onsdagspraten

Mor for første gang

Elsker forumet
Hei jenter!

Idag våkna jeg med kink i nakken.. klarte ikke å røre meg.. Er så glad for at sambo er hjemme.. ellers hadde både jeg og Andrea blitt liggende i hver vår seng.. [&:]

Planen her var babysang, møte med barselgruppa og så får vi middagsgjester senere.. Nå blir det akutt kiropraktor time istedet..

Synd med den babysangen, for det var bare to ganger igjen.. Hvordan fungerer det hos dere? Vi betaler 250 kr for 8 ganger, og så er det over... mens ei venninne av meg som går i en annen kirke kan gå annen hver mandag så lenge de ønsker, gratis... Så er litt kjedelig at vi allerede har vært borte 3 ganger..

Hva er deres planer idag da? [:)]

I dag våknet jeg ganske uthvilt igrunn, M har kun våknet hver 3,5 t inatt, og det er en klar forbedring[:D]

I dag skal jeg pusle litt her hjemme, trengs litt vask og rydding ja.. Nå sover M i vogna si ute, må nok snart ut å gå en liten tur for å få ham til å sove litt lengre. Her er det overskya og kaldt i dag, faktisk meldt snø![:-]

Jeg skal også bære litt i dag! Fått låne en fantastisk meitai, og fikk gode instuksjoner i går,- så nå skal det bæres[:)] 
Gleder meg! Håper jeg får litt dreies på det, synes det ser så koselig ut å bære tett tett inntil

God morgen!

Hatt en slitsom natt med lite søvn, her har lillegull funne ut at d er gøy å være våken på natten[:)] pludrer og smiler[:D] 
Nå har han fått grøt og sovnet i fanget mitt, tror jeg også skal legge meg nedpå litt[:)]

Her er d gratis babysang i kirken og i en åpen barnehage (annenhver gang).

I ettermiddag er vi invitert på middag til ei i barselgruppa, så d gleder vi oss til[:)]

ingen babysang på oss, men masse andre lyder hjemme;)

Startet dagen kl 7. vært oppe som vanlig et par ganger og ammet. nicolai ligger nå og sover ute i vognen. regner med han blir der til 12-

V skali en liten tur på visningstime på fame fotografene seinere i dag. gleder meg til å se bildene:) ellers så er det vel ikke så veldig mye planer her.

babysang: vi betaler 150kr for 8 ganger.
da er det 30 min sang og lunsj til mammaene etterpå.

ellers idag så skal jeg på gåtur med ei fra babysvømmingen, deretter skal jeg sjekke ut litt babycaler, så skal jeg på spinning og så er det kveld med tv og slappe av :)
+ at jeg selvfølgelig skal leke og kose med mini i mellom der [:)]

Idag sto Tuva opp så tidlig at jeg ikke kan huske sist vi var oppe så tidlig [8|] Klokken 07.30 [:)] Er jo egentlig ikke kjempetidlig, men er vant til at hun sover til i 09.30-tiden.

Akkurat nå ligger hun bare å har seg en liten blund i vogna. Idag skal vi trille en liten tur, været er ikke noe særlig egentlig. Så skal vi på middag til mamma, mmmm.. Saltfisk! [:D] Også skal jeg prøve å gjør allvor av å pakke ut rommet til Tuva. (Flytta jo for litt siden og det har stått sånn siden). For vil så gjerne legge henne på eget rom om kveldene [:)][8|] Er så redd for å vekke henne når vi legger oss [8D]

Mor for første gang: Håper du får ordnet nakken da! Kjipt å våkne til noe sånt [&:]

Hm,ja hva skjer i dag tro!!

Grått og trist ute i dag,er trøtt og orker egentlig ikke noe spes[:D]

Men som jeg ser andre her skriver,så tror jeg jammen med jeg skal ta på meg mei taien min og bære litt jeg også[:)]

Var på kontroll i går med snuppa,hun var blitt 6kg og 63,5cm

Hei[:)] Håper nakken din løsner seg opp med beh. mor for første gang[;)] forferdelig å ha vondt i nakken..

