Onsdagspraten!

Trone

Gotta love ebay
VIP
God morgen jenter!! Frøken stemmeløs her igjen. Sukk. Ja ja, Da slipper gullet og høre på maset mitt i dag igjen, he he!!

Vi har fremdeles brunt vann og det irriterer meg max!! Skal vekke samboern etterpå så han får dratt på butikken og kjøpt noe vann. Og så skal jeg til HS kl 1030 på samtale og vekt med gullet. Etter det har jeg ingen planer.

Nå skal jeg bare sjekke at snuppa kommer seg greit avgårde til skolen og så skal jeg legge meg igjen. Får nok bare sove en time til ca, for gullet fikk mat sist kl 0515. Han sov fra 23-05!! Fantastisk digg!! :) :)

God morgen! Har vel egentlig aldri fått lagt meg jeg. Lillegutt var mest klar for bare å ligge på puppen og ta seg høneblunder....Rimelig trøtt i øyet og frustrert. Lillegutt begynner å skrike med en gang jeg legger han fra meg. Er vel et sånn økedøgn hvor ingenting er bra nok. [:'(] Sater på at jeg får meg noen timer på øyet når sambo står opp. Det blir vel bedre snart [:D] (får man håpe[8D])

WOW Trone!!! skal si lillegutt sov i natt da!!!! så bra[:D][:D]

vi skal snart av sted til legen - 6 ukers kontroll for meg! og så skal vi bytte litt klær, handle noen barselgaver og i banken og åpne konto til Mathias! + et lite besøk på jobben min[:)] blir en koselig dag tror jeg[:)]

god morgen, her er det lite søvn om dagen, sov 4 timer i natt.

i dag må jeg begynne å rydde og vaske huset til påsken  skulle begynne i går men ble ikke noe av når leah hva urolig. ellers har vi ingen planer uten om å vaske å vaske mer[8D]

Hallo jenter[:D][:D]  Her sove Malin etter eit herremåltid og eg pumpe meg, så hu får mammamelk i kveld og [:D][:D]  Ellers skal me på 6ukers kontroll i dag og eg er spent[:D]

Amaryllis; Ja ikke sant! Skulle nesten trodd vi snakket om han i går, hehe! [8D]

Jeg har egentlig tusen ting å gjøre hjemme etter jeg har vært å veid gullet, men... Det er jo ikke like gøy som evt andre ting, hehe!!!

Her sitter jeg og har verdens snilleste jente. Hun sov fra 23 - 5 fikk mat, og sovna igjen. Vi sto opp halv ni. Og jenta mi fikk mer mat og nå sover hun igjen..

Men, så er dagen et helvete likevel. Jeg holder på å trappe ned på pumpingen for jeg skal ikke amme henne mer. Så jeg har fått tabletter for å stoppe melkeproduksjonen. Og kroppen min reagerer på mye rart av medisiner virker det som, for nesten hele meg er dekket av røde prikker som klør som bare faen! [:(]
Ergo, jeg kan ikke bruke dem.
I går kveld var plutselig den venstre puppen min kjempevond, klarte nesten ikke å ta på den og den skulle pumpes, så jeg gråt meg gjennom en pumping der jeg fikk ut minimalt.
Puppeproblemene mine skulle liksom være over nå som jeg trapper ned og skulle stoppe produksjonen, men neida [&:][:(]

Jeg fryser og puppene er vonde i dag også, så må vel ringe de samme folka på sykehuset igjen og se om jeg må gå ENDA lenger på antibiotika osv.. Ååååh.. Kjenner at det her bare drar meg så lang ned i kjelleren at jeg er livredd for å bli som jeg var før. Depressiv og inneslutta og skada meg selv.. Jeg er så redd for at alle disse problemene skal ødelegge alt for meg [:(][&:]

Wow Trone, snille gutten din da [:)] det var godt kan jeg tenke meg :)
I dag har jeg ikke store planer, rydde og styre på litt nå og kl 12 kommer sjefen min med bebissen sin hit [:)]
Skal lage frukt salat(prøve å være litt sunn [:D]) og drikke amme te [:D] hehe.. den funka

Ha en fin onsdag snupper [:)][:)][:)]

heihei!!:)
Eg fryser på puppane i dag!! Enda eg har pakka dei godt inn!! :\ skikkelig ubehagelig..:\

elles er einaste planen for dagen at eg skal gå på trilletur, henge opp nokon kle og dusje.. :P ;P

ORIGINAL: moondust

God morgen! Har vel egentlig aldri fått lagt meg jeg. Lillegutt var mest klar for bare å ligge på puppen og ta seg høneblunder....Rimelig trøtt i øyet og frustrert. Lillegutt begynner å skrike med en gang jeg legger han fra meg. Er vel et sånn økedøgn hvor ingenting er bra nok. [:'(] Sater på at jeg får meg noen timer på øyet når sambo står opp. Det blir vel bedre snart [:D] (får man håpe[8D])

dei dagane er kjedelige, ja.. =(

I dag er jeg en meget opplagt og kjempe blid mamma. Gikk sååå fint å legge vesla i går kveld også. Bare tulla sammen et teppe og la rundt henne i senga så det ble ordentlig tett rundt henne, og da funka det! Så tipsene deres har hjulpet meg masse altså.. La henne halv elve, og da sov hun til klokka seks, neimen ikke dårlig ;D

La henne i stad, og da sovnet hun av seg selv igjen. Fyttirakkern jeg har det luksus akkurat nå :D

I dag skal jeg være alene frem til klokken syv i kveld. Sambo er på førstehjelpskurs med jobben i dag, så hva jeg skal finne på vet jeg faktisk ikke ennå :) Er surt og kaldt ute i dag, så orker ikke ut å trille tror jeg.

ORIGINAL: Trone

Nå har jeg vært på kontroll og nå skal min tante og jeg dra å se på bryllupskaker!! [:)][:)][:)][:)][:)]

kake <3 <3

Chiapjusk: Stooooooooooooooooooooooooooor klem!!!!!! Og jeg håper det går fort fint igjen!!!!

Nå er kaka bestilt!! 3 etasjers firkantet kake med hvit marsipan. [:)][:)][:)]Forskjellig fyll i hver etasje. Pluss jeg fikk bestilt dåpskake i hvit marsipan og skal ha smilebilde [:)][:)][:)]

fikk igjen på skatti, nå blir det silikon i tatti[:D][;)]

ORIGINAL: juneb

hahaha, tenk på de som ikke har hørt den sangen, juneb [:D] hihi

Tjoho! Jeg har kjøpt ny sofa i dag, jeg! Og nytt bord og nytt teppe ;-) Deilig å bruke penger--hahaha-fikk jo ikke igjen på skatten, ihvertfall! Blæh!

Mini fikk pupp i 8-halv-9 tida i går, og la seg rett etter det...og sov til 4 før sulten meldte seg igjen!...yey!

ORIGINAL: lille snegle

ORIGINAL: juneb

hahaha, tenk på de som ikke har hørt den sangen, juneb [:D] hihi

hehe jaa[:-] hehe ;P artig[:D] men lurer på om det er ( patti )... men uansett[:D]

[:D] No var eg SÅ klar for å skravle, og så plutselig var det ein som var svolten.. :) Snakkes kanskje seinare, jenter!!:)

Back
Topp