Onsdagspraten

lenemor

Forumet er livet
Så er det onsdag allerede! Har sovet så tungt i natt at jeg følte meg mer død enn levende da August vekket meg litt før halv fem i morges... men han spiste seg fort mett og jeg kunne krype under dyna mi igjen. Han drev og makket litt i halv-sju-tida i morges, men sovnet igjen, og våknet ikke før jeg hadde fått ordnet JOhanna for dagen og pakket sekken hennes.

Nå ligger han under stuebordet og klager litt.. har lekt og åla seg rundt mens jeg har spist frokost, så nå er han nok lysten på mat han også.... så blir det ut i finværet og trille litt før trim og kaffe

Vi solgte leiligheta i går, så i dag er jeg bare i lykkerus[8D] Så fra 15.mai er det ut av byen og tilbake til heimbygda[:D] Der skal vi bo på hjemgården min til vi får tomt og bygger hus[;)]

Mange planer i dag - så mange at jeg ikke gidder nevne dem en gang[8D]

Heisann
Her er en rolig morgen. Skal snart i barnehagen, men vi må kose oss litt først. Vi er litt avhengig av det om morgenen. [:D]
Så er det barnehagen , og etterpå må jeg ned å mate lamma. Etterpå må jeg vaske litt før jeg henter Kristoffer igjen. Har tilbydd meg å holde mamma sin 60 års dag hjemme hos oss på lørdag. Så jeg har begynt på forberedelsene[:)]. Jeg gleder meg kjempe masse. Skal bli koselig.
Har lovet Kristoffer en ny Elias båt også for han er blitt så flink å sove om natta. Så kanskje jeg sniker meg avgårde og shopper litt. Hvis jeg rekker det da, for det er middag og jobb også[8|]
Full fart med andre ord.

Ha en strålende fin dag damer.[;)]

Puh.. nå har vi jammen meg vert effektive i dag også! [:D]

Hadde en rolig morgen hvor Solveig dekket på frokostbordet. Først fikk vi velge farge på tallerken.. men så endte det opp med at hun tok en sjefsavjørelse og tok den rosa tallerkenen selv hihi men koselig var det! Aslak er så sår i rumpen nå fortiden. Han spyr hver kveld og når magen blir tom så skal det lite til før han bæsjer. [&:]

Vi leverte Solveig i bhg kl 9 og tok meg god tid der. Kledde på henne og så på hennes akrobatiske øvelser i klatrestativet! [:D] Før vi tok veien til legekontoret. Aslak har ikke omgangssyken som vi lurte på tidligere... men han ble henvist til utredelse av reflux. Det skulle visstnok ikke være så lang ventetid.

Etter legen kjørte vi til babyshop og fikk oss gratis bleiebøtte fra sin-ettellerannet. Ble servert sjokoladekake og vi koste oss før vi tok turen til Stavanger sentrum. Søsknene mine har bursdag i dag så vi ordnet gave til lillebroren min. Skal ordne til storesøsteren min senere. Aslak sovnet i bilen, sov i vogna da jeg ordnet gave, sov videre i bilen og våknet litt da vi kom hjem! Men sovnet videre da jeg gikk tur med han! DET er imponerende. Slik var det ikke frem til januar! [:D]

NÅ har jeg strøket to bunadskjorter! (den ene er ei venninne sin.. hun jobber sent i dag og har ikke anledning) For senere i kveld skal vi danse på åpningen av Sandnes sitt 150års jubileum! [:D]

God dag.

Slitsom natt, nesten ikke søvn på meg. Marcus våknet og var litt urolig, sovnet igjen etter kort tid.

Leverte i bhg, gikk hjem å la meg sammen med sambo.

Sto opp for en time siden, det var godt.

Ingen planer i dag, deilig, bare kose meg hjemme alene i kveld.

Marcus skal på avlastninga og blir borte te fredag.

Første halvdel av dagen var jeg på jobb.. Så kom sambo og ungene og henta meg, så dro vi hjem og grilla.. [:)] Og Maren fikk smake ispinne for første gang.. [:D] Var ett stk meget fornøyd jente som fikk egen ispinne.. Hehe.. Det blei sølete, men shit på det.. [:)]
Så har vi vært ute å lekt helt til nå.. Så nå er det resten av barne tv og så dusjing og rett i seng.. Begge ungene har fullt av sand i håret.. [:D] Elsker våren.. [8D]

I morgen er det fri! Love it.. Da skal det luftes og vaskes og ordnes til (jobbe)helga.. Siden jeg ikke får gjort det seinere liksom..

Back
Topp