Onsdagsmorgen!

lenemor

Forumet er livet
Hvordan står det til her damer?

Har hatt en dårlig natt igjen - flyturen hjem fra Spania (i tillegg til flyturen ned og en uke på en 10mm tykk madrass på sponplate) har virkelig tatt knekken på bekkenet mitt igjen, det knaker og verker, og jeg har fått ilinger ut i bena, så jeg lå våken til nesten to før jeg sovnet i natt, og jeg har våknet flere ganger på morgenen også... gir det et par dager til før jeg ringer akupunktøren min

Ungene er avlevert i barnehagen - de er bare så vanvittig glade for å være tilbake der igjen, og det gleder meg stort! Jeg skal stryke klær og gardiner i dag, og så skal jeg i møte på jobb... og kanskje ut og se på fliser til huset vårt - vi skal ha på vaskerommet, gangen, spisestua og badene... og så er jeg plutselig usikker på om vi skulle legge under vedovnen også

God formiddag [:)]

Nå sitter jeg å spiser frokost, så skal jeg veldig snart til første kontroll hos JM, ser frem til det asså.. Kanskje få høre hjertelyden og slikt, herlig!! [:D] Og litt senere i dag drar jeg til Porsgrunn for å besøke venninna mi, så blir jeg der til i morgen [:)]

Høres kjedelig ut med bekkenet ditt. Er glad jeg har sluppet unna sånt. Men dårlige senger kan ta knekken på ryggen min også, altså.

Her skal jeg fikse litt. Gjøre litt rent der det trenges mest.(badet). Mormor kommer imorgen. Liker at huset da ser noenlunde ut da. Så kan hun få lov å holde det pent i ukene fremover[8D]

Ellers er mannen i Oslo, så lurer på om jeg får oreokake i kveld også?

Gustav er invitert i bursdag. Og jeg var frekk og inviterte meg og Malte med også. Bursdagsbarnet har en lillebror på 2 som går på Maltes avdeling og moren synes det var veldig hyggelig at vi ville komme. Så da slapp jeg unna middagslaging idag. Kjekt. Og tror det blir koselig.

Ellers skal jeg ordne litt papirer og fikse forsikring til ny-bilen.

Og så skal jeg fordrive en kilo med vann som snek seg inn i kroppen min i natt. Med vann skal vann fordrives. Holder på å få fødefjes[&:] Ha en fin dag damer!

God dag!

Rasmus sover, Bertine er i bhg og mannen skulle innom jobben en tur.. Deilig med huset for seg selv, er ikke så ofte nå for tiden siden mannen har vært sykmeldt en stund..[;)]

Jeg skal gjøre litt idag også da, rydde og ordne.. Og forberede mønsteret til en forklekjole jeg må sy.. Bertine vil være Pippi på karnevalet, og jeg liker best hjemmelagde kostymer..[:)]

Ha en fin dag alle sammen!

Her sitter jeg med lillemor på fanget, hun har vært hjemme hele uka, nesten da, ble oppringt av bhg på mandags formiddag. Håper hun er helt bra til i morgen, men formen er litt variabel, blir sikkert enda en hjemmedag uansett, men litt mer å finne på om hun er tipp topp frisk.

Ellers er det dansing for snuppa i ettermiddag så ettermiddagen blir travel. Må nok snart begynne på middagen.

Her blir det karneval om et par uker, snuppa vil være det samme som lillesøster og lillesøster bryr seg ikke om karnevalet - enkelt.... eller ikke. Men lillesøster skal få være ole brumm for vi har et kostyme liggende. Mulig storesøster blir tingeling om jeg finner rette kostymet, hun er SÅÅÅÅ kresen[8|]

Back
Topp