Onsdagsmorgen

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Mina våknet 0615, men hun har sovet fint i flere netter så en slik dag innimellom må jeg vel bare finne meg i. Hun stod opp og satte på tven helt selv. Trengte litt hjelp til å få i gang filmen[8D] Jeg fikk ligge litt til og vips, så var jeg borte i drømmeland. Mina vekte meg 1 time senere[;)]

Nå sitter vi og spiser frokost. Mine hjemmelagde horn falt veldig ismak[:D] Lagt ved i matboksen også, siden hun er litt brødlei for tiden.

Idag skal jeg vaske kjøleskapet og det trengs virkelig, men er sååå kjedelig[:'(] Vaske litt klær trengs også!!

Hva skal dere idag??[:)]

God morgen, her startet vi også kvart over seks - har barna våre blitt synkroniserte oslojente??

Nå har jeg huset for meg selv litt - August ligger ute i vogna og sover. Når han våkner blir det litt banan og så rett opp i barnehagen. Jeg har allerede vært på loftet og hentet ned masse bæreposer med klær som i dag skal i uff-boksen.. jeg trodde det ikke fantes noen her nå, for den nedi bakken er fjernet, men så sa svigermor i går at det står en til nede i sentrum. Jeg har i alle fall 8 fulle bæreposer med klær, mesteparten er knapt brukt

Og så skal jeg på butikken når jeg først er ute, og handle de ingrediensene jeg mangler til å bake knekkebrød... og når knekkebrødene står i ovnen skal andre etasje til pers - vinduer skal pusses, støv skal tørkes, og gulv skal vaskes... og så dett evinnelige badet da - nå er badekaret fullt av sand etter at jeg kledde av August etter barnehagen i går - jeg hadde helt glemt at det var sånn å ha små barnehagebarn jeg [8D]

God morgen!

Det er visst flere som liker å våkne rundt kvart over 6 ja[&:][:D] Amalie våkna rundt den tia og fikk ligge litt i senga mi - men så insisterte frøkna på at vi MÅTTE stå opp, så da var det ingen bønn. Like greit - nå må vi beregne litt bedre tid i og med at bilen må fikses - og da får vi en god start på dagen med en gåtur[:)]

Bestevenninna til Amalie var allerede komt, så hun hadde knapt nok tid til å si hadet til oss[:D] De har byttet avdeling - noe som har gått smertefritt - og er nå i "Ørnereiret" og stolte Kongeørner[:D]

Jobben kaller kvart over 12 - gleder meg og merker at jeg får mer overskudd av å gå på jobb enn av å bare gå hjemme å trø.

Ha en finfin dag alla ihopa[:)]

God morgen! Her starta dagen faktisk kvart PÅ seks.. [:D] Sambo dro på jobb, og da våkna Sindre.. Så kl 6 hadde jeg allerede satt på klær og alt jeg.. [8D]
Maren sto vel ikke opp før halv 8, så da var det bare å gjøre dem klare for barnehagen, og ut i regnet.. [:D]
Søstera mi har fortalt meg at Maren er så redd en gutt i barnehagen.. Han er på hennes alder, men har liksom ikke sagt noe om hvorfor og sånn da.. Men i dag fikk jeg se hvorfor.. [&:] Jeg skulle akkurat til å gå ut døra, og der hører jeg Maren hyler, og da står han å rister i ho og drar ho i håret og klyper og greier.. Nekter å slippe og.. Såe det kan vel tenkes at det er derfor da.. Men barnehage tantene ordna fint opp i det altså, de tok henne til seg og tok han bort fra Maren.. [:)] Så får vi håpe det er en fase for denne gutten da.. At det går over..

I ettermiddag skal jeg på jobb, så dagen i dag blir vel en sånn gjøre-ingenting-dag.. Igjen.. [8|][8D] Men vaske klær har jeg jo alt gjort! Men får vel sette på en maskin til tenker jeg..

I dag skal jeg vaske klær og leilighet og rydde litt i klesskapene [;)] Det er SÅ deilig å være husmor når man har hele leiligheten for seg selv, hihi .. [8D] I morgen skal jeg hente Leah og William igjen, og det blir sååå fint! Har nok en liten jente som kommer til å bli skuffet når jeg forteller at katten vår har stukket av [&o] Lov å håpe at han kommer tilbake, men må si at jeg har mine tvil. Han må ha hoppet ut av en gløtte i ett vindu natt til søndag [&o]

Idag er en merkelig dag..

Bertine er nå i bhg og leker med Malin! De syklet på en sykkel med sidevogn når jeg dro..[:)] jeg henter henne ved 13-tiden.. Da må vi nok handle litt middag tenker jeg.. Det er så vanvittig deilig å GÅ til bhg![:D]

Naboens baby er nok født nå! Jeg venter spent på mms..

Men, ikveld skal jeg til dyrlegen for å avlive hunden vår.. det gleder jeg meg ikke til, men det er det rette valget for oss dessverre..[:(]

Så trist med hunden deres SuperBerta 

ORIGINAL: lenemor

Så trist med hunden deres SuperBerta 

Tusen takk! Det er ikke lett skal jeg si deg, jeg er jo så hormonell fra før av, så ejg begynner å grine ved tanken.. men det må gjøres.. Må ihvertfall fjerne mascaraen før jeg drar til dyrlegen..[&o]

Du har all grunn til å være lei deg - det er kjempevanskelig å ta farvel med et kjært familiemedlem om man er gravid eller ikke, at hormonene er i sving gjør det i alle fall ikke noe lettere! 

God dag.

Ikke vært inne på noen dager nå, jobber og står på her hjemme. Sover litt bedre om nettene nå.

Jeg har fri i dag, og koser meg hjemme, har ikke gjort så veldig mye, men har vasket en maskin med tøy.

Marcus er i bhg igjen etter 4 uker hjemme, tenker han koser seg masse. Skal hente han etter hvert.

Sånn! Nå sitter jeg med rødsprengte øyne og sutrer for hvert eneste minne som dukker opp..[:(] Men det er godt å ha det overstått!
Jeg taklet det helt fint, helt til jeg skulle dra, og Bertine skulle gi Hedda hadetkos.. Hun gir henne en GOD klem og sier: "Ha det fint i himmelen, Hedda!" Hun takler det veldig bra, også det at jeg er lei meg.. hun forstår at jeg er lei meg fordi jeg er glad i Hedda..

Det hjalp veldig å få mms med bilde av en søt liten gutt da.. Nabogutten! [:)] Alt sto bra til med hele familien!

Snakk om kontrastenes dag![;)]

Denne dagen har sannelig vært kontrastfylt for deg, ja, Super>Berta. Skjønne Bertine som skal trøste mamma'n sin da - de er skjønne de små når de viser omsorg på den måten.

ORIGINAL: lenemor

Denne dagen har sannelig vært kontrastfylt for deg, ja, Super>Berta. Skjønne Bertine som skal trøste mamma'n sin da - de er skjønne de små når de viser omsorg på den måten.

Ja, hun er bare så utrolig søt når jeg er lei meg.. Hun gir meg klemmer og spør om det går bra..  Ikke alltid jeg gråter av så alvorlige ting da, det kan jo være barne-tv liksom..[8D]

Back
Topp