Onsdagspraten

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen[:)]

Mina har sovet urolig og våknet kl 06, så her er vi litt trøtte begge to. Jeg skal i hvertfall legge meg tidelig i kveld[;)]

Her er det overskyet, men det regner ikke. Vi skal en tur på Ekeberg med en fra bv. Blir helt sikkert koselig[:)]

I ettermiddag kommer en venninne på middag. Hun har ikke sett Mina før. Vi to var mye sammen da vi gikk på vgs og så mistet vi litt kontakten, men har tatt den opp igjen nå[:)]

Hva skal dere idag??

Her skal vi sitte inne og klage over været [8D]. Nei, siden vi får gjester må vi vel rydde og vaske litt - særlig fordi det pøsregner, og da skal gjestene være inne i huset og slippe og se alle hybelkaninene vi har.. de får legge seg i støvsugeren og sove litt

Johanna er levert i barnehagen nå, August sover i vogna, og jeg har fått skjenket meg kaffekopp nummer to.

Jeg har nettopp våknet, sitter her å våkner litt [8D] Aaaaner ikke hva jeg skal finne på for noe i dag, men noe skal man vel kunne finne på [;)] Ikke er det noe pent vær heller, men det regner i allefall ikke nå, så får være fornøyd med det [:D]

Her er det for en gangs skyld opphold!![:D]
Jeg har sovet alt for lenge i dag, ungene våknet så tidlig at mannen leverte i dag... Planen her er bare å få vasket og pakket til ferien, men det er mye som skal gjøres så jeg burde egentlig kommet igang.

I ettermiddag er det bursdagsselskap hos mamma[:)]

Jeg er så misunnelig på alle dere som får treffe folk fra BV! Kos dere så masse

Puh for en morgen! Det er tydelig at Solveig kjeder seg.. [:'(] jaja

Da vi skulle handle i dag, fikk jeg meg en gledelig overraskelse! Hele butikken var nedsatt med 30% (utenom øl og røyk). De skal stenge av i august for å bygge ut! Så alt skulle bort.. yeeey! handlet litt mer enn det jeg hadde tenkt! [:D]

Så har vi handlet bursdagsgave! Får besøk av et vennepar i dag. De skal sove hos oss! Gutten har nylig hatt bursdag. Jeg har ikke fått anledning til å handle før.. hadde ikke i dag heller men fikk nå puttet en tur i skjemaet!

Nå sover Aslak.. han har sovet en liten stund! Jeg har fått ryddet badet og gangen! Solveig ble med så lenge hun gadd, til hun oppdaget at nabojenta hadde kommet hjem [8D] Nå er hun på lekebesøk! Kjente det var godt å koble av litt før jeg skal rydde videre!

Jeg sitter her og syns synd i meg selv.. Føler meg som noen har kjørt på meg og rygga over meg for så å kjøre over meg igjen..! Utrooolig sliten.. Så jeg skal ikke på jobb i dag eller i morgen.. Drit pinlig å ringe sånn rett etter ferien.. [&o] Men jeg hadde ikke klart det.. Jeg var så sliten etter ferien, og stemningen i huset har vert på bånn pga det.. Og når jeg stresser og er anspent, så får jeg migrene osv osv.. Jada.. Bla bla.. Nok syting fra meg.. [8D] Skal iallefall slappe helt av i dag..! Sambo er utrolig god da, og tar seg av alt i huset og ungene, sånn at jeg får litt fred.. Og Sindre leker doktor, og gir meg "melesin" og greier.. [:)]

Og som mange andre av dere, så sliter vi og med været.. Men skulle bli litt bra her i helga, men bare en dag eller to.. [&:] KJEDELIG!

Ja været er ikke noe å skryte av. Det har regnet sammenhengende i dag også. Joda jeg vet at det er ingen unnskyldning for å gå ut for vi har jo regn tøy men er så lei av å kle på oss alt å går ut, så snur han å vil inn. Hehe så pappaen kan heller gjøre det. For de finner på så mye spennende som jeg ikke kan finne på(les: reparere traktor, spikre på noen fjøler osv hehe).

Så jeg har rydda å støvsugd. Å dusja å leika. Til og med tørket støv. Jeg får som regel god hjelp til det. [:D]
Nå venta vi på mannen. Så blir det middag. Kunne tenkt meg å tatt med meg storeguttene på shrek i dag. Digger den fyren. Men dem er i dårlig humør å da er jeg redd det blir bare krangling. Hmmm jeg får tenke litt på den. Jeg syns det er mest koselig å vente på at den kommer på dvd jeg, å lage kosekveld hjemme.[:)]

Ha en fin dag damer.

Her har sola nesten vært gjennom idag, men bare nesten [;)]
Har vært en tur så mannen har fått kjøpt seg nytt leketøy (les: drill [;)])
og etterpå gikk jeg og Linnea over til mamma. Ungene har vært å bada
litt i elva og vi voksna satt å svetta [8D]
Her er så lummert og trykkende at det er gruuuusomt!!!!!! Håper så
hardt jeg kan at det kommer noe torden fort som fy, men det ser dårlig
ut...selv om det er meldt [8|]

I kveld skal jeg til Lillesand med to av mine søstre og et par til å spise middag [:D]
Det skal bli deilig! Så sant ikke mannen protesterer høylydt da, for jeg har ikke
sagt det til han enda [;)] Han er ute og jeg kjøler meg ned i kjelleren [;)]
Men det går heeelt sikkert greit [:D]

Da er gjestene våre reist, lillebror er lagt, og storesøster er på vei i seng hun også. Har hatt en super ettermiddag og kveld, men det lager jeg egen tråd om, med litt bilder og sånt... jeg skal bare laste over bildene på pc'n

Back
Topp