Onsdagsnakk

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her er det 9 blå i dag, brrrr!

Jeg og kidsa stikker på trening når barnepassen åpener kl 9. Tenker å ta litt styrke for meg selv, lenge siden sist et nå. Etterpå skal vi hjem igjen, har liksom ingen spesielle planer i dag. Godt det også da [:)]

Ha en fin kald novemberdag! [:)]

Heisann! Har litt problemer med pcen for tiden, så er ikke her så ofte. Acer som vi alle elsker vet dere....

I dag har jeg fri, og venter på to venninner. Og jenta til en av de. Huset er ikke akkurat strøket, men pyttsann, de har vært her før så jeg trenger heldigvis ikke ta omvisningen med de[:D]

I dag sto vi opp til flott vær[:D][:D] Skyfrihimmel og litt minus grader

Ungene er i bhg og jeg har hatt ei skikkelig hardtrening. Har begynt å kjøre meg hardt på ellipsemaskin på senteret..Tar 15 min hver dag. Så nå har treningen min blitt 90 min lang hver dag

Har null plana for resten av dagen eller utennom det vanlige her i huset nemlig klesvask,kjøkken og rydding..

Jeg tror jeg skal gå banans i kleskapet mitt og pakke vekk mye klær..Jeg har mye klær som er for store til meg nå[:D][:D][:D]

Må faktisk vurdere en shopping til meg snart[:D]

Hei, hadde deleksamen på mandag, jobbet litt på skolen i går, men har tatt fri resten av uken. Håper jeg får lest litt... Eller så er jeg såååååå babysyk!!![:D] Og det passer såååå dårlig, men får helt noia med tanken på å aldri oppleve det igjen!![&:][&:][&:][&:] jeje.. mye tid til tankespinn[8D]

Skravletråden - det er lenge siden!

Har tenkt så mye på det tr.heims treffet og er veldig trist at det ikke ble noe av. Kjenner jeg hadde vært veldig klar for å catche opp med dere lovely damer en kveld/helg - uke[8D] Haha....

Ellers så er planene mine like som nesten hver dag - null, niks og nada! Joda, litt klesvask og rydding, men utover det ingen ting. Jaaa har blitt lat av å gå hjemme i permisjon[8D] Ikke er det noe spennende på tv heller! Hem! HAr lest ut bøkene mine, så får vell komme meg ut å kjøpe meg noen nye ja!

Ha en finfin dag

Litt deppa nå jeg, nå er det min tur med trassunge. Hun gråter og hyler masse for tiden og i dag har hun tisset på seg med vilje (sånn, nå tisser jeg på meg og så ser jeg at hun står og presser til hun får det til[&o]) Og stått og helt vann ut på gulvet med vilje. Vi har hatt besøk, så det har ikke vært så moro.

Så nå får hun ikke ligge hos mormor i morgen, men det lager jo bare problemer for meg selv for vi hadde jo planer...men jeg må jo bare stå for det. Argh, jeg som egentlig har verdens snilleste jente, hvor er hun for tiden?

Silly: Ja, var dumt det ikke ble noe av [&o] Men anledningen kan jo by seg senere [:)]

McMor: Den snille jenta di er sikkert sammen med den snille jenta mi. Mi ble for 2,5 år siden bytta ut med et trassig mareritt, og hver dag har blitt en kamp siden da [&o]

Er hjemmom en liten snartur.
Har jobba fra 07 til nå kl 14.. Hadde en legetime. Gikk bra det, tok ca 2 sekund. Var der pga gallesteinsgreiene.
Men nå skal jeg tilbake på jobb, Tomas kjører meg heldigvis.
Blir nok en lang dag, skal forbrede 7 intervju til fredag samt gjøre mye annet kontoratbeid

mandy: hva slags undersøkelser har du tatt, om jeg kan spørre?
suki: Jaaa, det må vi få til! [:D]

Har hatt lille nevø og søstra mi på middag. Tobias er tanntroll, og veldig lite trivelig å ha i hus. Hurra for at sambo kom hjem nå, og kan hjelpe meg litt...

Nicholas har hatt første dag i ny bhg i dag, og det var nok litt rart. Inne koste han seg med en gang, lekte og spiste lunsj med de andre. Ute lekte han i begynnelsen mye alene og sa han savnet kompissene i gamle bhg, og at han ikke hadde noen å leke med. Men plutselig fant han noen å ake og bygge i snøen sammen med og koste seg. Godt gotten er utadvendt og omgjengelig for da blir alt så mye bedre. Vi ar der i fire timer i dag, og i morgen skal han være der en god stund alene. Synes han er tøff jeg altså[:)]

Etter bhg har jeg og mamma vasket i gamel huset, og det er boooring. Nå gjenstår kun litt pirk på badet og hele stua og gangen. Så mye er ferdig. Jeg, mamma og svigermor skal ta resten på dagtid fredag.

Hjemme fra jobb.
Siste finish på intervjulistene til fredag, så er jeg klar for å slappe av i kveld!
T er ute og kjøper mat til oss

Han har fått ny jobb forresten!
Blir stas, men nå MÅ vi finne noen som kan passe kidsa..
Tenker typ 14 15 år gammel jente som bor i nærheten, som kan hente i barnehagen og passe på kveldstid..
Men HVOR finner man det?

Da er senga til snuppa skrudd sammen og det er kommoden hennes ogs¨¨. Da begynner til og med babyrommet å ta form. ALt der inne skal være svart og rosa nemlig[:)]

Back
Topp