Onsdagspraten!!

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Onsdag alt. Dagene flyr!!

Nå sitter Mina og spiser frokost, mens hun ser på Lotta på tv. Det er det store for tiden[:D] Morsomt å se at noe fenger sånn.

Vi skal snart til bhg. Mina svømmer på onsdager og det er kjempe stas. Det er et tilbud igjennom fagsenteret pga motorikken. [:)]

I dag skal jeg på tegn til tale kurs via fagsenteret i bydelen. Blir spennende!!![:)]

Blir fint vær idag også!![:D]

Hva skal dere idag??[;)]

Nå er barna levert.. og jeg er hjemme for å slappe av! Hm er jammen meg ikke så lett det der merker jeg! Legen har sagt det så da får jeg krysse fingrene for at det blir bedre etterhvert.

Sååååå ingen planer i dag[8D]

I dag starta dagen med en stk SUUUR Sindre.. Jeg aner ikke hvorfor han skreik, og han hadde i grunn ikke noe forklaring på det selv heller.. [8D]
Men når vi fikk på litt klær og Playhouse Disney så var alt i orden.. [:D]

Kl 12 i dag skal jeg på voksing igjen.. Gleder meg! Gleder meg til å få skrelt av litt pels altså.. Ikke til smertene.. [8D] Men det blir deilig.. Siste finpussen før jeg drar på fredag.. Må vel begynne å pakke litt i dag og.. [:)] Ellers så hadde jeg en plan om å jage sambo opp så jeg fikk trent litt zumba, men han har satt seg til å se en film.. [8|] Jaja.. Får se om jeg klarer å lokke han.. [:D]

Idag skal soving prioriteres kjenner jeg.. Lillebror sover bra altså, særlig på dagtid når han ligger ute i vogna.. men i natt var han våken fra 4.15-7.45, han hadde vondt i magen stakkar.. Men nå ligger han og koser seg i vogna![:)]

Vi har ingen planer idag egentlig, bortsett fra hallidrett for snuppa i ettermiddag..[:D]

jeg er på jobb, men er hjemme... skal sy en gardin til takvindu, og har plundra hele formiddagen, kun avløst av ettårskontroll med august. Han har veid og målt seg (8,98 kg og 72,5cm), fått to vaksiner og blitt sjekket over det hele... på veien tilbake i barnehagen sovnet han, så jeg la han bare i vogna og dro hjem (vel, jeg var inne og sa fra da).

Nå har jeg en matpause - det går litt i ett om dagene og jeg glemmer å spise, og så spiser jeg usunt når jeg kommer på det, så nå har jeg smurt meg ordentlig mat... og når jeg er ferdig skal jeg avslutte syingen og reise opp i huset igjen.

I kveld er det foreldremøte i barnehagen, men G har meldt seg frivillig til å reise, så jeg skal kose meg med ungene, og foran tv når de er lagt - deilig!

Back
Topp