I dag har jeg seriøst vurdert å sendt Ida på brat camp! Fy søren, så ufordragelig hun kan være!! [&:] Starta med et digert tantrum-anfall i morges da hun ikke fikk ha på seg kjole, og siden har det gått slag i slag - og da mener jeg bokstavelig. Hun har slått både meg og lillebroren regelmessig gjennom dagen, og intet jeg gjør får jenta til å forandre oppførsla. Jeg blir så sliten av sånne dager, og minstemann går bare og sutrer og liker ikke at jeg kjefter på søstra. Bæsjdag altså! [:'(]
Men nå skal jeg prøve å være litt positiv, ikke bare sutre! [;)] Da jeg dusja i dag, så oppdaga jeg at føttene har begynt å reagere på Baby Foot, for å si det sånn! Holder på å ramle av masse død hud, herrrlig, haha! Gleder meg til å se resultatet da, håper det blir bra! [:)]
Ellers så gleder jeg meg sånn til over helga! Treningssenteret starter med sommerkonkurranse da, tren 21 ganger frem til slutten av juli. Jeg planlegger jo å trene der 5-6 ganger i uka, så jeg kommer til å klare det flotters, og det er flere flotte premier! [:D] Allerede etter 7 treninger får man en time med personlig trener! [:D] Og etter 14 treninger får sambo en ukes gratis trening der, da skal jeg dra han med meg og kjøre han hardt! [:D]
Nå er det Cæsar, og senere i kveld blir det rockering foran tvn! [:)]