ONSDAGSSKRAVLETRÅD:)

MaRtE:)

Gift med forumet
GOOOD MORGEN!

jajajaja, i dag har vi jentene fridag. maria er allerede i gang med å male, må jo starte tidlig om man skal rekke alt i løpet av dagen[;)] maria er veldig opptatt av rettferdighet så da var det greit å være i bhg i går selv om thomas hadde fri da.
senere i dag skal vi i vei å se på cherroxer igjen, håper vi finner rett str i dag.

forresten er jeg trøtt i dag, mannen snorker og da våkner jeg... ikke sovner jeg igjen heller[>:]

God morgen! [:)]

Du får skaffe mannen en cpap MaRtE, da sover dere begge bedre! [;)] God cherrox-jakt! [:)]

I dag sov vi til 7, helt greit det. Ida våkna sint som et uvær da, men det er jo ikke noe nytt.
Vi har ikke så mye planer i dag. Er ikke barnepass på senteret i dag, siden hun ene er sykmeldt. Så da får jeg ikke trent. Æsj. Får bare gjøre det beste ut av det. Vi skal på butikken i dag da, også skal Ida på kino i ettermiddag! [:)] Hun skal være med mormora si, og se Prinsessen og Frosken! Hun gleder seg stort, Disney-prinsesser er jo det beste som er! [;)]

Ha en fin dag! [:)]

huff, Ida har starta med å stikke av når vi er ute. Skulle på butikken istad, og hun bare setter av gårde, og løøøøper langt bortover gata. Også trasser hun jo sånn, så det er ikke bare bare å få henne til å stanse! [&:]

Oh dæven, nå sitter Tobias og SER på Drømmehagen!! Han ser ALDRI på tv!

Jeg spurte forresten Ida om ikke hun kunne leke litt med lillebroren så jeg kan legge sammen klær. Svaret jeg fikk var: "Åh, æ syns det e så GRUUUUUSOMT æ!!" [8|][&:][8D]

Her og har vi jentene fri idag[:)] Har vært og tatt blodprøve og handlet. Blir lasagne til middag i dag. Ellers så er planen husarbeid, og ta fram litt påskepynt. Pleier ikke pynte så mye da, men må hvertfall ta fram det som lillemor har vært med å lage.

N våknet og gråt så masse sent i går kveld. Og da jeg kom inn til han fosset det blod fra munnen. Etter litt tørking av blod og tårer var det bare et sår i leppa. Tror han har drømt og bitt seg i leppa og dermed våknet[&:] Huff..... og i halv syv tiden ropte han på meg og sa: mamma jeg drømte at jeg og pappa var i butikken, og pappa forsvant fra meg[&o]

Men blid og fornøyd leverete jeg han i bhg, han er bare sååå god for tiden[:)][:)] Og han gleder seg masse til helgen for da drar vi på påsketur på pappas hytte. Blir bare over helgen da for samboeren må hjem og jobbe noen dager til uken, og jeg må skrive oppgave. Men det blir kjempe kos. Pappa kjøper inn alt av mat og drikke så vi må bare pakke skiutstr og klær - deilig[:)]

Jeg har vasket terrassen hos min bestemor på morningen nå og tjent 1000 kjappe kroner. NÅ skal det skrives før trening og noe shopping står på planen etterpå i dag.

Har magevondt og vond rygg akkurat som mensen smerter men har jo akkurat hatt den så håper ikke den kommer igjen...

Meg og Pia skal snart hente broremann i barnehagen og så tar vi turen opp mor på middag, samboeren min kommer seint hjem så da er det alltid godt med middag hos mor..

For en start jeg fikk  hos Legen i dag  da[:'(]

Da jeg var hos HS sist gang kommenterte helsesøsteren at Vilde sjeglet med det ene øyet...Det kunne jeg også se. Så var jeg innom en annen dag for å veie henne siden hun ikke legger så godt på seg. Og da var den annen helsesøster som også kommenterte øyenen hennes....

Helsesøsteren sa at så lenge hun sjeglet så mye som Vilde så måtte vi til legen

Og der var vi i dag....Men fysj for en lege da...Hun sa at Vilde ikke sjeglet og at det som helsesøsterene hadde sagt ikke var blitt notert ned...Hun mente at jeg var påstålig men at hun skulle bestille time videre for Vilde siden jeg var så bestemt...Men HALLO....hadde helsesøsterene skrevet dette ned dette så hadde ting blitt lettere for meg der nede..

Har veldig lyst til å si dette til HS på neste time jeg...for jeg syns at denne behandligen av meg i dag ikke var kjekk i det hele tatt...

