Hva bringer denne dagen deg/dere da? Litt gøy med uhøytidlig og enkel prat syns jeg
Noe gøy du skal se på tv i dag kanskje?
Hva skal dere ha til middag?
Ut på trilletur i dag? Leke med bebis?<3
Andre planer for dagen?
Her har vi hatt en grei natt, med ganske mye søvn egentlig...DEILIG! Ble heldigvis ikke skremt av noe melk i vrangstrupen i natt Ellers har jeg hatt besøk i morges/formiddag, drakk litt kaffe og spiste frokost sammen
Når mini våkner nå så er det pupp og klesskift før vi tar turen til Ikea og Spar Kjøp Hadde tenkt å lage hjemmelaget gryte i dag, men vi spiser liksegodt på Ikea tror jeg...haha
Senere i kveld kommer en kompis av Gubben...må vise frem Oliver
Aner knapt hva som går på tv i dag jeg, men vi skal prøve å få med oss Årets hjem
Noe gøy du skal se på tv i dag kanskje?
Hva skal dere ha til middag?
Ut på trilletur i dag? Leke med bebis?<3
Andre planer for dagen?
Her har vi hatt en grei natt, med ganske mye søvn egentlig...DEILIG! Ble heldigvis ikke skremt av noe melk i vrangstrupen i natt Ellers har jeg hatt besøk i morges/formiddag, drakk litt kaffe og spiste frokost sammen
Når mini våkner nå så er det pupp og klesskift før vi tar turen til Ikea og Spar Kjøp Hadde tenkt å lage hjemmelaget gryte i dag, men vi spiser liksegodt på Ikea tror jeg...haha
Senere i kveld kommer en kompis av Gubben...må vise frem Oliver
Aner knapt hva som går på tv i dag jeg, men vi skal prøve å få med oss Årets hjem