Onsdagspraten

Skattene mine

Elsker forumet
Goood morgen!
Dagen starta med lillegull som spydde ut senga si to ganger, så mannen kom hjem igjen for å levere storegull i barnehagen.
Men jeg har scrappetreffet i kveld å se frem til [:D]

Hva skal dere i dag da snupper?

Uffa meg. Stakar lillegull [:-] Håper det er kortvarig.
Vi skal til byen(Trondheim) i dag. Er faktisk nødt til å handle inn det siste til vårt lillegull som kommer snart. Litt treige vi sjø. Og da blir det vell et pliktbesøk til svigermor. Kjenner at det frister lite men så er det denne samvittigheten da. Svigermor er veldig ok altså. Det er bare at jeg blir litt lei av henne i perioder. Og det er allltid vi som må dra dit. Er såååå vanskelig for henne å komme på besøk til oss. Og jeg klarer aldri å skrive et innlegg uten å klage for tiden.. hihi [8D] Og så håper jeg vi rekker å besøke søstra mi og familien. For der i huset har lillegullet nettopp blitt 2 år, uten at vi fikk feira dagen sammens med de. Og tante savner lillegullet på byåsen.
Ja, det var våre planer.
Ja, og så er det snø her [:D] Jippi!!!! Jeg gleder meg til jul!

Ha en fin dag da jenter[:D]

God morgen jenter. Her har jeg akkurat fått i meg frokosten. Lillesøs ligger og koser seg på matta med leker og musikk og storesøs har pappan sendt i bhg for en time siden. Tenkte jeg kanskje skulle dra og veie snuppa idag, siden hun har passert 8 mnd nå, men vi får se. Ellers var planen å scrappe littegrann og rydde i stemplene mine.

Sent ute du Gunn Elin?? Går så fint det atte. Synd at det skal være sånn at det er dere som må besøke svigermor hele tiden da, men på den andre siden så får jo dere kommet dere litt ut da. Ellers venter jeg fortsatt på godkjennelse fra scraphaugen her[8D]

Håper det går fort over skattene mine. Så du skal på scrappetreff ikveld? Jeg har prøvd å ymte frempå at det er den dagen i mnd, men ser ikke ut til at jeg får kommet meg avgårde på treff ikveld heller. Men uansett måtte jeg ha ventet til storesøs sin musikkgruppe er ferdig.

Håper alle får en bra dag idag. Her er det begynt å bli litt kjølig i lufta men det er SOOOOL da[:D][:D]

Her våknet vi i dag av lyder på badet. Det var Trym som hadde stått opp ,vært på do, kledd seg og sto å pusset tenna[:D] Fikk litt mer hastverk når eg så klokka var kvart over åtte, og at vi hadde forsovet oss.... Har fri i dag, men det kommer til å gå slag i slag hele dagen. Skal nå kjøre mann og barn på jobb og barnehage, så hente varer til butikken, hente en nøkkel, handle, vaske huset, og få scrappet noen halloween godteposer av div art. Alt dette må være gjort innen halv to. Da skal minstemann til legen, så er det henting av Trym, og levering av minsten ned på jobben til gubben, for da skal eg og Trym på teater sammen med svigermor å se Kardemommeby. Skal bli kjekt. Når det er over avsluttes dagen med scrappetreff[:D]

Her har jeg vært ute på dagens første trimtur allerede.
Våknet til MYE snø. Og med en mann i Qatar hadde selvfølgelig ikke jeg fått på vinterdekk på bilen.
Så da ble det på med dress med tilbehør og vi trillet til barnehagen litt over åtte!! (følte med sprek altså så tidlig på morgenen)

Har heldigvis verdens beste pappa som skal hjelpe meg med vinterdekk etter at han er ferdig jo jobb i dag da.
Så satser på at jeg enten får hatt på eller ihvertfall får bestilt nye..( Hvis det trengs..)

Skal til legen kl 13.30, så da blir det enda en gåtur i snøværet, men jeg har bare godt av det da[8D]
(sånn er det å bo på en liten plass med ikke mer enn 3 bussavganger i døgnet..)
Men bor heldigvis i sentrum da, så kommer meg dit jeg skal ved å bruke føttene!

Så jo egentlig at det var meldt litt snø til i dag, men trodde jo ikke at det skulle bli så mye..!!!
Lærer jo aldri heller da, skull jo ordnet med dekk for flere dager siden!!

Nå er det frokost.
Skal se om jeg rekker kortet til scrappekrigen før legetimen, men er så mye jeg skulle gjort også!!!
Og ting tar jo mye lenger tid uten bil!!!!!

