ONSDAGSSKRAVLETRÅD:)

MaRtE:)

Gift med forumet
ju-huuu!!

god morgen!

i dag er jeg og ungene hjemme[:)] føles helt utrolig så langt. de sitter og spiser og ser barnetv, det varer ikke så lenge så da nyter jeg det. de har blitt enda flinkere til å leke sammen så har forhåpninger om at dette blir en bra dag[:)]

jeg har vondt i hodet, hatt det siden jeg kom hjem fra jobb i går. tror det er stress jeg, er 6 av 7 sykmeldte på jobb så uggen stemning kan man si. lyst på ny jobb jeg, eller aller best god miljø og de "gamle" tilbake.

Så kipt Marte, er det abeidsmiljøet som er grunnen til at de er sykemeldte og? Så da er du eneste faste igjen?? Håper det ordner seg, sånt er så slitende, og der er så dritt at man ikke kan legge fra seg jobben når man har fri (det er ikke jeg så god på heller)

Jeg har vært og tatt blodprøve, bare fire ganger igjen nå. Nå sitter jeg her med kaffekoppen. Surfer litt på nett etter 17mai kjole + jakke til lillemor, men finner ingenting. Bare kom med tips om dere vet om noen sider[;)]

Vet ikke hva vi skal finne på i dag. Har planlagt fiskeboller til middag, men kanskje vi heller skal grille i det fine været?

Våknet til snø og måking av biler i morges vi[>:] Det har da ikke jeg bedt om! Nå har jeg trent og skal straks dusje. Så ut på shopping en liten tur før oppgaven roper på meg hjemme.

Kl tre er det foreldresamtale i bhg for emg og pappaen til N. N blir med pappaen hjem etterpå. I kveld legges vårt nye stuegulv så da stikekr jeg ut med venninner jeg[:)][:)][:)][:)]

Humøret er mye bedre i dag gitt[:)]

mcmor; det er litt forskjellig som er grunner , men de siste er pga sliten/dårlig miljø. enklte kommer ikke tilbake heller, de orker ikke den plassen mer[&o] helt tragisk spør du meg. vi har en base storbarnsavd (ca 50 barn) og der er det kun 1 av 7 igjen. jeg jobber i et eget team som bare jobber med barn med spes. behov, men jeg merker det godt uansett for jeg er jo derinne sammen med dem.

i dag skal vi kjøpe ny tv etter jobb til mannen, da er det bare å begynne å bruke kjellerstua på ordentlig[:D]

merket forresten i dag at den nye utebuksa til maria har slitt hull på begge bena på samme plass, er bare 1 mnd gammel. syns det er for dårlig, er helly hansen shelter-bukse. kan jeg klage ute kvittering mon tro???

Så kjedelig arb.situasjon MaRtE... [&o] Og så klart kan du prøve å klage uten kvittering, det kan jo hende de vet om at det var et dårlig parti bukser eller noe! [:)]

Hei sveis! [:)]

Jeg og ungene har vært og trent! [:)] Ida og Tobias gikk hele veien nedover (ikke sååå langt da, hehe), de holdt hender og så riktig så søte ut. Etter treninga dro vi på butikken, og Ida masa seg til Hello Hitty-is. Den ligger i fryseren nå, så det blir vel litt iskos senere i dag.
Ute skinner sola, så etter at Tobias har duppa og jeg har trent dagens shred, så skal vi ut en tur. Jeg må smøre på noe skokrem på sambos sko, kjekt å gjøre det ute pga lukta synes jeg. Så får ungene leke i "sandkassa", hele området ute her er jo ei eneste stor sandkasse.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Marthe, så slitsomt med en sånn jobb!!
jeg også har sånn tynn HH bukse, hun har hatt en tidligere også, brukt masse, og like fine.. du kan jo prøve å klage...

Looney, så masse snø...her må vi snart klippe gresset...men kaldt er det

I går beisa vi mer på huset, og fy så kaldt, men nå er iallfall en vegg ferdig med to strøk..
naboen kom innom og tok med eldste i barnehagen for levering, etterpå tok vi en lang sykkeltur med
småbarna i sykkelsete. Mi sovna så det var jo greit. nå er det pc-tid og avslapping etter treningsøkta!! deilig!

Første printing av oppgaven er i gang. Nå ser jeg en ende på dette altså. Nå skal den leses gjennom også vurderes av meg selv så skal man se om ejg er fornøyd eller ikke. Og enda nesten to uker til levering Men jeg bør bli ferdig denne uken for mandag starter jeg på ny-jobben

Da har jeg shoppet litt på Ikea. Måtte ha litt stæsj til barnerommene, særlig siden vi nå har flyttet Sivert inn på rommet sitt. Kjøpte kjempe kule taklamper til de[:)]:
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00166095
Også ble det litt småtteri til sommeren.

Her har det vært et finurlig vær i dag! Sol, hagel, snø, vind, regn.... Kan det være pga vulkanen at det er så rart og ustabilt? I går lavet det ned snø her så hagen var helt hvit! Da blir man litt deppa...[&:]

Da stikker jeg ut for å ta noen gode øl med ei venninne - også på en onsdag da[:o]

Foreldresamtalen i dag gikk strålende og N er helt perfekt[:D] Han er utadvent, skravlete men har og blitt flinkere til  sitte rolig i samlinger osv. Han er den fødte ledertype og leker godt med andre barn. Nå er han hos pappaen, og vi får et nydelig gulv i stua[:)][:)] Halve gulvet er snart lagt og det blir bra!!!

I dag har jeg seriøst vurdert å sendt Ida på brat camp! Fy søren, så ufordragelig hun kan være!! [&:] Starta med et digert tantrum-anfall i morges da hun ikke fikk ha på seg kjole, og siden har det gått slag i slag - og da mener jeg bokstavelig. Hun har slått både meg og lillebroren regelmessig gjennom dagen, og intet jeg gjør får jenta til å forandre oppførsla. Jeg blir så sliten av sånne dager, og minstemann går bare og sutrer og liker ikke at jeg kjefter på søstra. Bæsjdag altså! [:'(]

Men nå skal jeg prøve å være litt positiv, ikke bare sutre! [;)] Da jeg dusja i dag, så oppdaga jeg at føttene har begynt å reagere på Baby Foot, for å si det sånn! Holder på å ramle av masse død hud, herrrlig, haha! Gleder meg til å se resultatet da, håper det blir bra! [:)]

Ellers så gleder jeg meg sånn til over helga! Treningssenteret starter med sommerkonkurranse da, tren 21 ganger frem til slutten av juli. Jeg planlegger jo å trene der 5-6 ganger i uka, så jeg kommer til å klare det flotters, og det er flere flotte premier! [:D] Allerede etter 7 treninger får man en time med personlig trener! [:D] Og etter 14 treninger får sambo en ukes gratis trening der, da skal jeg dra han med meg og kjøre han hardt! [:D]

Nå er det Cæsar, og senere i kveld blir det rockering foran tvn! [:)]

Back
Topp