blir nesten smågal av bare å være hjemme sånn en hel dag. Det blir så trykkende.... Skal derfor ut og ta sol og trene [:D] I tillegg skal vi besøke Matias idag, for igår kom stenen på plass. Gleder meg til å se den, men selvsagt har de klart å skrive alt med store bokstaver. Det skal rettes opp i, men har lyst til å se hvordan stenen ser ut nå iallefall [:)] Savner lillegutten min sånn....

Maiken er så herlig når det gjelder Matias. Peker opp i himmelen og sier Maias, sender han slenkyss, sier natta hver kveld, når hun ser en lighter sier hun Maias - og går mot trappa for å vise at hun vil besøke han(tenner alltid lys der med lighter). Når vi sier vi skal besøke han er hun nede trappa på null komma niks, klar til å dra. Når vi er på krikegården steller og ordner hun, vanner blomster, synger en sang for han, ordner med bamsene hans, sender slengkyss når vi går og vinker "hadde maias"...
Hun er virkelig min lille solstråle <3

Oi, dette ble langt og litt mer enn bare om dagen idag. Jaja, lenge siden jeg har hatt tid til å skrive her nå [:)]
Ha en strålende dag idag jenter!! Nyt deres småtroll [:D]

God morgen! [:)]

Her har vi stått opp, fikk sove til nesten halv 8 i dag. Fornøyd med det! [:)] Ungene leker med den nye garasjen, og Tobias har på seg t-skjorta han fikk i hemmelig bursdagsvenn-gave. Sååååå fornøyd selv da! [:D]
Vi stikker snart på trening, skal bare spise frokost først. Senere i dag skal vi bare kose oss hjemme, før vi i ettermiddag skal ha et lite kakelag med de oppe.

Destiny: Hehe, ja håper Amalie velger å smile! [:)] Du har sett bildene våre, eller? Tobias HYLA skikkelig, bildene ble deretter... [;)]
Kvitre: God bedring til feberfrøkena, også så koselig hun er med Matias da! [:)][:)]

I dag er jeg hjemme med en rødflekkete unge. Spredd seg til ryggen og nedover lårene. Herlig! Fått legetime 13.15.
Er hjemme fra jobb ca annenhver uke. Kjipt siden jobben er ny og vi har masse å gjøre før lansering neste uke. Men men...

Ble tante i dag kl 5.30! Jenta kom med tang. 4.3 kg og 53 lang. Gleder meg såååå til å besøke de. Rart at lillebror er blitt pappa.[:D]

morn jenter [:)]
Her begynte morgene klokken 7,smørte på mat til barn og mann mens de lå og sov [:)]
Ingen av de ville stå opp og Thea gikk å la seg ved siden av pappa`n sin for hun ville sove mer
Nå har jeg sendt de i bhg og på jobb.
Er sykemeldt,så ei veninne kommer på besøk snart [:)]

Akkurat nå leter jeg etter mål så jeg kan lage kåpe/kappe med hette
Skal på pimp and hoe party i helga,så tenke å lage noe som dekke litt siden det blir bare undertøy på meg [8D]

God morgen.

Phillip og Leah sto opp kl 7 i da, men jeg tror jeg har vært oppe mellom 50-60 ganger i natt, leah våkner hele tia, men det er pga ho begynner å få ut den 6 tanna. dem er så søt med småe tenner som er kommet ut men det er ett slit mens dem er på vei ut. stakkars lile Leah jenta min. Leah ligger på gulve å leker litt før ho skal ta sin første dupp.
jeg sitter på sofan og venter på samboern ska lage frokost til meg[:)]

Phillip er i bhg, samboern har kvelds vakt så i kveld er jeg aleina med mine skatter men det er jeg vant til så det skal ikke være noe problem.

Mårnings!

Så flinke dere er, Destiny som tar vare på mormoren sin, Kvitre som klarer seg utrolig bra tross det hun har vært gjennom (kjenner jeg får tårer i øynene hver gang du skriver om Mathias), Skrållan som trener dagen lang, PhiliphogLeah som er super mamma også om natta, Sølvi syerske[:)]mammatillillesnuppa som ordner til selskap, tross sine 37!!! uker, det står det respekt av, Og Tante Sjasmin, gratulerer, god bedring, og forresten hva jobber du med?

Så over til min dag, og mitt liv for tida. Er akkurat kommet hjem fra legebesøk. Har slitt med hodepine hver dag i to mnd nå, og vært umenneskelig trøtt...tenker det er pga neseoperasjonen for et år siden...nå er jeg sykemeldt til mandag, for å slappe av, sove og hente meg inn igjen. Pluss at jeg er blodfattig, siden de tok blodprøver i fleng...besvimer nesten bare jeg tenker på sprøyter, men overlevde i dag og gitt[:)] Det som ikke var så kult var at legen anbefalte meg å gå ned ca 10 kg[:'(] Det var en fæl beskjed å få...la på meg pga p-sprøyta, og det sitter som stuck, så nå må jeg skjerpe meg så jeg får mer energi. Er med på å gå jorden rundt på 80 dager, så i dag må jeg spinne i et rasende tempo i 40 minutt, i tillegg til å samle mest mulig skritt på skrittelleren.

Vi skal også ha 2 årsdag på lørdag, så i dag må resten av huset ordnes...er faktisk ikke så ille mye igjen, jeg må skrive handleliste, sove litt, gå tur til lekeplassen med ungene, og bade de i kveld. I kveld kommer sambo hjem fra kurs i Sandefjord, det blir stas.

Ha en fin høstdag snupper

Back
Topp