Onsdagspraten!!

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen[:)]

Her var det en tiiiiidelig morgen igjen[:'(] Dagene blir veldig lange når de starter ved 0530[&o]
Ser ut som det blir ganske greit vær i hvertfall[;)]

Idag skal vi innom Bestillerenheten som har med bhg å gjøre, for jeg har fått feil sats på regningen. Selvom jeg sendte inn kopi av selvangivelsen og fylte ut et skjema, slik at jeg kvalifiserte til å få den laveste satsen[8|][>:] Er det så vanskelig da??!! Fått regning på over 2000,- og jeg skal ha på 777,- Jeg har ringt flere ganger og de skal ringe tilbake, men INGEN ringer tilbake. Så da må vi innom[&:]

Ellers ingen planer..

Hva skal dere idag??[;)]

God morgen[:D]

Uff så trasig med så tidlig start på dagen oslojente1980. Er det ikke sjans å få henne til å legge seg til igjen da? Husker når Kristoffer skulle opp den tida. Vi var jo ferdig med både frokost og lunsj og klar for middag før andre hadde spist frokost her hihi.

I dag må jeg bake brød og så smått begynne å pakke. Får håpe jeg ikke glemmer noe. Det er så irriterende.
Jeg og Kristoffer var på shopping i går kveld, og fikk ordnet det meste av det vi trenger. Han var kjempe flink og hjalp meg med alt. Som regel så ender han jo under kles stativene eller bak kassa for å hjelpe til der hehe.[8D]

Ha en super fin dag[:)]

Her starta dagen litt før kl 8, og en tissevåt Sindre kom inn til og var forferdelig lei seg fordi han var nødt å GÅ i barnehagen i dag.. [8|] Sambo skal være vikar for et transportfirma, og derfor må jo jeg følge de i barnehagen, og jeg kjører jo ikke bil.. [8D] Sindre har jo sovet uten bleie nå i over en uke, og har bare hatt 2 uhell, så det er jo kjempebra.. [:D] Han bestemte seg for at han ville ikke ha bleie på natt, og det var jo helt greit..
Etterpå skal jeg gå å lunsje sammen med mine to bestevenninner, så det blir koselig.. Så er det rett på jobb etterpå.. Så her blir det en litt hektisk dag føler jeg, selv om det blir kos da.. [:)]

Håper det ordner seg med den regningen oslojente - kjipt når sånne feil skjer, det er vel ikke sånn at du renner over av penger du heller??

Så flink Sindre har blitt Almyrida, snart er han helt bleiefri, det er ganske deilig (men det hender det skjer uhell her fremdeles....)

Jeg har sittet ute på trappa og lest bok og kost meg med kaffe, mens jeg har ventet på sola. I stedet kom det mer regn, men det får vi tåle. August har sovet halvannen time ute i vogna si, og var i storveis humår når han våkna - nå står han og danser ved lekekassa si. Spent på når han begynner å gå jeg, for nå står han ganske lenge uten å støtte seg....

I dag har jeg ingen planer som helst. Hadde tenkt at det skulle være finvær, og da skulle jeg skiftet på senger og fått hengt ut, men nå ser det ut til at det kan utsettes til i morgen. Greit nok.

God dag alle sammen!

Her var minsten så sur på morran når han sto opp. Skjønner jo hvorfor nå da, han har kaste opp flere ganger så da er det vel no omgangssjuke eller noe igjen[:'(] Håpe det går fort over, og at vi andre slipper å få det (Det er lov å drømme[8|])....

Så vi har ingen store planer for dagen.. Siste feriedagene mine nå, så jeg tror jeg skal nyte solen litt ute for den kom faktisk idag og[:D]

ORIGINAL: lenemor

Håper det ordner seg med den regningen oslojente - kjipt når sånne feil skjer, det er vel ikke sånn at du renner over av penger du heller??

Så flink Sindre har blitt Almyrida, snart er han helt bleiefri, det er ganske deilig (men det hender det skjer uhell her fremdeles....)

Jeg har sittet ute på trappa og lest bok og kost meg med kaffe, mens jeg har ventet på sola. I stedet kom det mer regn, men det får vi tåle. August har sovet halvannen time ute i vogna si, og var i storveis humår når han våkna - nå står han og danser ved lekekassa si. Spent på når han begynner å gå jeg, for nå står han ganske lenge uten å støtte seg....

I dag har jeg ingen planer som helst. Hadde tenkt at det skulle være finvær, og da skulle jeg skiftet på senger og fått hengt ut, men nå ser det ut til at det kan utsettes til i morgen. Greit nok.

Nope, renner ikke over med penger her nei.. Men nå er det i hvertfall levert på nytt, så da håper jeg at ny regning kommer i postkassa[:)]

Hipp hurra for Sindre og bleieslutt!![:D]

Hvordan gikk det på ullevål i går Oslojente?

Her hadde vi også en tidlig morgen: 5.30 var første morgenfugl oppe..(Aslak) Solveig fulgte raskt etter *gjesp* Vi gikk ut etter vi hadde spist frokost. Fikk følge av en gutt i barselgruppen til Aslak og mammaen hans! De holder på med pakking da de skal flytte. Så et avbrekk var godt for de! Vi gikk hjem til lunsj og sovetiden til Aslak ble brukt til å lage muffins og kort til de som skal flytte! Nå er gaven pakket inn.

Vi fikk med oss Drømmehagen i dag. Aslak var veldig opptatt av tv da.. Ellers er det bare Solveig som ser.

I kveld skal jeg vaske ut hos dem som skal flytte! [:D]

Vi var oppe rundt 9 i dag .. og koste oss masse siste dagen på Bevø camping [;)]
Dro hjem sent på ettermiddagen, fikk spist middag, lagt barn og prøver nå å få de til å sove [8D] I morgen skal Leah og William til pappa'n sin igjen, så da er det en hel uke til neste gang jeg ser de. Men til helga skal jeg hente katten til ungene, så da blir det nok stas når de kommer tilbake til torsdagen tenker jeg [:D]

Back
Topp