Hm her har natta vært greit, men kunne vært mye bedre. har ofte sovet fra 21.30 til 5-6.. i natt våkna hun 2.30 - 6 og sov dårlig etter det. Nettene varierer veldig rett og slett.. spent på de neste nettene... i dag skal vi trille til byn og treffe ei venninne[:)]ellers lite, jg bør trene men formen er så "kjei"..

god morgen jenter[:D] i dag er det sol og fint vær,men en forferdelig kald vind..får vel håpe vi tar oss en trilletur senere,må vel gjøre litt husarbeid også..er så gøy når det blir rent etterpå[:D]
ja,så må jeg vel koste trappene etter masse hundehår,gidde vekk hunden våres for snart en måned siden,men har ikke hatt gidda å koste enda[8D]
kjenner jeg får en goood sommerfølelse når det er sol og fint ute,men savner jo varmegradene da[;)]

var litt rart i går når jeg og samboeren stod ute å røyka etter alexandra hadde blitt lagt,da snødde det ute!!og i hele uken har jeg nesten trodd at sommeren kom snart,men HELDIGVIS så la det seg ikke[:)]

kos dere masse i dag alle sammen[:D]

Jeg sitter bare og venter på at Karina skal våkne. Skal til en venninne og gå tur. Skal egentlig være der om 30 min... Tror aldri jeg har komt tidsnok til avtaler etter hun kom...

Mor for første gang: jeg har vært på babysang tre forskjellige steder. Et sted er det annenhver uke og gratis, ett sted koster det 10 kr hver gang og er en gang i uken og siste stedet koster det 20 kr hver gang og er to ganger i uken. Ingen påmelding noen steder. Kan du ikke gå i samme kirke som venninnen din da?

her betaler vi 500 for 10 ganger.. da synger vi og danser i 1 time og koser oss med kjeks og sånt i 30 min etterpå :)

her blir det gjort fint lite i dag.. skal ta ein tur til legen da sambo er ferdig på jobb... er så svimmel at eg kan ikkje røre på meg nesten, så dette kan eg ikkje gå med lenger..

men skulle egentlig ha gått tur i fin været og vasket :P men det får sambo gjøre i dag :)

ORIGINAL: AnineT

eaks: Deilig å være uthvilt da! =) Og JA, det er kjempekoselig å bære (selvom jeg ikke har fått gjort det så mye enda)

beibi08: Her lå lille å plundra (les: ropte) endel i natt og[8D]

nicomamma: moro med bilder da!

*HeffaOgMini*: Deilig å komme seg ut på tur, håper dere finner en babycall dere blir fornøyde med!

Watergirl: Haha, nei det var ikke tidlig[8D] Hørtes deilig ut med fisk!

Lone_mor: Godt at dere koser dere hjemme begge to da! Hadde med sambo på veiing forrige uke jeg og, var koselig å ha han med! Kanskje Linus tar igjen Teodor snart[:D]

Ikke le [;)] Hehe.. *titte i taket* Jeg er bare litt bortskjemt kanskje? [8D] Hehe [:D]

hei igjen

da har jeg vært hos kiropraktoren, klarte ikke å gjøre så mye med det - men hun har trykka litt, så skal jeg tilbake imorgen.. imens skal jeg ligge i ro med is på. kjipt nå, men det blir nok bedre om noen dager [:)]

må kjøre 30 min for å komme til kirka hvor venninna mi går, men vi starter nok på babysang der når vi er ferdige i kirka vår.. [:)]

nå skal jeg rigge meg til foran tv her.. ha en flott dag [:D]

var dumt de ikke kunne gjør så mye med nakken de da,men håper det går fort over[:)] er ikke så godt å ha skink i nakken eller noe når man har små barn..

Her snør det i dag!! Jeg vil ha vår NÅ [:D] Vi har kjørt storebror i bhg og i dag skal vi hente han også da mannen min skal jobbe dobbelt. Ellers har minstemann fått bhg-plass men i annen bhg enn storebror => lettvindt NOT så blir noen tlf for å prøve å få dem sammen. Nå sover lilleprinsen og mor drikker kaffe og surfer på nettet [:D]
Ha en fortsatt fin dag alle samme

Back
Topp