onsdagsbabbel

Kjedelig det da. Jeg kunne sovet ennå, for lillemor er ikke våken ennå, men våkna av en sms. Og det verste var at det var spørsmål om dugnad. Jo takk....

Utrolig kipt vær i dag[:'(][:'(][:'(][:'(] Masse regn

Hva skal en finne på i dette drittværer[8|] Kan ikke trille tur for det gidder jeg ikke...Har en stygg hoste og bør helst holde meg innendørs. Men har tilgang til bil[:)] Kanskje trille tur på et senter hehehe....

Lillemor sover, jeg skulle vært og vaksinert meg i dag, men har egentlig mest lyst til å være inne. Var oppe tre ganger i natt og amma, stakkars lille får nok flere tenner.

Ellers lite nytt å fortelle, håper alle får en fin dag! [:D]

Nå skal jeg inn og levere eksamen en gang for alle. Spyr om jeg må lese den oppgaven en gang til nå.... Også litt shopping, soling, trening og nattevakt jobbings i natt før rett på jobb i morgen tidlig.....Skal prøve lunsje med venninne i dag og forresten[:)][:)] Snart helg

N sov forresten til halv åtte i morges og vi alle tre koset i sengen til nærmere ni. Slike morgener hjelper på humøret[:)][:)]

Kjære vene, så mørkt det var i morrest! Trodde seriøst noen hadde tulla med klokka mi jeg, var jo svart ute da vi gikk til bhg!
Dårlig morgen/natt her. Begge ungene våkna av bråkepappaen sin 5.20, jess da... [&:] etter noe som virka som 14 år sovna de igjen, men fikk jo ikke sove lenge pga klokka som ringte. Så ble det stressing til bhg, videre på butikken, og nå sitter Tobias og driter.
Ida skal hentes av mormora si i dag, og ligge over der i natt. Hun har snakka om det så lenge nå at hun må nesten få lov til det.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Suki: ja det er slitsomt, men det går jo. Er på to forskjellige jobber da. S drar fra den ene halv åtte i morgen og er på den andre kvart på åtte og skal rett på lang tur og institusjonsbesøk[:)]

Da er eksamen levert. Kun baceloroppgave og muntlig eksamen igjen av eksamener før ejg er ferdig utdannet nå. Det er en god tanke ja[:)]

Nå sløver jeg faktisk på sofaen helt alene hjemme og det er lenge siden sist gitt. Men det var deilig. Vurderer dra å ta sol men det er så ekkelt vær ute[>:]

Også tror jeg at jeg trener dobbeltime etterpå. Først spinning og rett på Bodypump høres ut som en god plan.

da er tre av oss vaksinert..nå kan jeg ikke endre mening ialfall, men sånn ble det.
Ellers har det vært en travel dag med baking, 6 brød, og vasking!!
nå skal det slappes litt av i allfall!!!

Hvor har det egentlig blitt av *høstmamma*? Lenge siden jeg har sett henne her nå! 

Jeg er også vaksinert i dag, kjenner at det er vondt i armen allerede, men det var jeg forsåvidt forberedt på etter forrige gang jeg tok en vaksine. Satser på at det er det eneste jeg merker av denne!

Ellers ser vi etter hytte her og feriehus i Danmark til sommeren. Mange valg for tiden altså!

Lurer også på hvor høstmamma er, kanskje i Bæææærgen??

Papaya: Jeg vil anbefale å reise til Ebeltoft i Danmark. Der var det veldig fint og det er drøssvis med parker og aktiviteter innen kort radius. [:)] Særlig anbefale å ta med kidsa til Djurs sommerland og Ebeltoft safaripark. Det er masse spennende for alle aldre. [:)]

Suki: De få gangene mannen henter i bhg får han så angst for å glemme noe at han tar med absolutt ALT! [&:][:D]

Jeg lurer på om lillebaby har snudd seg med hode ned nå. Jeg må i hvertfall tisse hver gang jeg reiser meg opp. Har vært på do 4 ganger på en time og jeg har ikke drukket så mye. Også er det umulig å sitte fremover bøyd.

Hjemom en kjapp tur jeg nå[:)] har trent bodypump og tatt sol og skal straks på nattevakt. Også rett på dagjobben min og institusjonsbesøk etterpå. Men i morgen skal jeg ha en rolig kveld tenker jeg[:)][:)][:)]

Hei-hei[:)] Er her jeg[:)][:)] Kos at dere spør[;)]

Er i en sånn "bare-inn-og-lese-og-ikke-skrive-så-mye"-periode[:D][:D] Blir sånn av og til!
Nyter livet, har de beste kidsa ever og er generellt veldig happy jeg altså! Så drar vi snart til BERGEN[:)][:)][:)] Og gjett om jeg gleeeeeeeeeeeeeeeder meg[:)][:)][:)][:)]
Håper alle har det bra[:)]

Der var du jo *høstmamma*! [:D] godt å lese at dere har det bra om dagen, og at dere snart skal til Bergen igjen! [:D]

ORIGINAL: McBaby

Papaya: Jeg vil anbefale å reise til Ebeltoft i Danmark. Der var det veldig fint og det er drøssvis med parker og aktiviteter innen kort radius. [:)] Særlig anbefale å ta med kidsa til Djurs sommerland og Ebeltoft safaripark. Det er masse spennende for alle aldre. [:)]

Har sett på der ja, ser veldig flott ut! Men vi skal reise fire familier og fem unger i alder 10 mnd til 13 år, så trenger en del rom, så jeg er redd huset kommer til å styre destinasjonen til syvende og sist. [:o][:D]

Back
Topp