Onsdagsprat! :D

kløverline

Andre møte med forumet

Jeg synes det er litt lite skravling om alt og ingenting her inne?  eller? 

Her sitter jeg kl 20 på en onsdag og er så trøtt at øynene nesten synker sammen her. Gleder meg noe vanvittig mye til energien kommer tilbake!  Men nå er jeg glad for at trøttheten er det eneste symptome jeg har, nesten. 

Hvordan står det til med dere? emoticon

kjenner meg i igjen der ja..
er ufattelig trøtt å har vanvitti ondt i puppene her jeg sitter...
å med bekkenløsning å prolaps i bekkene er det ikke stort å gjøre heller, skal jo liksom ikke gjøre noe som helst.

Men ellers er jo alt bare fint her...

TRØTT! Men mest pga mini valgte å stå opp 05.20 idag og ville ikke hvile før jeg skulle på jobb :P Men er heldigvis i seng nå :)

Ellers meget kvalm og super glad for at jeg har en ny spire på vei :D <3

:) gør akkurat det samme som deg, men veit eg må reise meg fra sofaen snart for å rydde litt.... Vi er jammen heldige som ikkje har andre plager enn å være trøtt...

Er det noen som gleder seg til advent og jul?? det gjør eg.. 

et hint om hvor trøtt jeg er -> Se overskirften - MANDAG! Hallo, et er jo ONSDAG idag.. 

kløverline skrev:
et hint om hvor trøtt jeg er -> Se overskirften - MANDAG! Hallo, et er jo ONSDAG idag.. 

he he 

fru lilla skrev:

Jaaa! :D  Gleder meg til å pynte huset og en jul hvor vesle frøkna faktisk skjønner hva pakker er! hehe :) 

Også jobber jeg i barnehage. Da er jo advent ekstra koselig :) 

AudiMamma skrev:
å med bekkenløsning å prolaps i bekkene er det ikke stort å gjøre heller, skal jo liksom ikke gjøre noe som helst.

Uff da :( Så kjipt med vondt i ryggen allerede!

ååå ja det gleder eg meg mest til, å se hvordan jenta mi reagerer på alt, baking, pakker og pynt... 

kløverline skrev:

Hehe! Fort gjort. Jeg tror det er fredag idag, og reagerte IKKE på overskriften din ;)

Huff, jeg merer at jeg kan være i topp våken tilstand, også plutselig blir jeg trøtt som fy og vill bare lukke øynene, begynt nå de siste dagene, har også liiiitt med at lille har hatt to netter med bittelitt våken innimellem, Min kjære som tar henne, men jeg får jo litt avbrutt søvn..
Men, er ikke sååå hendig å bli Plutselig trøtt på skolen, nå før eksamenstiden.. Og i morgen, torsdag er den værste dagen 8.10 - 15.50, s jeg skal i seng hvert sekund her for å si det sånn... 

men, sånn ellers har jeg det SUPER bra, formen er bra, jeg får trenet masse og det hjelper mye på energien, så det skal jeg ikke slutte med!! Min kjære går også rundt i en rosa sky, så vi koser oss for å si det sånn <3

Ha en strålende onsdag alle sammen :-)

kløverline skrev:

AudiMamma skrev:

ja,men siden jeg har prolaps er jeg veldig vant med store bekken smerter desverre...:(

fru lilla skrev:

her gleder i allefall lille frøknen seg enormt masse til jul.
blir så spennende åkjekt å bake all julebaksten med lille frøkna og pakke pakker osv osv..

kløverline skrev:

Hahaha :D Men altså, trøtt, trøttere, trøttest?
Jeg reagerte ikke på at det sto mandag jeg :p

Men sånn ellers, lite som skjer her i kveld -sofa og tv :)
Burde virkelig heller ryddet og gjort klart til morgendagens forening :p

Her er det en hel plate stratos på vei ned i gapet :) Ja det er ikke sundt men noe sukker trenger jeg for å holde øynene oppe, ser CsI miami, drikker julebrus og spiller wordfeud :) Gleder meg til helgen, skal pynte til advent mens lillegutt er borte så gleder meg til å se hans reaksjon på alle lys og ting når han kommer hjem.

Trøtt? Joda, men mest pga en syk toåring :-/ Nå på kvelden løper jeg ned og opp trappa når hun sutrer. Måtte skifte nattskjorte i sted for hun var gjennomvåt...

Jul skal bli gøy! Gleder meg til å se hvordan jenta mi reagerer på alt sammen og ikke minst om vi klarer å holde henne unna alle pakkene frem til kvelden!

Og selv om det ikke blir fenalår på meg så gleder jeg meg til all den andre maten jeg skal få spise! :-D

Så prøver jeg så godt jeg kan å peile tankene i positiv retning, men det er jaggu ikke lett :-(

Etter å ha vært i fin-fin form i flere dager, så kom kvalmen og trøttheta sterkt tilbake i dag :( Rett etter en tøff dag på jobb og å ha hentet 2 trøtte barn i bhg, dro vi rett på Ikea sammen med svigermor.. Gubben jobba overtid. Svigermor vet ingenting, så det var ikke enkelt å holde maska. Var så sliten på slutten at jeg nesten gikk rett i bakken. Heldigvis var gubben kommet hjem da vi kom hjem, så han tok seg av barna og fikk de i seng. Skulle ønske det var lørdag i morgen, lenge siden jeg har vært sååå sliten som nå! Men i morgen er det en ny dag med ny giv :)

AudiMamma skrev:

kløverline skrev:

AudiMamma skrev:

ja,men siden jeg har prolaps er jeg veldig vant med store bekken smerter desverre...:(

Har du vært hos kiropraktor for plagene dine?

Trøtt her også... veldig!!!
Men her er det jo tidlig ennå, så regner med det blir værre... menmen.. sålenge kvalmen ikke blir værre så skal jeg si meg fornøyd

Back
Topp