Onsdagsskravle

Heldig at det er nok med pupp en stund til, det er ufattelig mye griseri og styr med fastføde, savner faktisk å bare amme, lell om jeg egentlig ikke likte det noe særlig:)
hehe, så forskjellig man er! Jeg har gleda meg SÅNN til å bare kunne ha med meg en smoothie eller banan i veska og gi når og hvor som helst, og slippe å varme flasker o.l. :p ...meeeen, nå er det for øyeblikket blitt dobbelt opp da, siden jeg gir både flaske OG mos til hvert måltid o_O :P ;)

hehe, så forskjellig man er! Jeg har gleda meg SÅNN til å bare kunne ha med meg en smoothie eller banan i veska og gi når og hvor som helst, og slippe å varme flasker o.l. :p ...meeeen, nå er det for øyeblikket blitt dobbelt opp da, siden jeg gir både flaske OG mos til hvert måltid o_O :p ;)

Jeg er enig med deg der, jeg HATA amminga offentlig og når vi hadde besøk, men ser det har absolutt sine fordeler i forhold til vask og gris. Vært kjekt om hun kunne ammes kun hjemme og fått noe annet borte, og det hadde vært nok:-)

Jeg er enig med deg der, jeg HATA amminga offentlig og når vi hadde besøk, men ser det har absolutt sine fordeler i forhold til vask og gris. Vært kjekt om hun kunne ammes kun hjemme og fått noe annet borte, og det hadde vært nok:)
hehe, jeg har ikke noe imot vask og gris jeg da :p Lar til og med snuppa klaske og plaske i mat jeg søler på bordet rundt skåla hennes, hun ELSKER å få pirke i matsøl meg fingrene :rolleyes: ;) Man må jo uansett gi de annen mat på et tidspunkt, kan jo ikke leve hele livet på bare puppen/melk så kan like gjerne hive seg i det og bli vant til det først som sist tenker jeg ;) :)

Back
Topp