Men ønsker alle sammen en flott vinterdag[:D]

Uff, håper lillegull blir frisk snart! Kos deg masse på scrappetreff i kveld [:D]

Her har jeg tatt masse bilder av ting som skal legges ut på epla. Har begynt å legge det ut, men må nok fortsette i kveld for det er ca *kremt* 50 ting igjen.. Har tatt litt av i det siste ja [8D]
Nå er det snart skole, og så skal pjokken på helsestasjon (1,5 års kontroll) I kveld skal jeg sette sammen en give away på bloggen min [:D]

Go'morgen!
Jepp, er morgen her enda[8D] Nesten akkurat stått opp vi[8D] Jeg elsker de dagene hvor storejenta har fri fra bhg, for da ligger vi lenge i senga å slapper av, og bruker laaaang tid på frokosten!
Skal gjøre litt husarbeid, og forberede meg til kortkurs som jeg skal ha i kveld.

Ei har vør på jobb og samtidig hatt en veldig tung dag![:(]
Hadde trøkk kurs i dag, men fikk ikke med meg bæra![8D]
Klarte å gjør det ei absolutt måtte, men bare så vidt. Sjefen lurte fælt på hva det var, men ei klarte ikke si det, så ei sendte han ei melding på tur hemmat. Da forsto han.[;)]

Sorry at ei skriver litt lite utdypende, men vil ikke gå mer inn på det akkurat no. Ei ska fortelle dere det når ting har roa seg og ei vet hva som skjer![;)]

No har gubben og to av ongan rest på håndball og skitrening. Ei sitt her å surfer litt på nett samtidig som ei skravler med eldste jinta og koser med vesla![:)]

Blir vel bare tv kos i dag tenker ei![8D][:D]

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Ei har vør på jobb og samtidig hatt en veldig tung dag![:(]
Hadde trøkk kurs i dag, men fikk ikke med meg bæra![8D]
Klarte å gjør det ei absolutt måtte, men bare så vidt. Sjefen lurte fælt på hva det var, men ei klarte ikke si det, så ei sendte han ei melding på tur hemmat. Da forsto han.[;)]

Sorry at ei skriver litt lite utdypende, men vil ikke gå mer inn på det akkurat no. Ei ska fortelle dere det når ting har roa seg og ei vet hva som skjer![;)]

No har gubben og to av ongan rest på håndball og skitrening. Ei sitt her å surfer litt på nett samtidig som ei skravler med eldste jinta og koser med vesla![:)]

Blir vel bare tv kos i dag tenker ei![8D][:D]

Klem til deg!

ORIGINAL: bettand

Sent ute du Gunn Elin?? Går så fint det atte. Synd at det skal være sånn at det er dere som må besøke svigermor hele tiden da, men på den andre siden så får jo dere kommet dere litt ut da. Ellers venter jeg fortsatt på godkjennelse fra scraphaugen her[8D]

Jo da, og tenker at det er hennes problem egentlig. Hun som går glipp av dyrebar tid med barnebarn.
Og beklager at det har tatt tid med godkjenning. Hun som kan godkjenne har vært/er bortreist. Men fikk omsider tak i henne nå i kveld, så nå tror jeg at det skal være i orden. Uff, ble litt dumt at det tok litt tid. Håper du kan tilgi oss [:)]

Har en "irriteremegdag" [:'(]

Irriterer meg fordi jeg ikke får solgt ei lita vogn vi har, men den tar opp plass vi ikke har. En bagatell som blir en stor greie når tante rød nærmer seg [8D][8D]

*GRRRR* [:@][8D]

ORIGINAL: Gunn Elin

ORIGINAL: bettand

Jo da, og tenker at det er hennes problem egentlig. Hun som går glipp av dyrebar tid med barnebarn.
Og beklager at det har tatt tid med godkjenning. Hun som kan godkjenne har vært/er bortreist. Men fikk omsider tak i henne nå i kveld, så nå tror jeg at det skal være i orden. Uff, ble litt dumt at det tok litt tid. Håper du kan tilgi oss [:)]

Det går fint. Har knapt fått sett på oppgaven ikveld og lurer på om jeg har ting jeg kan bruke i det hele tatt. Fantasien er ikke i orden for tiden[8D]

jeg skulle "bare" treffe typen min i byen for å spise lunsj, også kom jeg hjem med:
garn for 370 kr
ei ny dunkåpe til meg
nye viking vintersko til tonje (også kom jeg på at jeg kjøpte jo noen på 70% salg i fjor som sikkert passer nå)
4 par ulvangsokker til meg
klær for 800 kroner på hm (dvs to kjoler, to gensere, en vest alt til meg seff)
fjellsko til meg
g det tror jeg var alt[:D][:D][:D]

så jeg har hatt en god dag!

Herlighet så mye du har kjøpt... BILDE!!!!

Back
Topp