Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MaRtE:)
buffi; jeg vet ikke helt jeg. min personlige erfaring er at helsesøster har mere peiling enn fastlegen, det er jo dette de driver med. legen driver med alt liksom. vi ble selv sendt til øyelege fordi helsesøstra sa hun stolte på foreldre som kjente barnet (thomas myser med øynene). regner med du ser det selv også hvis det synes så godt? stol ¨på deg selv du[:)]
vi er hjemme fra shopping og driver og maler igjen. nå er det påskeegg. har kjøpt cherrox, HH-utebukse, 3 bukser og kakemonster-t-skjorte til thomas[:D] + litt dilldall til maria, det blir det alltid når hun er med selv. enda en hårbøyle og et kult skjerf[;)]
ORIGINAL: suki
Artig svar fra Ida, Skrållan!! [&:][:D]
TS hører heldigvis på oss (for tiden ihvertfall) når vi er ute på tur, men hun krangler og sutrer fæææælt her hjemme asså. Noen ganger føler jeg det er jamring fra morgen til kveld. Da koker det litt i toppen asså.
ORIGINAL: MaRtE:)
må bare si at jeg hadde ville sjekka, buffi. bedre en gang for mye, enn for sent. det sa helsesøstra til oss på mandag. øyenlegene klager over at unger blir henvist for sent sa hun.