Onsdagsprat

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hva bringer denne dagen deg/dere da?:D Litt gøy med uhøytidlig og enkel prat syns jeg;):P

Noe gøy du skal se på tv i dag kanskje?
Hva skal dere ha til middag?
Ut på trilletur i dag? Leke med bebis?<3
Andre planer for dagen?
:D:D:D

Her har vi hatt en grei natt, med ganske mye søvn egentlig...DEILIG!:D Ble heldigvis ikke skremt av noe melk i vrangstrupen i natt:P Ellers har jeg hatt besøk i morges/formiddag, drakk litt kaffe og spiste frokost sammen:)
Når mini våkner nå så er det pupp og klesskift før vi tar turen til Ikea og Spar Kjøp:P Hadde tenkt å lage hjemmelaget gryte i dag, men vi spiser liksegodt på Ikea tror jeg...haha:D

Senere i kveld kommer en kompis av Gubben...må vise frem Oliver:D
Aner knapt hva som går på tv i dag jeg, men vi skal prøve å få med oss Årets hjem:)

Høres ut som en fin onsdag ;)

Her startet den 04:00 da lille ikke var fornøyd etter pupp og måtte opp for å lage en flaske. Påfulgt av sikkert 5 bleieskift... Prøver å sive en skvett før storesøs skal opp og i bhg, men lille faller ikke til ro før 05:30. Vekker storesøs i 7 tida, ordner og gjør oss klar for bhg. Lille får være med i pysjen. Våkner i 10 tids for mat. Etter å ha puppet så blir det klesskift på oss begge. Det kommer i retur i full fart (som oppkast) pupp ogjen og sovner. Så nå sitter jeg som et slakt i sofaen... Blir ikke noe av noe i dag kjennr jeg.*baaaah*

Sent from my iPhone using BV Forum

Natta har vært litt slitsom. Han har hatt mye luft i magen og jentungen har stukket av med nattlyset mitt, så han ble jo supervåken når keg hadde på lyset :p klarte å slå av alarmen på mobilen, så vi forsov oss til 6 ukerskontrollen i dag. I går hadde storesøster time på helsestasjonen, men det hadde jeg glemt, for keg trodde de sendte feil melding til meg. De sender melding dagen før timen for p minne oss på det, meeeeen jeg rører så fælt for tiden... :p heldigvis fått ordnet ny time til begge neste uke.

Vi våknet halv tolv i dag. Lillebror har sovnet i vuggen sin og jeg burde gå å dusje, men det er så slitsomt å gå inn på det badet :p

Når pappan kommer hjem, tror jeg vi skal hive lillemann i vognen å få til barnehagen for å hente storesøster. Trenger den friske lufta ;) eneste planen videre er å handle middag og lage den. Tror set blir en rolig dag i dag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det ein forsåvidt rolig dag :) knerten har mageknip så heldt det gåande. Er veldig glad for mobywrapen min i dag! Avlaster armene når han må byssast heile tida ;)
var ein tur til legen og sjekka blodprosenten i dag, siden den var så lav etter fødsel. Var komme opp på akseptabelt nivå no heldigvis :)

Vi har hatt besøk av noen venninner i formiddag, nå skal vi hente storesøskene i bhg :) Får besøk igjen i ettermiddag av noen naboer! :)

Fin natt i natt :)

Skulle egentlig på barselstreff, men måtte være hjemme med febersyk storebror :( Slitsomt å habegge hjemme samtidig! Når jeg må ut å trille på lillebror som våkner i vogna ute (som skjer støtt), er jeg litt stressa på hva storebror finner på inne! :P Han er en skikkelig rakker....

Følger med på sjakk-VM innimellom :)

hatt en av de bedre nettene :-) storfornøyd med at jeg klarte å få snuppa til å sovne i vugga fra våken tilstand i dag og hun sov da et par timer så jeg fikk gjort litt i huset og slappet av litt i sofa uten baby i armene :-) resten av dagen blir nok bare rolig :-)

Har kost med baby i dag. Skal handle middag når samboer har trent med hunden, så skal vi ha kjærestekveld med film, ost, kjeks og te (+ baby og hund :-p).

Sendt fra mobilen.

Her har vi hatt en fin og rolig dag. Trillet til skolen å hentet storesøster ;) deilig med frisk luft, mindre deilig med kjøttsår av et gnansår på lilletåen :( sånn er det når sømmen på sokken gnager... lillesøster sover og vi skal spise middag. Pappaen er på jobb. Tolv hele timer idag... Gleder oss til fredag, da har han fri ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fin natt i natt :)

Skulle egentlig på barselstreff, men måtte være hjemme med febersyk storebror :( Slitsomt å habegge hjemme samtidig! Når jeg må ut å trille på lillebror som våkner i vogna ute (som skjer støtt), er jeg litt stressa på hva storebror finner på inne! :p Han er en skikkelig rakker....

Følger med på sjakk-VM innimellom :)

Åh, usj da:/ God bedring til storebror:)
Aha, hvordan går det med Magnus da, blir det gull?:D

Turen til Ikea og Spar Kjøp var vellykket den:D Blir som alltid mye unødvendige kjøp:P Heldigvis er det ikke de dyreste butikkene:P Veslegutt sov hele tiden mens vi var på Ikea, lå så søtt der i vognen sin<3 Våknet mer og mer opp på Spar kjøp, så da ble det litt mer fortgjort og gale der:P Fikk unna en del julegaver i samme slengen også, hurra..deilig med alt som er gjort:D

Back
Topp