Hva syns dere[8|]

buffi; jeg vet ikke helt jeg. min personlige erfaring er at helsesøster har mere peiling enn fastlegen, det er jo dette de driver med. legen driver med alt liksom. vi ble selv sendt til øyelege fordi helsesøstra sa hun stolte på foreldre som kjente barnet (thomas myser med øynene). regner med du ser det selv også hvis det synes så godt? stol ¨på deg selv du[:)]

vi er hjemme fra shopping og driver og maler igjen. nå er det påskeegg. har kjøpt cherrox, HH-utebukse, 3 bukser og kakemonster-t-skjorte til thomas[:D] + litt dilldall til maria, det blir det alltid når hun er med selv. enda en hårbøyle og et kult skjerf[;)]

må bare si at jeg hadde ville sjekka, buffi. bedre en gang for mye, enn for sent. det sa helsesøstra til oss på mandag. øyenlegene klager over at unger blir henvist for sent sa hun.

ORIGINAL: MaRtE:)

buffi; jeg vet ikke helt jeg. min personlige erfaring er at helsesøster har mere peiling enn fastlegen, det er jo dette de driver med. legen driver med alt liksom. vi ble selv sendt til øyelege fordi helsesøstra sa hun stolte på foreldre som kjente barnet (thomas myser med øynene). regner med du ser det selv også hvis det synes så godt? stol ¨på deg selv du[:)]

vi er hjemme fra shopping og driver og maler igjen. nå er det påskeegg. har kjøpt cherrox, HH-utebukse, 3 bukser og kakemonster-t-skjorte til thomas[:D] + litt dilldall til maria, det blir det alltid når hun er med selv. enda en hårbøyle og et kult skjerf[;)]

Dette var legen på helsestasjonen

ORIGINAL: suki

Artig svar fra Ida, Skrållan!! [&:][:D]
TS hører heldigvis på oss (for tiden ihvertfall) når vi er ute på tur, men hun krangler og sutrer fæææælt her hjemme asså. Noen ganger føler jeg det er jamring fra morgen til kveld. Da koker det litt i toppen asså.

ja, nå hørte jeg henne si til Tobias: "Åh, du e håpløs!" [&:] Søskenkjærligheten blomstrer i dag altså!!
Ida har alltid vært en drøm å ha med utenfor døra hun også, alltid gått fint ved siden av vogna. Men ikke i dag! Håper det er forbipasserende.. [8|] og jamring fra morgen til kveld hørtes kjent ut!

ORIGINAL: MaRtE:)

må bare si at jeg hadde ville sjekka, buffi. bedre en gang for mye, enn for sent. det sa helsesøstra til oss på mandag. øyenlegene klager over at unger blir henvist for sent sa hun.

hadde sjekka dette jeg og. Ta henne med til fastlegen, om du synes legen på helsestasjonen er håpløs?

Har vært en tur hos bestevenninna mi nå, på gulrotkake! [:)] Alltid koselig! [:)] litt dårlig samvittighet for at det ble det istedet for trening, men pyttsann... [:)]

Tobias har kommet i hæ-perioden. Sier hæ til alt vi sier. Litt slitsomt, men vet jo det går over!

Ida har kosa seg på kino, var visst midt i blinken den prinsessefilmen! [:D]

ungene er lagt og sovna begge 2, mannen er på hi-fi-klubben og jeg ser tv. er koslig det, ser på farmen[:)]

2 dager til påskeferie!!! weeeeeeeeeee

N er lagt og sover allerede. Jeg har vært og trent intervall trening i kveld. Nå skal det sløves med gubben og kose oss

I morgen er det påskefrokost i bhg og rett i jobbintervju. Spennende dag!

Og to sider lengre på bacheloroppgaven min i dag. YEAH!!

Ida kjørte kneet sitt i øyet mitt da hun la seg. Nais. Drittvondt, og våkner vel med blåøye imorra. Da blir jeg fin på jobb på fredag!

jeg å skal på påskefrokost i morgen, gleder meg[:)] vi kan ikke kose oss så mye mer her hjemme, mannen har fått sinnsykt kolesterol igjen og han er fra en hjertesyk familie så dette er faktisk litt skummelt. ikke så vanskelig for meg å spise sunt, er nok verre for han. men nå må han virkelig.

Har hatt en kjempekoselig dag med lillemor, og nå ser jeg Jon&Kate plus eight[:)] Husarbeid utgikk som vanlig utenom noe klesvask[:D]

Back
Topp