Her har det vært en litt slitsom natt, siden Mina er såå forkjøla IGJEN[&o] Så hun har sovet i senga mi i natt. Pappaen til Mina sendte mld i dag morres om at Therese har LUS[:o] Æsj tenker jeg og sjekker håret til MIna. Der var det LUS ja[&:][&:] De har heldigvis ikke begynt å røre på seg, for da hadde jeg blitt kvalm[X(] Er nok mere eggene jeg fant. 4-5 stykker.
Så vi skal straks på apoteket for å handle lusekur[:-] Tar en på meg også, for å være helt sikker..
Mina er lei seg for at hun ikke kan gå i bhg, da det er nissefest. Forstår jeg godt. Siden hun har sovet med nisselua si de siste nettene[8D]
Jeg skulle egentlig til Sverige med en venninne og shoppe litt, men men Sverige blir jo ikke borte[8D]
Ha en fin dag..
Så vi skal straks på apoteket for å handle lusekur[:-] Tar en på meg også, for å være helt sikker..
Mina er lei seg for at hun ikke kan gå i bhg, da det er nissefest. Forstår jeg godt. Siden hun har sovet med nisselua si de siste nettene[8D]
Jeg skulle egentlig til Sverige med en venninne og shoppe litt, men men Sverige blir jo ikke borte[8D]
Ha en fin dag..