Onsdagspraten

lenemor

Forumet er livet
Og her startet dagen klokka fem. Jeg var inne hos August noen ganger og la han ned igjen, men det ble bare skrik og skrål, så halv seks ga jeg opp. Heldigvis er han i ganske greit humør hittil - dagen i går ønsker jeg ingen reprise på. Ser i alle fall ut som om det kan bli finvær i dag, så da kan vi gå oss en tur.

Skal også ned og levere attester til en jobb jeg har søkt, kryss fingrene for at jeg får den, jeg tror det kan være en fantastisk spennende jobb (jeg bare merker at jeg har veldig lite lyst til turnusjobb, men jeg har vel ikke noe valg). Ingen andre planer - bare lese bok og slappe av når jeg kan, jeg er sliten etter tidlige morgener og stress i kroppen

Her startet også dagen tidelig og jeg er så lei det[:'(] Idag våknet Mina halv 6. Håper hun det gjevner seg når hun starter i bhg og blir mere sliten[8D] Nå nærmer det seg bhgstart, for det er i morgen det skjer!!! Jeg er veldig spent assa.

Været idag blir strålende faktisk!! Hatt flere regnværsdager nå.

Idag skal vi spise lunsj hos Minas oldemor altsa min bestemor[:)] Blir koselig!! Hun har kjøpt et badebasseng til Mina og siden været er sååå fint, så kan Mina bade der. Tenker hun blir super glad!![;)]

I ettermiddag kommer pappaen hennes og henter henne ved 16 tiden. Han ville låne henne noen timer. Ble veldig overrasket og det skal han få så klart lov til[:D] Kanskje mammaen får seg noen timer på øyet.

Go dag alle sammen!
Her driver vi å jobbe rmed å få startet morgenene litt tidligere pga barnehage start igjen til uka. Jeg ser nå hvor bortskjemt jeg er med minsten som sover så lenge på morran. Jeg sto opp åtte, og begynte å vekke han halv ni, men han fortalte meg det at han ville sove lenger[:D] Men klokka ni kom han da!

Nå er han med pappan sin på sportsbutikken og kjøper ny sykkel hjelm, den han har er ikke noe god på, begynner å bli litt liten. Klokka tolv skal vi bort på kaffe besøk til ei venninde av meg slik at han får lekt med jenta der. Han kjeder seg skikkelig nå på slutten av ferien, spør etter alle i barnehagen nå, det synes jeg er veldig positivt å høre[:)]

Ellers har jeg startet forberedelsene for ny praksis som jeg skal ut i nå 30 august. Denne gangen er det sykehjemspraksis. Krysser fingrene for at ryggen skal roe seg, merket på jobben i går at den ikke er helt hundre. Det knepper bak i ryggen og spiter foran, og slike vondter har jeg ikke tid til nå[:o] Håper det er noe forbigående[:D]

Ha en flott dag alle sammen

Vi er endelig hjemme igjen etter noen koselige dager på ferie sammen med noen naboer[:D] være var ikke så bra, men det ble nå bading en dag og vi kosa oss allikevel!

Snuppa er ute å fisker sammen med pappaen, onkelen og søskenbarnet sitt, mens lillemor og jeg er hjemme. Litt godt å ha tid til bare henne også, det blir litt sjeldent. Akkurat nå ligger hun å sover da, typisk nok, men vi ser sola i dag, så i ettermiddag skal vi ut å kose oss[:D]

Vi har og tidlige morgener for tiden, men jeg tenker at det kanskje er like greit nå som ferien snart er over, så slipper vi så trøtte unger når de skal i barnehagen igjen (det våker ikke før halv 7/ halv 8 da, men det var en ganske brå overgang så det føles veldig tidlig[8D] )

God onsdag jenter, går i late ferie dager og siste innspurt med bryllupsplanlegging her.
Har vært på baililan i dag og ble målt og veid. Har gått ned 4,4 kg og 28 cm [:)] er kjempe fornøyd særlig etter 2 uker pause fra bailian og at har ikke vært så forsiktig i ferien.

Ønsker alle en super dag

Hei og hopp!

I dag var det første dag for Aslak i barnehagen! Mannen var med han på tilvenning! Det var også min første dag på jobb! Vi har kost oss mye begge to!!! [:D]

Nå skal mannen på jobb og jeg tar med ungene til butikken! [:D]

Starten på dagen i dag var ikke særlig bra.. Eller det gikk bra heeelt til vi skulle gå i barnehagen.. Da var Sindre plutselig sikker på at han skulle få kjøre lastebil sammen med pappa i barnehagen.. Så han brøt helt sammen og grein og grein.. Og var sint på meg siden pappa bar dratt på jobb.. Aaarh.. Og jeg stressa som pokker, for jeg skulle jo på jobb.. Hehe.. Så begge ungene grein i kor da jeg dro fra barnehagen.. Men han kunne fortelle at han var blid igjen da vi henta han, så da var det greit.. [:D]

Her har det jo vert kjempefint vær, så vi har jo grilla.. Igjen.. [:D] Jeg elsker vår nye grill..! Og terasse selvfølgelig..

Nå er sambo å spiller fotball sammen med en gjeng, så han kommer vel haltende inn døra seinere tenker jeg.. Har ikke vert med en eneste gang uten en eller annen form for skade.. [8D]

Åhh stakar Sindre!! Forstår det er stas å kjøre lastebil med pappa![:D]

Back
Topp